Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
Miten? Menemällä pieneen kasaan alakulmaan?Kyllä mä luulen että se yrittää.
Miten? Menemällä pieneen kasaan alakulmaan?Kyllä mä luulen että se yrittää.
En tiedä, mutta tuskin se sitä kiekkoa tahallaankaan väistää.Miten? Menemällä pieneen kasaan alakulmaan?
Siis nykykuntoisella Zapolla ei mennä, Setänen jotain saa kiinnikkin. Silti se 1 ja 2 sentterien puute on suurin ongelma.Vaikea uskoa, että tällä maalivahtipelillä pitkälle mennään keväällä. Parempi mokke voittaa aina.
Tämä. On tuo maalivahdin osa kyllä karmea, Raumalla ainakin.Heh, Lukko häviää 0-4 ihan vitun aneemisella esityksellä ja täällä haukutaan taas maalivahti.
No katso niitä tilastoja. Zapolski on valehtelematta liigan surkeimpia kassareita. Tätä mieltä olen ollut jo kauden alussa ja tästä pidän myös kiinni. Millä mittarilla saat Zaposta hyvän? Mututuntuma ei käy.Heh, Lukko häviää 0-4 ihan vitun aneemisella esityksellä ja täällä haukutaan taas maalivahti.
No katso niitä tilastoja. Zapolski on valehtelematta liigan surkeimpia kassareita. Tätä mieltä olen ollut jo kauden alussa ja tästä pidän myös kiinni. Millä mittarilla saat Zaposta hyvän? Mututuntuma ei käy.
En kai ole väittänyt Zapolskia erityisen hyväksi tällä hetkellä?No katso niitä tilastoja. Zapolski on valehtelematta liigan surkeimpia kassareita. Tätä mieltä olen ollut jo kauden alussa ja tästä pidän myös kiinni. Millä mittarilla saat Zaposta hyvän? Mututuntuma ei käy.
En minä ainakaan noita kahta HIFKin Zapolskin taa tekemää maalia saa veskarin piikkiin mitenkään. No kenties se toinen olisi voinut olla otettavissa, mutta ensimmäisessä oli niin kova maski edessä ettei Zaps varmaan nähnyt kiekkoa lainkaan.
0-4 tappion jälkeen on aivan naurettavaa syyllistää maalivahtia. Jos et itse tee maaleja niin et ansaitse pisteitä. Piste.
Näkemättä peliä voin 100% varmasti sanoa, ettei Lukko ansainnut (0 tehtyä maalia) tänään pisteen pistettä. Hyökkääjät peilin eteen, kiitos.
Ei se ihan niinkään ole. Jos marginaalit on pienet, niin silloin pienet asiat ratkaisevat. Muutama puolihelppo omiin, niin se hiipii hiljalleen puseroon...
Silti pitää pystyä edes se yksi tekemään tai turha haaveilla pisteistä. Nolla maalia on säälittävän surkea esitys kotipelissä. Aina, vastustajasta riippumatta
Mites 2 tehtyä maalia? Perusporilainen. Kun omat häviää niin tullaan hakemaan lohtua pahaan oloon naapurin häviön kustannuksella. Kun omat voittaa niin ensin vittuillaan raumalaisille ja sitten vasta muistetaan et "Hei ässät muute tiäksää voitti tuanoi!"
Voitko nyt mennä vaikka tähtisumuun laulamaan lindholmin ollin tahtiin rakkaudesta ja polkemaan jalkaa? Älä unohda lyödä jotain. Porilaistyyliin naista toki.
No katso niitä tilastoja. Zapolski on valehtelematta liigan surkeimpia kassareita. Tätä mieltä olen ollut jo kauden alussa ja tästä pidän myös kiinni. Millä mittarilla saat Zaposta hyvän? Mututuntuma ei käy.