...mies saattaa olla matkalla johonkin muuhun Elitserien joukkueeseen, Eisbaren Berliiniin tai Itavallan KAC:n..
Caldwellin pelaajakortti on poistettu Lukon sivuilta. Joko soppari toiseen joukkueeseen on tehty.
Mulle Caldwell kelpaisi Ässiin anytime. Vaan, kelpaako Karri Kivelle?Dixon ulos, ulkomaalaispaikka vapaana, Caldwell ulos Lukosta -> Ässien yv-ongelma ratkaistu??!!
Mulle Caldwell kelpaisi Ässiin anytime. Vaan, kelpaako Karri Kivelle?
Caldwell olisi hyvä lisä ylivoimalle ja täydentäisi tämän ja ensi kauden surkeaa pakistoa.Meiltä lähtee pois liigan paras sentteri ja sinusta Caldwell olisi hyvä korvaaja? Ymmärsithän, että viestini oli huumoria?
Caldwell olisi hyvä lisä ylivoimalle ja täydentäisi tämän ja ensi kauden surkeaa pakistoa.
Caldwell olisi hyvä lisä ylivoimalle ja täydentäisi tämän ja ensi kauden surkeaa pakistoa.
Caldwellin vahvuudet on mielestäni laukaus pakin sääreen, syöttö vastustajan lapaan sekä liian vaikeiden juttujen yrittäminen tilanteessa jossa pitäisi tyytyä perusjuttuihin (mm. alimpana miehenä kikkailu kahta vastustajaa vastaan).
Heikkoudet on flegmaattinen asenne ja mielenkiinnon puute peliä kohtaan.
Tervemenoa jos on heti menossa, ei tästä sinällään silti mitään vastenmielistä kuvaa jäänyt pelaajasta. Ei vaan natsaa niin ei natsaa.
Jos jollain pelaajalla on nuo mainitsemasi vahvuudet ja heikkoidet, niin mulla ei kyllä jäisi mitään muuta kuin vastenmielinen kuva ko. pelaajasta.
Ruotsin puolella spekuloidaan, että Caldwell olisi neuvotteluissa Röglen kanssa. Saa nähdä saadaanko päivän aikana vahvistusta tai uutta tietoa. Lukon toimisto teki kuitenkin jo eilen selväksi, ettei hän kuulu enää rosteriin poistamalla Caldwellin tiedot seuran virallisilta nettisivuilta.
Saksaan ja DEL-liigaan näyttää uusien huhujen mukaan Caldwellin tie vievän. Harmi, olisi voinut jatkaa kauden loppuun Lukossa.
perusteluksi ei tässä tapauksessa kay, että oli edes halpa.
Ei varmasti ollut. Sen verran oli kehuskellut Dixonille ja kumppaneille alkusyksystä palkallaan :)