Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 630 354
  • 3 092

Kiuru

Jäsen
Onko sulla tarkkaa tietoa, että mitkä tekijät tässä ovat taustalla, kun tätä paskaa lähdet suoltamaan?
Sen verran eri yhteyksien kautta ollut toimiston kanssa tekemisissä viime kausina + muita lähteitä lisäksi, että kyllä on ja olen sen monta kertaa suoraan sanonut, eli toimiston ammattiosaamisen puute. Alkuun kiertelin tätä, mutta nykyään sanon ihan suoraan, koska osa toimistosta tätäkin palstaa lukee, niin ehkä viesti menee näin selvemmin perille, kun ei tunnu muita kanavia pitkin menemään. Seuran parasta tässä taas ajatellaan.

Mikään hyökkäys sinua vastaan tuo viesti ei ollut, lähinnä tarkoitus oli korostaa, että ei taas haudattaisi oikeaa syytä ns. mukasyiden taakse jota myös JYPin toimisto on monta kertaa tehnyt. Pahoittelen kärkästä sanavalintaa, jos koit hyökkäyksenä sinua kohtaan.

Niin ja uskon kyllä, että jokainen toimistollakin seuran parasta omalta kantiltaan ajattelee, mutta se ei ole sama asia kuin toteutuma jos ammattitaito hoitaa hommia ei ole riittävä ja tästä juuri JYPissä kyse. Kyllä siellä jokainen ns parhaansa yrittää toki tehdä.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jätän itse ainakin väliin. Juon kotona lidlin punasta 1€/tölkki. Harmillista peliä. Vittu.
Minäkin litkin vielä tovi sitten tuota kulutuskaljaa, kunnes tajusin, että siinä on prosentteja 4.2%. Hallille ei viitsi lähteä. Ostan sen vähän yli euron tummansinisen tölkin .
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tulipa haettua liput huomiseen peliin. Aika surkuhupaisaa että kun olet ajanut keskustaan ja etsinyt parkkipaikan niin saat silti maksaa kolmen euron palvelumaksun lipuista, joita olet itse mennyt hakemaan. Ei se kyllä enää hirveästi yllätä että miksi porukka ei tahdo hallille löytää.
 

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulipa haettua liput huomiseen peliin. Aika surkuhupaisaa että kun olet ajanut keskustaan ja etsinyt parkkipaikan niin saat silti maksaa kolmen euron palvelumaksun lipuista, joita olet itse mennyt hakemaan. Ei se kyllä enää hirveästi yllätä että miksi porukka ei tahdo hallille löytää.
Nuo helevetin palvelumaksut ovat kyllä jo melkein joka paikassa käytössä. Esimerkiksi joskus kun piti säästötililtä ottaa pikkasen käyttötilille rahulia, niin Osuuspankki otti siitä palvelumaksun. Tein tuon itse verkkopankissa puhelimella. Kukaan työntekijä ei tehnyt elettäkään asian eteen ja kyseessä oli täysin tikitaalista rahaa, silti pankin piti vetää välistä. Älytöntä.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Tulipa haettua liput huomiseen peliin. Aika surkuhupaisaa että kun olet ajanut keskustaan ja etsinyt parkkipaikan niin saat silti maksaa kolmen euron palvelumaksun lipuista, joita olet itse mennyt hakemaan. Ei se kyllä enää hirveästi yllätä että miksi porukka ei tahdo hallille löytää.
eikös sen palvelumaksun joudu maksamaan vaikka ostat sen netistä ja puhelimella näytät ovella. Jotenkinhan näiden lippupalveluidenkin on elettävä
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
eikös sen palvelumaksun joudu maksamaan vaikka ostat sen netistä ja puhelimella näytät ovella. Jotenkinhan näiden lippupalveluidenkin on elettävä

Jep, taitaa olla noin euron verran tuossa tapauksessa mikä on ihan ok. Jotenkin se tuntuu edes vähän palvelulta kun saat sen lipun suoraan kännykkään eikä tarvitse itse tehdä mitään. Mutta tuntuuko tuo kuvaamani tapahtumasarja palvelulta niin sen voi jokainen miettiä. Itselle tulee mieleen lähinnä palvelun vastakohta.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Jep, taitaa olla noin euron verran tuossa tapauksessa mikä on ihan ok. Jotenkin se tuntuu edes vähän palvelulta kun saat sen lipun suoraan kännykkään eikä tarvitse itse tehdä mitään. Mutta tuntuuko tuo kuvaamani tapahtumasarja palvelulta niin sen voi jokainen miettiä. Itselle tulee mieleen lähinnä palvelun vastakohta.
Jos ajattelee laajemmin, paljonko se seuralle maksaisi itse pyörittää lipunmyyntiä? Lippuopalvelut hoitaa asian ja ei nekään hyvän tekeväisyyttä tee. On niilläkin palkkakuluja yms. Olihan näitä halvempia välittäjiä ennen mutta, kas kummaa ovat hävinneet markkinoilta.
Itse olen ottanut sen kannan että jos lipun osto on liian kallista. niin jätän ostamatta. Itse tuotehan on ollut ihan paskaa JYPn osalta jo vuosi kaudet, edelleen jatkuu. eipä juuri enää katso televisiostakaan. Valitsee mieluummin jonkun toisesn ottelun. Tänään ja huomeena on onneksi valinnan varaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nappaa syysloman JYP-KooKoo -perhepelin tarjoukset talteen - JYP Jyväskylä

Perhepeliä olisi siis perjantaina luvassa, 13e kpl olisi istumaan perhelippu ja lisäksi tarjolla hurrikaani klubille 99e (2+2) lippuja. Melkein voisi hakea jostain pari lasta mukaan tuohon hintaan. 25e ei paha kunhan jotain ruuan tapaista saa. Hyvä mahdollisuus olisi rikkoa tämän kauden 3579 katsojaennätys. Jonkin verran jo lippuja näyttäisi menneenkin jo vaikka tänään kunnolla alettu mainostaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Mikäköhän seuran yleisötavoite oli tälle kaudelle...
 

Kiuru

Jäsen
Joo ja jokasyksy nää yleisömäärät tuntuu olevan tälläset. Mitä lähemmäs joulua mennään, niin eiköhän noi katsojamäärät asetu sinne 3500 paikkeille taas.
Eiköhän, jos joukkue tosiaan suorittaa kentällä, jos ei voi tehdä tiukkaa.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Rajansa kaikella sanoi jyväskyläläisyleisö, kun kengän kuvaa Rautakorven hanurissa ihmetteli.

Posin kautta, ehkä nyt ymmärretään laajemmin, ettei tätä yhden hessun rahoilla pyöritetä.

Jaa, no ehkä kumminkin , että rajat on jatkuvan konttaamisen vuoksi jo aikaa sitten ylitetty, nyt viimein ne hitaimmatkin älyää jäädä kotiin, kun rahapussissa elää pelkästään nälissään kituva koi. Meillä on kumminkin kerrassaan osaava hallitus, jolla homma sujuu JYPillä keskialueen alueen peli, eli päin vittua kaiken aikaa ja tautotta, mutta toivoa on, toteaa useampikin lapamato. Vaikka merkit on tuhoisat silti usko on vahva ja aina ihan turhaan.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa, no ehkä kumminkin , että rajat on jatkuvan konttaamisen vuoksi jo aikaa sitten ylitetty, nyt viimein ne hitaimmatkin älyää jäädä kotiin, kun rahapussissa elää pelkästään nälissään kituva koi. Meillä on kumminkin kerrassaan osaava hallitus, jolla homma sujuu JYPillä keskialueen alueen peli, eli päin vittua kaiken aikaa ja tautotta, mutta toivoa on, toteaa useampikin lapamato. Vaikka merkit on tuhoisat silti usko on vahva ja aina ihan turhaan.
En ymmärtänyt lausettakaan, joten en voi olla eri mieltäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös