Ryan Zapolski Lukkoon

  • 292 181
  • 1 286

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Zapolski on mennyt tällä kauden ekalla perioidilla jonkun verran eteenpäin mutta tottakai asia on näin kun puhutaan pelaajasta joka ei ole koskaan ennen pelannut Eurooppalaista kiekkoa.

Juuri tuota tasaisuutta olen itsekkin täälläkin perännyt mistä RD:kin tuossa jutussa puhui ja tasaisuutta on ollut ilmassa jo viimeisissä peleissä. Kuitenkin valmennuksen tulee miettiä, että kykeneekö tällä kaverilla menemään keväällä pitkälle ja pystyykö nousemaan huikeaan torjuntatyöskentelyyn kauden edetessä. Itse sanon, että ei mutta en minä näitä asioita päätäkkään.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nämä tryoutit on ihan normaaleja pelaajasopimuksia missä on seuran optio tiettyyn päivämäärään mennessä purkaa sopimus.

Ei se nyt mene ihan näin. Try out on nimensä mukaisesti jakso, jolla pelaaja antaa näytön seuralle. Varsinainen sopimus ei ole välttämättä tuolloin voimassa vaan pelaaja voi saada selkeästi pienempää palkkaa, tästä syystä try out sopimukset ovat usein voimassa loppuun asti vaikka pelaaja olisikin antanut näyttönsä.

Joskus try out voi olla molemmin puolinen, Billy Tibbets taitaa olla tunnetuin esimerkki lähi vuosilla.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei se nyt mene ihan näin. Try out on nimensä mukaisesti jakso, jolla pelaaja antaa näytön seuralle. Varsinainen sopimus ei ole välttämättä tuolloin voimassa vaan pelaaja voi saada selkeästi pienempää palkkaa, tästä syystä try out sopimukset ovat usein voimassa loppuun asti vaikka pelaaja olisikin antanut näyttönsä.
Koeajalle on voitu sopia pienempi palkka, kuitenkin sopimus on ihan normaali pelaajasopimus.

Joskus try out voi olla molemmin puolinen, Billy Tibbets taitaa olla tunnetuin esimerkki lähi vuosilla.
HIFKn touhut on niin hämäriä että ovat voineet raiskaajalle tälläisen pykälän antaakin. Nämä ovat todella harvinaisia ja fanien kusetusta ilmaista sopimus tryouttina. Harmi kun Topo vain jätti kättelemättä Billyä, olisi kiskaissut turpaan.

edit. HPK taisi tuon sopimuksen tehdä ja HIFK tuli väliin.

edit2. HPK julkaisi sopimuksen loppukauden kattavaksi, eli koeaika oli pelaajan.
 
Viimeksi muokattu:

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
RD sanoi, että huomenna ratkeaa Zapolskin tilanne. Vielä ei ole kuulunut mitään varmistusta?
 

Rl

Jäsen
Saipan ja Wiikmanin yhteistyö on päättynyt plus Zapon jatkoa ei ole julkistettu, tässä meille Zalmonellan mieleinen ykköskassari? Hymiö
Vain Lukossa tämä olisi mahdollista, alkoi jopa hieman tämä mielikuva pelottamaan..
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Saipan ja Wiikmanin yhteistyö on päättynyt plus Zapon jatkoa ei ole julkistettu, tässä meille Zalmonellan mieleinen ykköskassari? Hymiö
Vain Lukossa tämä olisi mahdollista, alkoi jopa hieman tämä mielikuva pelottamaan..

Missä olet näin lukenut?! Ihan huikeaa kirjoittamista lukutaitoiselta höpisijältä...
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Lukon tavoite on ensi keväänä tuoda 51 vuoden tauon jälkeen mestaruus Suomen pienimpään (liiga)kaupunkiin. Tätä on turha kieltää ja itse näinhän se pitää ollakin - kyllä kilpasarjassa tavoitteena pitää aina olla voittaminen ja siten Suomen mestaruus.

Yksi kysymys jos sallitaan Rauman ja Satakunnan ulkopuolelta.
Onko Zapolski mestaruuden voittava maalivahti? Hyvä on varmasti, mutta mestaruuteen vaaditaan lähes täydellistä maalivahtipelejä.

No, todetaan heti perään, että tällä hetkellä tuntuu, että vain JYP:illä, Kärpillä ja Tapparalla on tämmöinen maalivahti - ehkä jopa SaiPalla. Tosin Rynnäs on vielä testaamatta ja Metsola suli viime kevään finaaleissa osin.

Ja toisaalta - vuosi sitten tähän aikaan, kuinka moni olisi oikeasti uskonut, että eräs ex-raumalainen torjuu seuransa mestariksi keväällä...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei yllättänyt yhtään. Just niin toimittiin kuin pitikin.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Weakmanin Lukko-aikoja kehunut ja Zapoa haukkunut, tästä on helppo laskea yksi yhteen.
Lukutaitoinen höpisijä jättää ketjun rauhaan ja odottelee varmistusta maalivahtien suhteen

Eli et ole lainkaan seurannut mitä on kirjoitettu...Kirjoittelit vain omasta päästäsi jotain kun oli pakko kirjoittaa. Onneksi sinunlaisia on vain harvassa sillä mitään annettavaa keskusteluille ei tällöin ole.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yksi kysymys jos sallitaan Rauman ja Satakunnan ulkopuolelta.
Onko Zapolski mestaruuden voittava maalivahti? Hyvä on varmasti, mutta mestaruuteen vaaditaan lähes täydellistä maalivahtipelejä.

Kuinka monesta liigavahdista voidaan tällä hetkellä sanoa, että on varmasti "mestaruuden voittava maalivahti"?

Mielestäni Zapolskilla on ominaisuudet kyseinen veskari olla ja sen on tässä vaiheessa kautta tarpeeksi. Toki nuo silloin tällöin tapahtuvat hörppäykset laittavat miettimään, mutta jos miehelle ei niitä tulisi niin pelaisiko Sm-liigassa?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri tuota tasaisuutta olen itsekkin täälläkin perännyt mistä RD:kin tuossa jutussa puhui ja tasaisuutta on ollut ilmassa jo viimeisissä peleissä. Kuitenkin valmennuksen tulee miettiä, että kykeneekö tällä kaverilla menemään keväällä pitkälle ja pystyykö nousemaan huikeaan torjuntatyöskentelyyn kauden edetessä. Itse sanon, että ei mutta en minä näitä asioita päätäkkään.

Zapolskilla, tai oikeastaan minkä tahansa liigajoukkueen ykkösveskalla voidaan mennä keväällä pitkälle. Miika Wiikman, suomenmestari ja playoffien arvokkain pelaaja 2006. Toisilla se on toki todennäköisempää kuin toisilla, mutta vire näyttelee suurta osaa.
Kuinka monesta liigavahdista voidaan tällä hetkellä sanoa, että on varmasti "mestaruuden voittava maalivahti"?
Niinpä. Sm-liigassa taitaa nytkin olla mestarimaalivahteja joku 5kpl, ainoastaan Jypin Tarkki mahtui juhanan listalle. Mistä se sitten kertoo? Ei juuri muusta kuin siitä että tosipeleihin on matkaa 40 peliä ja hockey is a mental game.
Zapo antaa joukkueelleen kyllä mahdollisuuden tuonne tosipeleihin päästä, ainakin jos jatkaa nykytasollaan.
 

Rl

Jäsen
Eli et ole lainkaan seurannut mitä on kirjoitettu...Kirjoittelit vain omasta päästäsi jotain kun oli pakko kirjoittaa. Onneksi sinunlaisia on vain harvassa sillä mitään annettavaa keskusteluille ei tällöin ole.
Minulla sentään on jonkinlainen taso kirjoittaessani, itse suollat jos jonkinmoista epäkieltä näppäimistöltäsi.
Asiaan liittyen, varmasti oli paras ratkaisu tämä Zapon jatko. Ykköskiekot torjutaan ja pakit siivoavat loput, hyvä tästä tulee.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarkoittaako nämä Lukon maalivahtien (Nielsen/ Zapolski) sopimukset nyt sitten sitä, että Setänen ei tällä kaudella kauheasti enää liigajoukkueen maalilla saa vastuuta!?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarkoittaako nämä Lukon maalivahtien (Nielsen/ Zapolski) sopimukset nyt sitten sitä, että Setänen ei tällä kaudella kauheasti enää liigajoukkueen maalilla saa vastuuta!?

Varmaan joo, mutta ei sitä vastuuta sairastuvaltakaan Setäselle tule. Toivotaan nyt ihan ensin, että Setänen tulee kuntoon ja katsotaan sitten missä pelaa loppu kaudella.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tarkoittaako nämä Lukon maalivahtien (Nielsen/ Zapolski) sopimukset nyt sitten sitä, että Setänen ei tällä kaudella kauheasti enää liigajoukkueen maalilla saa vastuuta!?

Pitää varmaan odottaa ensin, että Setäsen kuntoutuu polvivammasta. Minä näen Nielsenin hankinnan pakkorakona. Setänen on kuitenkin tuollaiset 2kk pois kokoonpanosta. Tuohon rakoon, kun Zap`s olisi loukkaantunut niin aikalailla heikoilla oltaisiin oltu.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Tarkoittaako nämä Lukon maalivahtien (Nielsen/ Zapolski) sopimukset nyt sitten sitä, että Setänen ei tällä kaudella kauheasti enää liigajoukkueen maalilla saa vastuuta!?

Tarkoittaa. Esisopimus on Ässiin tehty, jossa hänestä muovataan kunnon kansalainen ja äärettömän hyvä maalivahti.

No huumori sikseen. Nielsen hommattiin korvaamaan loukkaantunutta Setästä. Eipä Setänen alkukautena ole saanut näytönpaikkaa.

Toivotaan että kuntouduttuaan saa.
 
Viimeksi muokattu:

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mitähän tuo 1+1 tarkoittaa? Lähinnä tuota jälkimmäistä ykköstä. Pelaajan, joukkueen vai molempien optio?
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Minulla sentään on jonkinlainen taso kirjoittaessani, itse suollat jos jonkinmoista epäkieltä näppäimistöltäsi.
Asiaan liittyen, varmasti oli paras ratkaisu tämä Zapon jatko. Ykköskiekot torjutaan ja pakit siivoavat loput, hyvä tästä tulee.

Missä se "taso" ilmenee?! Ainakaan viimeisintä kirjoittaessasi et ollut yhtään perehtynyt, että mitä on jo kirjoitettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös