Jätän itse ainakin väliin. Juon kotona lidlin punasta 1€/tölkki. Harmillista peliä. Vittu.Lauantain kriisiderbyyn Hippoksen lehtereet täyteen?
Jätän itse ainakin väliin. Juon kotona lidlin punasta 1€/tölkki. Harmillista peliä. Vittu.Lauantain kriisiderbyyn Hippoksen lehtereet täyteen?
Minäkin litkin vielä tovi sitten tuota kulutuskaljaa, kunnes tajusin, että siinä on prosentteja 4.2%. Hallille ei viitsi lähteä. Ostan sen vähän yli euron tummansinisen tölkin .Jätän itse ainakin väliin. Juon kotona lidlin punasta 1€/tölkki. Harmillista peliä. Vittu.
Nuo helevetin palvelumaksut ovat kyllä jo melkein joka paikassa käytössä. Esimerkiksi joskus kun piti säästötililtä ottaa pikkasen käyttötilille rahulia, niin Osuuspankki otti siitä palvelumaksun. Tein tuon itse verkkopankissa puhelimella. Kukaan työntekijä ei tehnyt elettäkään asian eteen ja kyseessä oli täysin tikitaalista rahaa, silti pankin piti vetää välistä. Älytöntä.Tulipa haettua liput huomiseen peliin. Aika surkuhupaisaa että kun olet ajanut keskustaan ja etsinyt parkkipaikan niin saat silti maksaa kolmen euron palvelumaksun lipuista, joita olet itse mennyt hakemaan. Ei se kyllä enää hirveästi yllätä että miksi porukka ei tahdo hallille löytää.
eikös sen palvelumaksun joudu maksamaan vaikka ostat sen netistä ja puhelimella näytät ovella. Jotenkinhan näiden lippupalveluidenkin on elettäväTulipa haettua liput huomiseen peliin. Aika surkuhupaisaa että kun olet ajanut keskustaan ja etsinyt parkkipaikan niin saat silti maksaa kolmen euron palvelumaksun lipuista, joita olet itse mennyt hakemaan. Ei se kyllä enää hirveästi yllätä että miksi porukka ei tahdo hallille löytää.
eikös sen palvelumaksun joudu maksamaan vaikka ostat sen netistä ja puhelimella näytät ovella. Jotenkinhan näiden lippupalveluidenkin on elettävä
Jos ajattelee laajemmin, paljonko se seuralle maksaisi itse pyörittää lipunmyyntiä? Lippuopalvelut hoitaa asian ja ei nekään hyvän tekeväisyyttä tee. On niilläkin palkkakuluja yms. Olihan näitä halvempia välittäjiä ennen mutta, kas kummaa ovat hävinneet markkinoilta.Jep, taitaa olla noin euron verran tuossa tapauksessa mikä on ihan ok. Jotenkin se tuntuu edes vähän palvelulta kun saat sen lipun suoraan kännykkään eikä tarvitse itse tehdä mitään. Mutta tuntuuko tuo kuvaamani tapahtumasarja palvelulta niin sen voi jokainen miettiä. Itselle tulee mieleen lähinnä palvelun vastakohta.
Rajansa kaikella sanoi jyväskyläläisyleisö, kun kengän kuvaa Rautakorven hanurissa ihmetteli.Yleisömäärä tänään 2857. Aika heikkoa on kyllä.
Todella heikkoa. Jos JYP nyt pärjää paremmin, niin ehkäpä katsomaan tulee yhä useampi. Ei nyt kyllä sellaista jyp fiilistä kaupungissa ole.Yleisömäärä tänään 2857. Aika heikkoa on kyllä.
Jos tällä kaudella halliin eksyy, on tehtävä kuin köyhänä nuorena kotikylässä. Marketin pakasteesta ranut ja grillille kysymään paljonko näiden paistaminen maksaa.Ihan tosi?? On se perkele. Täytyy olla paskan hallin vika. Tai Rautakorven.
Todella heikkoa. Jos JYP nyt pärjää paremmin, niin ehkäpä katsomaan tulee yhä useampi. Ei nyt kyllä sellaista jyp fiilistä kaupungissa ole.
Joo ja jokasyksy nää yleisömäärät tuntuu olevan tälläset. Mitä lähemmäs joulua mennään, niin eiköhän noi katsojamäärät asetu sinne 3500 paikkeille taas.Pari voittoa alle SaiPasta niin eiköhän ensi perjantaina olla lähelle 3500 IFK:ta vastaan.
Toivotaan, että saadaan sellainen hyvä noste tähän myös yleisön osalta. Kyllä tämä tästä vielä paremmaksi menee, mutta ei se toimi jos yleisö hylkää.Joo ja jokasyksy nää yleisömäärät tuntuu olevan tälläset. Mitä lähemmäs joulua mennään, niin eiköhän noi katsojamäärät asetu sinne 3500 paikkeille taas.
Eiköhän, jos joukkue tosiaan suorittaa kentällä, jos ei voi tehdä tiukkaa.Joo ja jokasyksy nää yleisömäärät tuntuu olevan tälläset. Mitä lähemmäs joulua mennään, niin eiköhän noi katsojamäärät asetu sinne 3500 paikkeille taas.
Rajansa kaikella sanoi jyväskyläläisyleisö, kun kengän kuvaa Rautakorven hanurissa ihmetteli.
Posin kautta, ehkä nyt ymmärretään laajemmin, ettei tätä yhden hessun rahoilla pyöritetä.
Yleisömäärä tänään 2857. Aika heikkoa on kyllä.
En ymmärtänyt lausettakaan, joten en voi olla eri mieltäkään.Jaa, no ehkä kumminkin , että rajat on jatkuvan konttaamisen vuoksi jo aikaa sitten ylitetty, nyt viimein ne hitaimmatkin älyää jäädä kotiin, kun rahapussissa elää pelkästään nälissään kituva koi. Meillä on kumminkin kerrassaan osaava hallitus, jolla homma sujuu JYPillä keskialueen alueen peli, eli päin vittua kaiken aikaa ja tautotta, mutta toivoa on, toteaa useampikin lapamato. Vaikka merkit on tuhoisat silti usko on vahva ja aina ihan turhaan.
En ymmärtänyt lausettakaan, joten en voi olla eri mieltäkään.
Piti ihan tarkastaa, etten tule ilman numeroita väittämään vastaan. Otin muutaman kauden vertailukohdaksi (luonnollisesti en koronakausia), kun katsoin alkukauden yleisömääriä (ensimmäiset 7 kotipeliä):Joo ja jokasyksy nää yleisömäärät tuntuu olevan tälläset. Mitä lähemmäs joulua mennään, niin eiköhän noi katsojamäärät asetu sinne 3500 paikkeille taas.
Kausi | Yleisökeskiarvo | Korkein yleisömäärä | Alin yleisömäärä |
2017-18 | 3 457 | 4 135 | 3 023 |
2019-20 | 3 808 | 4313 | 3 183 |
2022-23 | 3 204 | 3 922 | 2 567 |
2024-25 | 3 012 | 3 579 | 2 797 |
No eikös nuo alimmat yleisömäärät ole ihan linjassa tämänkin alkukauden lukuihin? Syksyllä tunnetusti on aina ne pienimmät luvut ja kun kausi etenee niin yleisömäärät nousevat pikkuhiljaa.Pointtini siis on, että ilmoitettujen lukumäärien perusteella luvut eivät joka syksy ole tämänkaltaiset ja toivon, ettei toimistollakaan siihen tuudittauduta.