LahenRami#28
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Manchester United, KonnU, FCV
Loistavaa! Nyt porukkaa vaan rohkeasti hallille ja kannustamaan Bättre Folk nurin :)
Itsekin veikkailin hieman yli 3K olevan paikalla, mutta yllättäen ei sitten olisikaan ollut. Komeat jonot oli kyllä ulkona, eikä edes haitannut jonottaa...Tv-kuvan perusteella ajattelin että yleisöä olisi ollut kolmosella alkava lukema, mutta taisi ainakin virallinen lukema jäädä vajaaseen 2800:n. Meno taisi kuitenkin olla varsin hyvä ja komiasti näytti yleisö kiittävän joukkuetta seisaaltaan Siikasen maalin jälkeen.
Kyllä, muistetaan lähtökohdat. JYP lähtee kauteen nyt ennätyksellisen nimettömällä joukkueella, jossa ei ole niitä tuttuja Immosia ja Tuppuraisia, vaan joukkueesta iso osa on sellaisia, joita kukaan ei ole vielä Hippoksella livenä nähnyt. Sama juttu koutsin osalta, eli Liiga-debytantti tarjolla sielläkin. Sen vuoksi voi olla alkuun vähän kankeutta saada katsojia paikalle.Eilinen yleisömäärä oli hyvä startti. Ottaa aikansa ennen kuin ihmisten luottamus tapahtumien turvallisuuteen palaa lähes ennalleen. Siinä on tapahtumanjärjestäjilläkin sanansa sanottavana ja tekonsa tehtävänä.
Toiseksi, viime kausi on monella syvällä muistoissa, mutta jos JYP jatkaa samalla ilmeellä niin katsojat kyllä palaavat halliin. Rikotaan ensin 3000 raja, sitten 3500 ja lopulta 4000.
Jos muistan toimitusjohtaja Korpelan sanoja oikein, tuli tieto kapasiteettirajoitusten poistamisesta vasta HIFK-peliä edeltävänä päivänä. Yrityskestitysten, työhyvinvointitapahtumien sun muiden firmapuolen kissankastajaisten järjestämiseen tarvitaan pidempi aika, kun osapuolet sovittelevat kalentereita yhteen.TV-kuvien perusteella väljää näytti olevan etenkin Hurrikaanin alapuolen istumakatsomossa, jossa täyttöaste oli varmaan luokkaa 15-20%. Voisiko tuosta vetää johtopäätöksiä, että yrityksille myydyt tapahtumat sakkaavat?
Ilman muuta tulen paikalle, ja päätin että en ole yhtään kotipeliä pois, tämä joukkue seuraaminen on parasta hallilla.Viiden ottelun voittoputki, historiallinen hurmos joukkueen sisällä, ennakko-odotuksien totaalinen lyöminen ja muutama ihmepoika. Pidän ihmeenä, jos perjantaina SaiPaa vastaan ei saada täyttä mökkiä. Nää jätkät ansaitsis sen!
Ilman muuta tulen paikalle, ja päätin että en ole yhtään kotipeliä pois, tämä joukkue seuraaminen on parasta hallilla.
Olen ymmärtänyt, että OP:n omistaja-asiakkuuden edut ovat kaikille samat, eli ei ole alueellisia eroja, eikä ole väliä minkä OP:n asiakas lähtökohtaisesti on.Osaisko joku kertoa turistille, mikä lippupisteen sivuilla on tuo -50% OP-etu? Eli tarviiko olla Op Keski-Suomen omistaja-asiakas vai riittääkö, että on esimerkiksi Länsi-Suomen Op:n omistaja-asiakas? Ei ainakaan nopeasti katsottuna löytynyt Jypin sivuilta infoa.
Riittää on minkä tahansa OPn jäsen, ainakin itselle aina toiminut ja en ole koskaan ollutkaan OP keski-suomen asiakas.Olen ymmärtänyt, että OP:n omistaja-asiakkuuden edut ovat kaikille samat, eli ei ole alueellisia eroja, eikä ole väliä minkä OP:n asiakas lähtökohtaisesti on.
Voin olla toki väärässäkin, mutta näin olen ymmärtänyt. Eiköhän tuo selviä aika nopeasti, jos yrität noita alehintaisia lippuja ostaa?
Saas nähdä mikä on tänään katsojaluku kun kuitenkin perjantai-ilta ja aina hyvän pelin tarjoava Ässät vastassa. Lisäksi vielä jumbofinaali joka sekin luulisi sytyttävän katsojan kuin katsojan. Itse ainakin lähden peliin koska minua ei sinänsä kiinnosta vaikka hävittäisiin joka kerta sillä tämä kaikki on osa suurempaa kuvaa.
Ja 8€ seisomaan. (7€ lippu, mutta euron toimitus)Joo ja jos on OP omistaja niin hintakaan ei ole huono syy lähteä kun 18e pääsee matsiin istuun.
Joo ja jos on OP omistaja niin hintakaan ei ole huono syy lähteä kun 18e pääsee matsiin istuun.