Keskisuomalaisen ilmoituksen mukaan loppuunmyyty. Se siitä luulostani että satoja lippuja luukulla olisi vielä. On tää hurjaa ku seisomalippujakin pitää ennen pelipäivää alkaa metsästää..
Keskisuomalaisen ilmoituksen mukaan loppuunmyyty. Se siitä luulostani että satoja lippuja luukulla olisi vielä. On tää hurjaa ku seisomalippujakin pitää ennen pelipäivää alkaa metsästää..
Täytyy kyllä yhtyä Floun mielipiteeseen. Eiköhän joukkue kuin joukkue myy kaikki liput mahdollisimman nopeesti pois.
Toiseksekin, tällaisen hypen ja ensimmäisen kotipelin ollessa kyseessä itselleni ainakin tulisi mieleen hankkia lippu otteluun niin pian kuin mahdollista.
Kyllä muistaakseni joskus sellainenkin toimintamalli on ollut. Sellainen sääntö on vieläkin että pitää tietty määrä lipuista varata vierasjoukkueen kannattajille, mutta ne pitää myös varata edellisenä päivänä sillä muuten ne menee myyntiin muiden pääsylippujen joukkoon.Eikös joskus ennen ollut ainakin niin että oli "pakko" jättää luukullekin? Vai olenko elänyt väärässä luulossa?
Seurahan ei tästä varsinaisesti hyötyisi kuin vähän kasvavalla oheismyynnillä, joten en usko, että tuollaisen järjestelmän toteuttamiseen on intoa (vaikka se ei sinänsä mitään uutta vaatisikaan) Itse uskon ennemmin sen toisen vastaavan vaihtoehdon toteutumiseen, jossa kausikorttilainen voi etukäteen vapauttaa paikkansa myyntiin tiettyyn otteluun ja saa jonkinlaisen hyvityksen, mikäli paikka menee kaupaksi.Minä kyllä nostan hattua korkealle siinä vaiheessa, kun päästään eroon näistä kausikorteista ja siirrytään NHL:n malliin, jossa kausikorttilainen saakin yhden läpyskän sijaan jokaiseen peliin oman lipun. Olisi hiukkasen helpompaa myydä yksi peli jollekin tarvitsevalle (nyt varmasti halukkaita olisi enemmän kuin lippuja), jos ei jostain syystä itse pääse paikalle.
Minä kyllä nostan hattua korkealle siinä vaiheessa, kun päästään eroon näistä kausikorteista ja siirrytään NHL:n malliin, jossa kausikorttilainen saakin yhden läpyskän sijaan jokaiseen peliin oman lipun. Olisi hiukkasen helpompaa myydä yksi peli jollekin tarvitsevalle (nyt varmasti halukkaita olisi enemmän kuin lippuja), jos ei jostain syystä itse pääse paikalle.
Minä kyllä nostan hattua korkealle siinä vaiheessa, kun päästään eroon näistä kausikorteista ja siirrytään NHL:n malliin, jossa kausikorttilainen saakin yhden läpyskän sijaan jokaiseen peliin oman lipun. Olisi hiukkasen helpompaa myydä yksi peli jollekin tarvitsevalle (nyt varmasti halukkaita olisi enemmän kuin lippuja), jos ei jostain syystä itse pääse paikalle.
Kenelläkää ylimäärästä seisomapaikka lippua myytävänä? YV:tä jos löytyy.
Jos en ole ihan väärin ymmärtänyt niin tällainen malli on jo olemassa. Joidenkin suurempien firmojen kausikortit on toimitettu muoviläpysköjen sijaan koko kauden kattavilla lippuvihkoilla.
No joo..ei aiempia kokemuksia uudistetusta areenasta, mutta minun silmään näytti melko täydeltä kuitenkin. Ainahan seisomakatsomoon saa lisää tungettua porukkaa, mutta istumapaikat taisivat olla täynnä.
Aika vaisu yleisömäärä kieltämättä, luulisi tosiaan että se 4000 menee helpostikin rikki uudistetulla areenalla varsinkin näin kauden alkupuolella. Sitten marraskuun synkkinä iltoina ei ehkä enää joka matsissa. Miten muuten tuo JYPin virallinen yleisötavoite on asetettu tälle kaudelle?
Niin ja epätietoisuus lippujen saatavuudesta luukulta vaikuttaa maakunnista lähtemiseen. Edelleen markkinointipuolen tulisi tehdä mielestäni linjaus tässä lipunmyyntiasiassa.