Istumapaikkoja pitäisi Jyväskylässä olla se 1000 nykyistä enemmän, koska niitä ei saa ikinä mistään. Hallikin on niin vanha paska kulmien tolppineen että sinne ei kukaan halua. Rahaa ei uuteen ole, niinn on ihan luonnollista että seisomakatsomoon, missä erötauotkin istutaan, tehdään istumakatsomoita lisää.
Mutta kyllä vituttaa jos tuo paukuttava reliikki muka edelleen saa jonkun etuoikeuden. Moni deeku vaajakosken keskustassa paukuttaisi rumpua tuolla tarjonnalla ja kaikkihan sen tietää että siihenhän se on mennyt. Kuulee rytmistä ja näkee naamasta.
Parempi tunnelma olisi vaikka jos toinen kulma saataisiin täyteen oikeita faneja huutamaan.
Hellepäiviä on vielä jäljellä mutta perinteiset itkupotkuraivarit alkavat jokavuotiseen tapaan. Ennen vielä jaksoi ottaa vakavasti tälläisiä esimerkiksi poimimiani nuoren idealistin palavasilmäisiä vuodatuksia, nyt ajattelin vain täyttää joutoaikaa ja luultavasti sivumennen provosoin vielä jatkobuuhuut neutraalien huviksi.
Ehdottomasti kaikki seisomapaikat pitää poistaa. Pysyvät ne saakelin kakarat poissa hallista häiritsemästä aikuisten kaljanjuontia. Joku on joskus sanonutkin "yritysvieraissa on tulevaisuus." Meidänkin tolkuttoman tilamme paikalle saisi tasan sen 30 hengen istumapaikat. Tosin siinä on aina se vaara, jonka koin mission aikoihin, ne ämpäreittäin rahaa paikalle kantavat äänestivät jaloillaan, koska peli ei ollut maksamisen arvoista.
Täältä saa oivan poikkileikkauksen facebookia kansoittavasta idioottilaumasta joka mouhoaa jostain hikisistä torkkupeitoista, asuu vanhempien luona ja nostaa työttömyysturvaa.
Termi "tuolla tarjonnalla" herätti kyllä kiinnostukseni. Seura kärsii minusta n. 6,50 euroa ottelua kohden ja saa n. 20 euroa. Kun te saatte tukia työttömyyteenne, opiskeluunne, terveydenhuoltoonne (got the point?) minun verorahoistani niin voi voi. Ei minun pakko ole duunissa käydä eikä teidän jäähallilla, jos se traumoja aiheuttaa.
Mikään ei olisi mielestäni hienompaa kuin se, että kaikki kulmat olisivat täynnä "oikeita faneja". Kaikkein oikein fani kirjoitti aiemmin tässä ketjussa ettei käytä istumapaikkaansa, koska siellä ei kannusteta. Tokkopa tietysti yli tuhannen peliä nähnyt mitään tietää verrattuna teihin internetin valtiaisiin.
Itä-Helsingissä on tosifanien kohdalla värvääjän markkinat, siellä olisi tarjolla laulua, soihtuja ja tifoja muutaman sämpylän hinnalla.
Minä en ole paikalla teitä varten, ja vielä vähemmän teitä ärsyttääkseni. Minä olen huutamassa ohimosuoneni poikki seuran pyynnöstä ja PELAAJIA varten. Heti kun seura tai yksikin pelaaja on sambaryhmää vastaan, that's it for me.
Sitä odotellessa en tunne virtuaaliyhteisön painetta ihmisiltä, joiden pitäisi pysyä pois päätykatsomoista. Yksisilmäisyys tuhoaa syvyysnäön ja vaikeuttaa pelin seuraamista pitkittäissuunnassa.