Aijaa, äsken niitä kulma vielä veturissa oli myynnissä (seisomapaikka) lippuja, kun tuttu minulle semmoisen haki.
Ahaa, selvisi sekin, olin siis liian aikaisessa kun tänään kävin kyselemässä. Silloin epäilivät ettei tule ollenkaan heille myyntiin.
Aijaa, äsken niitä kulma vielä veturissa oli myynnissä (seisomapaikka) lippuja, kun tuttu minulle semmoisen haki.
Ahaa, selvisi sekin, olin siis liian aikaisessa kun tänään kävin kyselemässä. Silloin epäilivät ettei tule ollenkaan heille myyntiin.
2 vierekkäistä istumapaikkaa löytyy A2:sta klo 15.17 joten kiirettä pitää halukkaille..
Asiasta toiseen. Ihan kivan tilin tekee JYP näillä loppuunmyydyillä pleijaripeleillä. Erityisesti nyt, kun hintoja ymmärsivät vielä nostaa. Luulisin, että kausi tulee olemaan taloudellisesti menestys, vaikka satsaukset ovat olleet kovat. Tai ehkä juuri siitä syystä.
Mistä voi hakea rahat jotka saadaan takaisin lippupaketista? Pitäisikö soittaa vain JYP:n toimistolle?
Samaa mietin minäkin. Kaippa tuonne JYPin sivuille tulee infoa.
Mulla on ainakin sellainen ymmärrys, että palautus Hurrikaaniin ja sitä maksukuittia vastaan saa rahansa takaisin kahdesta pelistä, mitkä lippuvihosta jäi käyttämättä.
Oliko kausikorteille mahdollista ladata vähemmän kuin viisi peliä? Ainakin itse käsitin, ettei olisi joten korttia vastaan saa varmaankin JYPin toimistolta rahat pois ellei halua käyttää sitä seuraavan kauden kausikortin hinnan alentamiseen.Itse olen sellainen tekniikan ihmelapsi, että maksoin interweb-pankissa. Lisäksi minulla oli kausikortti, joten maksamani lisä pelit "ladattiin" tuohon korttiin. Olisikohan ravintola hurrikaanissa kortin lukija, jolla saisivat tiedon käyttämättömistä peleistä?
Oliko kausikorteille mahdollista ladata vähemmän kuin viisi peliä? Ainakin itse käsitin, ettei olisi joten korttia vastaan saa varmaankin JYPin toimistolta rahat pois ellei halua käyttää sitä seuraavan kauden kausikortin hinnan alentamiseen.
Kävin tänään palauttamassa liput Hurrikaaniin. Liput ja kuitti on oltava mukana ja niiden lisäksi pitää muistaa oma tilinumero, sillä rahat maksetaan tilille.Mulla on ainakin sellainen ymmärrys, että palautus Hurrikaaniin ja sitä maksukuittia vastaan saa rahansa takaisin kahdesta pelistä, mitkä lippuvihosta jäi käyttämättä.
Mistä voi hakea rahat jotka saadaan takaisin lippupaketista? Pitäisikö soittaa vain JYP:n toimistolle?