KalPa-peliä en ole nähnyt, JYP-pelin katsoin boksilta ja nyt näin pitkästä aikaa Caldwellin livenä. Ehkä hän onkin parantanut peliään kun sai kuukauden mietiskellä syntyjä syviä katsomossa, mutta enpä tiiä sitten. En kyllä kovin hyvää arvosanaa voi tästä pelistä hänelle antaa, Lukon kehnoin pakki mielestäni tänäänkin.
Lukon huonoin pakki tänään ja ne vanhat merkit ylimielisestä löysästä pelaamisesta alkoivat taas tulla esille. Kovahermoista tuosta ei saa tekemälläkään ja munasi tänään ihan riittävästi.Tanaan taas taso laski hitusen. Mutta siihen nahden, kuinka paljon han harmaita hiuksia meille aikaisemmin tuotti, niin nama kolme viimeista ovat olleet jotenkin petrausta. Ehka se johtuu siita, etta han pelaa nyt kovahermoisemmin eika ainakaan munaa.
Lukon huonoin pakki tänään ja ne vanhat merkit ylimielisestä löysästä pelaamisesta alkoivat taas tulla esille. Kovahermoista tuosta ei saa tekemälläkään ja munasi tänään ihan riittävästi.
Caldwell on taas ihan pihalla. Monta pahaa virhettä jo ensimmäisessä erässä ja Kärppien 1-1 tasoitus täysin herran piikkiin.
Maali oli tosiaan Ilomäelle, selvästi jäljessä Haatajaa. Mutta en mä nyt tiedä, ei Caldwell ihan niin huono ole ollut kuin täällä annetaan ymmärtää.Maali oli kyllä Ilomäen piikkiin. Ei Caldwell silti hyvin ole pelannut. Ainoa epävarma pakki.
Maali oli kyllä Ilomäen piikkiin. Ei Caldwell silti hyvin ole pelannut. Ainoa epävarma pakki.
Caldwell pelasi hyvän toisen ja kolmannen erän Oulussa, oli varma omassa päässä. Ei ollenkaan Lukon huonoin pakki tänään.
No Kyllä Caldwell lähti tuossa maalissa ihan turhaa kulmaan, kun Generous siellä jo oli. Mitä ihmettä 2 pakkia tekee kulmassa vierekkäin tekemättä mitään? Haataja sai lyödä kiekon aivan vapaasti parista metristä sisään. Itse pistäisin tuon edelleen Caldwellin piikkiin.
Tarviiko jonkun aina olla se huonoin? Jos tarvii niin olkoon se tänään vaikka Generous tai Virtanen. Jos vaikka katsois pelejä niin tietäis..Kuka sen huonompi oli? Caldwell paransi pelin edetessä mutta huonoin se tuosta porukasta kuitenkin oli.
Helvetin älytöntä haukkua jotain puolustuksesta kun kaikki pelasivat hyvin. Oli hieno blokki viimeisellä minuutilla, kun kärppäläinen tuli paljon kovemmalla vauhdilla ja Caldwell pisti kroppansa likoon. Kiekko Lukolle ja mustapaita perseellään.Kuka sen huonompi oli? Caldwell paransi pelin edetessä mutta huonoin se tuosta porukasta kuitenkin oli.
Kulmaan oli menossa kaksi Kärppien pelaajaa, joista ensimmäinen (Generousin mies) sai lyötyä kiekon yhdellä kosketuksella suoraan maalin eteen, josta Ilomäen mies lyö kiekon maaliin. Kuitenkin puolustajan (tässä siis Caldwell) periaatteena pitäisi aina ottaa vaarallisin mies maalin edestä pois mutta tuo tilanne tuli niin nopeasti, että ei siinä Caldwelliä voi suurimpana syyllisenä pitää. Generousin olisi myös pitänyt ehtiä tuohon rännikiekkoon paremmin ja Ilomäen ehtiä omaan mieheen kiinni.
Tarviiko jonkun aina olla se huonoin? Jos tarvii niin olkoon se tänään vaikka Generous tai Virtanen. Jos vaikka katsois pelejä niin tietäis..
Kyllä tuli katsottua, usein myös paikanpäällä.Olen katsonut Lukon jokaisen pelin tällä kaudella. Sanoit ettei Caldwell ollut huonoin ja ilmaisin olevani asiasta eri mieltä.
Et tainnut itse katsoa peliä, jos vedät Virtasen tähän keskusteluun. Jesse pelasi taas tosi hyvin.
Kyllä tuli katsottua, usein myös paikanpäällä.
Sä kysyit kuka ja mä sanoin oman mielipiteeni. Se nyt vaan on muodikasta haukkua Caldewellia ja Dufvaa mutta jos homma jossain pelissä toimii niin kai silloin pitää antaa hyvää palautetta.
Mun mielestä Caldwell oli kahdessa vikassa erässä hyvä.