Oma asiantuntemus ei riitä sanomaan, ovatko oikein, mutta maallikon silmin siltä vaikuttaisi.
Mistä näistä ikinä tietää.
Ylemmän korkeakoulututkinnon omaava kaveri puhuu 10 prosentista ja Energiatekniikan professori 20.
Toisella voi olla päänsisäisiä mikroaggressioita ja äänestää persuja, mikä saattaa vaikuttaa laskennan tulokseen.
Kun taas toisella voi uskonnon omainen suhtautuminen kulkuneuvonsa käyttövoimaan, joka voi aiheuttaa sokeita pisteitä osaltaan. Mutta kumpi on kumpi ja kumpi on oikeassa, sillä ei ole mitään väliä koska yön aikana autot eivät tule sähköistymään.
Sähköautot yleistyvät sopivaan tahtiin latausverkon kanssa ja kaikki sujuu tasapainoisesti.
Voimakkaalla poliittisella ohjauksella voidaan saada katastrofi aikaiseksi.
Käytetään esimerkkinä melko uutta ostoskeskus puuvillaa porissa. Jos joka kymmenes olisi sähköauto ja kaikki aikoisivat ladata 18 minuuttia olisi jonojen viimeiset vuorossa seitsämän tunnin kuluttua, mikä ei olisi tyydyttävä tilanne ja kiinteistö joutuisi lisäämään latauspisteitään.
Toinen vaihtoehto jossa Ohisalo takaa kaikille uuden teslan jonotus ajat mitataan vuorokausissa jollei kaikkia paikkoja varustettaisi pikalatausasemalla. 50kw pikalatausasema asennettuna 30000€ kappale, 2000 parkkiruutua, investointikustannukset 60milj.€ mikä kuulostaa suurelta verrattuna koko kauppakeskuksen rakennuskustannuksiin 130milj.€.
Kiinteistöyhtiö olisi pakotettu nostamaan kauppiaiden vuokria, jotka puolestaan yrittäisivät nyhtää asiakkailtaan korotettuja hintoja. Toisaalta jos ajattelee että hinnalla ja laadulla on jonkinasteinen korrelaatio, niin pancho villan 300€ hampurilainen kuulostaa todella maukkaalta.