Repolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Googlaamalla löytyi Ässien tiedote 10 ottelun sopimuksesta.Ookoo. Mutta eikös Umicevicillä ollut tämmöinen tapaus viime vuonna, kun Tapparaan siirtyi?
Googlaamalla löytyi Ässien tiedote 10 ottelun sopimuksesta.Ookoo. Mutta eikös Umicevicillä ollut tämmöinen tapaus viime vuonna, kun Tapparaan siirtyi?
Zapo jatkaa.
Nämä tryoutit on ihan normaaleja pelaajasopimuksia missä on seuran optio tiettyyn päivämäärään mennessä purkaa sopimus.
Koeajalle on voitu sopia pienempi palkka, kuitenkin sopimus on ihan normaali pelaajasopimus.Ei se nyt mene ihan näin. Try out on nimensä mukaisesti jakso, jolla pelaaja antaa näytön seuralle. Varsinainen sopimus ei ole välttämättä tuolloin voimassa vaan pelaaja voi saada selkeästi pienempää palkkaa, tästä syystä try out sopimukset ovat usein voimassa loppuun asti vaikka pelaaja olisikin antanut näyttönsä.
HIFKn touhut on niin hämäriä että ovat voineet raiskaajalle tälläisen pykälän antaakin. Nämä ovat todella harvinaisia ja fanien kusetusta ilmaista sopimus tryouttina. Harmi kun Topo vain jätti kättelemättä Billyä, olisi kiskaissut turpaan.Joskus try out voi olla molemmin puolinen, Billy Tibbets taitaa olla tunnetuin esimerkki lähi vuosilla.
RD sanoi, että huomenna ratkeaa Zapolskin tilanne. Vielä ei ole kuulunut mitään varmistusta?
Saipan ja Wiikmanin yhteistyö on päättynyt plus Zapon jatkoa ei ole julkistettu, tässä meille Zalmonellan mieleinen ykköskassari? Hymiö
Vain Lukossa tämä olisi mahdollista, alkoi jopa hieman tämä mielikuva pelottamaan..
Weakmanin Lukko-aikoja kehunut ja Zapoa haukkunut, tästä on helppo laskea yksi yhteen.Missä olet näin lukenut?! Ihan huikeaa kirjoittamista lukutaitoiselta höpisijältä...
Weakmanin Lukko-aikoja kehunut ja Zapoa haukkunut, tästä on helppo laskea yksi yhteen.
Lukutaitoinen höpisijä jättää ketjun rauhaan ja odottelee varmistusta maalivahtien suhteen
Yksi kysymys jos sallitaan Rauman ja Satakunnan ulkopuolelta.
Onko Zapolski mestaruuden voittava maalivahti? Hyvä on varmasti, mutta mestaruuteen vaaditaan lähes täydellistä maalivahtipelejä.
Juuri tuota tasaisuutta olen itsekkin täälläkin perännyt mistä RD:kin tuossa jutussa puhui ja tasaisuutta on ollut ilmassa jo viimeisissä peleissä. Kuitenkin valmennuksen tulee miettiä, että kykeneekö tällä kaverilla menemään keväällä pitkälle ja pystyykö nousemaan huikeaan torjuntatyöskentelyyn kauden edetessä. Itse sanon, että ei mutta en minä näitä asioita päätäkkään.
Niinpä. Sm-liigassa taitaa nytkin olla mestarimaalivahteja joku 5kpl, ainoastaan Jypin Tarkki mahtui juhanan listalle. Mistä se sitten kertoo? Ei juuri muusta kuin siitä että tosipeleihin on matkaa 40 peliä ja hockey is a mental game.Kuinka monesta liigavahdista voidaan tällä hetkellä sanoa, että on varmasti "mestaruuden voittava maalivahti"?
Minulla sentään on jonkinlainen taso kirjoittaessani, itse suollat jos jonkinmoista epäkieltä näppäimistöltäsi.Eli et ole lainkaan seurannut mitä on kirjoitettu...Kirjoittelit vain omasta päästäsi jotain kun oli pakko kirjoittaa. Onneksi sinunlaisia on vain harvassa sillä mitään annettavaa keskusteluille ei tällöin ole.
Tarkoittaako nämä Lukon maalivahtien (Nielsen/ Zapolski) sopimukset nyt sitten sitä, että Setänen ei tällä kaudella kauheasti enää liigajoukkueen maalilla saa vastuuta!?
Tarkoittaako nämä Lukon maalivahtien (Nielsen/ Zapolski) sopimukset nyt sitten sitä, että Setänen ei tällä kaudella kauheasti enää liigajoukkueen maalilla saa vastuuta!?
Minulla sentään on jonkinlainen taso kirjoittaessani, itse suollat jos jonkinmoista epäkieltä näppäimistöltäsi.
Asiaan liittyen, varmasti oli paras ratkaisu tämä Zapon jatko. Ykköskiekot torjutaan ja pakit siivoavat loput, hyvä tästä tulee.