Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 608 290
  • 2 946

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Aijaa, äsken niitä kulma vielä veturissa oli myynnissä (seisomapaikka) lippuja, kun tuttu minulle semmoisen haki.

Ahaa, selvisi sekin, olin siis liian aikaisessa kun tänään kävin kyselemässä. Silloin epäilivät ettei tule ollenkaan heille myyntiin.
 

kokalolu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Jokerit
Ahaa, selvisi sekin, olin siis liian aikaisessa kun tänään kävin kyselemässä. Silloin epäilivät ettei tule ollenkaan heille myyntiin.

Jostain hän (serkku) lipun minulle haki, mutta luulisin, että veturista kun siinä vieressä asuu. Voi olla, että haki sen intersportistakin. Täytyypi kysäistä jos illalla soittaa. Parin tunnin päästähän on jo lähtö tampereelle, aika kuluu nopeasti.
 

edekingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK, Werder Bremen
Hurrikaanissa ei ollut lippuja ollenkaan, mutta Veturista sain itselleni liput äsken noudettua. Hurrikaanista sanottiin, että Veturissa sekä JYPin kioskilla on lippuja jos on ollakseen. Hyvää vauhtia kuitenkin taas halli täyttymässä ja se on hienoa!
 

Salli-mumma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
piletistä saa

just kävin huvikseen Piletin sivuilla. . siellä on muutama istumapaikka B1-katsomossa vihreenä. . monta kymmentä keltasena (varattuna). . sellasta!

edit: yks seisomapaikkakin :D
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Onkohan joku edes joskus päässyt tilaamaan puhelimella lipun tuota Piletin kautta? Minä vaan kysyn. Vaikuttaa melko huvittavalta touhulta, jos toisessa päässä puhelin tuuttaa koko ajan varattua. Ja jos kuuluu hälytysääni, niin kohta lyödään luuri kiinni, tms. Ehkä olisi hieman kehitettävää tässä asiassa.

Ja jottei kukaan luule tätä pettyneen kannattajan valitukseksi, niin perjantaina ollaan hallissa. Ja kaveri on kanssa, mutta siitä ei käy kiittäminen Piletin puhelinvarausta, ei todellakaan.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Minulla on 2 ylimääräistä lippua Perjantaille, joten yv-viestiä liputtomat!

e: tarkennetaan, että liput seisomaan.
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täältä löytyisi myös yksi (1) seisomapaikkalippu perjantain peliin. Jyväskylän Mattilanpellolta voi tulla noutamaan tai miten sovitaan. YV:tä vaan jos kiinnostaa!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Muistakaahan te jotka vain VARASITTE liput perjantain matsiin, että liput pitää lunastaa VIIMEISTÄÄN perjantaina klo 14! Eli jo klo 14...
 

Lahiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seisomalippuja oli vartti sitten 90kpl. Oli juuri peruuntunut joku varaus. Sainpas omani!

Ja piletin toiminnasta, taitaa puhelut mennä hurrikaaniin missä tyttö (mukava sellainen) niihin vastailee. Jos paikanpäällä asiakas jonottaa niin silloin ei puhelimeen vastata. Ja tämä ei ollut tieto, joten elkää motkottako jos meni väärin.
 

Biski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, The Hammers
Jotta tupa tosiaan olisi täysi myös huomenna, niin minulta voisi joku ostaa kaksi seisomapaikkalippua, jotka muuten jäävät käyttämättä. Laitapa siis yv:tä, jos jäit ilman lippua. Liput voidaan toimittaa Jyväskylän sisällä ostajalle vaikka kotiovelle asti tai voit ne itse noutaa.

Asiasta toiseen. Ihan kivan tilin tekee JYP näillä loppuunmyydyillä pleijaripeleillä. Erityisesti nyt, kun hintoja ymmärsivät vielä nostaa. Luulisin, että kausi tulee olemaan taloudellisesti menestys, vaikka satsaukset ovat olleet kovat. Tai ehkä juuri siitä syystä.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asiasta toiseen. Ihan kivan tilin tekee JYP näillä loppuunmyydyillä pleijaripeleillä. Erityisesti nyt, kun hintoja ymmärsivät vielä nostaa. Luulisin, että kausi tulee olemaan taloudellisesti menestys, vaikka satsaukset ovat olleet kovat. Tai ehkä juuri siitä syystä.

Lipputuloja tulee n. 91k€. (laskettuna seisomalippujen hinnoilla seisomapaikat sekä istumalippujen keskihinnalla istumapaikat. Plussana tuohon vielä sitten panoramasta tulevat muutamat kympit.

Lisäksi oheismyynnistä saataneen voittoa n. 10-15k€, riippuen, miten mallas myy erätauoilla.

Eli eiköhän tuolla yhdellä lisäpelillä saada plussaa se 100k€ tulokseen.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
1 seisomapaikka huomiseen peliin

Hei,

Tiukkaa tekee, flunssa iski koko perheeseen ja allekirjoittanut lähtee huomiseen peliin vaikka 40 asteen kuumeessa (se nyt tulee jo pelkästä pelijännityksestä). Avovaimo ei kuitenkaan voi lapsen sairastamisen takia lähteä, joten nyt olis yks lippu seisomakatsomoon lojumassa (e-lippu, voin lähettää maksua vasten tai treffata hallin tuntumassa).

Laita siis yksityisviestiä, jos lippu uupuu.

Jupa
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Nyt olisi myynnissä huomiseen peliin istumapaikkalippu

Paikka on katsomossa B4 rivillä 10. Yhteydenotot vaikka yv:llä, voin toimittaa lipun kun hallin lähellä asun.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Rahat takaisin

Mistä voi hakea rahat jotka saadaan takaisin lippupaketista? Pitäisikö soittaa vain JYP:n toimistolle?
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Samaa mietin minäkin. Kaippa tuonne JYPin sivuille tulee infoa.

Mulla on ainakin sellainen ymmärrys, että palautus Hurrikaaniin ja sitä maksukuittia vastaan saa rahansa takaisin kahdesta pelistä, mitkä lippuvihosta jäi käyttämättä.
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Mulla on ainakin sellainen ymmärrys, että palautus Hurrikaaniin ja sitä maksukuittia vastaan saa rahansa takaisin kahdesta pelistä, mitkä lippuvihosta jäi käyttämättä.

Itse olen sellainen tekniikan ihmelapsi, että maksoin interweb-pankissa. Lisäksi minulla oli kausikortti, joten maksamani lisä pelit "ladattiin" tuohon korttiin. Olisikohan ravintola hurrikaanissa kortin lukija, jolla saisivat tiedon käyttämättömistä peleistä?
 

Handyy

Jäsen
Itse olen sellainen tekniikan ihmelapsi, että maksoin interweb-pankissa. Lisäksi minulla oli kausikortti, joten maksamani lisä pelit "ladattiin" tuohon korttiin. Olisikohan ravintola hurrikaanissa kortin lukija, jolla saisivat tiedon käyttämättömistä peleistä?
Oliko kausikorteille mahdollista ladata vähemmän kuin viisi peliä? Ainakin itse käsitin, ettei olisi joten korttia vastaan saa varmaankin JYPin toimistolta rahat pois ellei halua käyttää sitä seuraavan kauden kausikortin hinnan alentamiseen.
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Oliko kausikorteille mahdollista ladata vähemmän kuin viisi peliä? Ainakin itse käsitin, ettei olisi joten korttia vastaan saa varmaankin JYPin toimistolta rahat pois ellei halua käyttää sitä seuraavan kauden kausikortin hinnan alentamiseen.

Ei tainnut olla mahdollista ladata alle viittä peliä.

Olet varmaan oikeassa, että toimistolta saa rahat jos haluaa. Näin ainakin kuvittelisin.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Mulla on ainakin sellainen ymmärrys, että palautus Hurrikaaniin ja sitä maksukuittia vastaan saa rahansa takaisin kahdesta pelistä, mitkä lippuvihosta jäi käyttämättä.
Kävin tänään palauttamassa liput Hurrikaaniin. Liput ja kuitti on oltava mukana ja niiden lisäksi pitää muistaa oma tilinumero, sillä rahat maksetaan tilille.
 

SjV

Jäsen
Mahtaapi olla "ei oo" ainakin alkukaudesta käytetty kommentti irtolippujen suhteen. Ainakin istumapaikkojen osalta www.piletti.fi :n järjestelmä näyttää punaista ensi viikon perjantain Tappara-matsiin. Samoin 23.09 JYP - Pelicans ja 26.09. JYP - Lukko otteluiden vapaat jakkarat ovat käytännössä kolmelta alimmalta riviltä. Kausikortti myynti ilmesesti on menny mallikkaasti, koska marraskuiset pelit näyttävät kanssa kokolailla varatuilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös