Ryan Caldwell Lukkoon

  • 106 653
  • 406

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Caldwell on edelleen joukkueen heikoin pakki. Korvaaja tälle herralle pitäisi ehdottomasti löytää, jos keväällä halutaan menestyä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ehka ei heikoin lenkki, mutta heikko lenkki kumminkin. Hinta/laatu-suhde ei tasmaa.

Kovasta lukuunottamatta pakisto ei pysty avaamaan pelia nyt kun Larsen on haipinyt. Toivottavasti Ryanille loydetaan uusi seura ja saadaan takaisin, edes osa siita, mita hanesta maksettiin.

Tarkka valinta. Mutta talla pakistolla en menisi kokeilemaan playjareihin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
KalPa-peliä en ole nähnyt, JYP-pelin katsoin boksilta ja nyt näin pitkästä aikaa Caldwellin livenä. Ehkä hän onkin parantanut peliään kun sai kuukauden mietiskellä syntyjä syviä katsomossa, mutta enpä tiiä sitten. En kyllä kovin hyvää arvosanaa voi tästä pelistä hänelle antaa, Lukon kehnoin pakki mielestäni tänäänkin.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
KalPa-peliä en ole nähnyt, JYP-pelin katsoin boksilta ja nyt näin pitkästä aikaa Caldwellin livenä. Ehkä hän onkin parantanut peliään kun sai kuukauden mietiskellä syntyjä syviä katsomossa, mutta enpä tiiä sitten. En kyllä kovin hyvää arvosanaa voi tästä pelistä hänelle antaa, Lukon kehnoin pakki mielestäni tänäänkin.

No minusta Caldwell oli Kalpa pelissa pikkasen parempi kuin Jyvaskylassa. Tanaan taas taso laski hitusen. Mutta siihen nahden, kuinka paljon han harmaita hiuksia meille aikaisemmin tuotti, niin nama kolme viimeista ovat olleet jotenkin petrausta. Ehka se johtuu siita, etta han pelaa nyt kovahermoisemmin eika ainakaan munaa.

Mutta sittenkin. Kun kokonaisuutta mietitaan ja nimenomaan pakiston roolia, jos pudotuksiin paastaan, niin ei mies ole kuitenkaan hintansa vaartti.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tanaan taas taso laski hitusen. Mutta siihen nahden, kuinka paljon han harmaita hiuksia meille aikaisemmin tuotti, niin nama kolme viimeista ovat olleet jotenkin petrausta. Ehka se johtuu siita, etta han pelaa nyt kovahermoisemmin eika ainakaan munaa.
Lukon huonoin pakki tänään ja ne vanhat merkit ylimielisestä löysästä pelaamisesta alkoivat taas tulla esille. Kovahermoista tuosta ei saa tekemälläkään ja munasi tänään ihan riittävästi.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Lukon huonoin pakki tänään ja ne vanhat merkit ylimielisestä löysästä pelaamisesta alkoivat taas tulla esille. Kovahermoista tuosta ei saa tekemälläkään ja munasi tänään ihan riittävästi.

No juu. Kovahermoinen oli vaara sana. Piti ehka sanoa, etta C. ei ollut niin hermona eika sen takia tehnyt naissa kolmessa pelissa niin paljon virheita kuin mita ennen nahtiin. Munauksilla tarkoitin kiekon menetysta tai vastustajalle syottamista paineettomassa tilanteessa. Vrt. Soderholm tanaan.

Mutta jos nama kolme matsia olivat joku testi ennen lopullista paatosta, niin ei kai ole muuta tieta kuin exit ovi. Toivon vain, ettei tule kovin paljon talouspuolella takkiin.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aikamoinen turhake tämä Caldwell on ollut. Kaveri kuitenkin hankittiin ykköspakiksi ja siihen peilaten ostettiin kasa paskaa, oli viikon try-outit ja kaikki mutta kun ei niin ei.
Enemmän kuin mielelläni näkisin Ryanin ulostuksen nipusta ja tilalle hankittavan puolustajan jota se tekeminen oikeasti kiinnostaa. Siinä on kuitenkin huomattava ero, pelaatko 80% vai sataprosenttisesti.
Hyvinä hetkinä mies on kuitenkin suhteellisen kovaluu, mutta kun ne hyvät hetket ovat äärimmäisen harvassa niin minkäs teet, myyt/vapautat miehen autuaammille pelikentille.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lainatakseni tuttavan sanoja. SM-liiga voi pelata ilman että tulee edes hiki. Kukin vetäköön omat johtopäätökset.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Caldwell on taas ihan pihalla. Monta pahaa virhettä jo ensimmäisessä erässä ja Kärppien 1-1 tasoitus täysin herran piikkiin.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän tämä kaveri ole viimeistään nyt nähty. Taso ei riitä mihinkään. Toivottavasti verkot ovat koko ajan vesillä, että saadaan joku oikeasti puolustaa osaava kaveri. Caldwell voi mun puolesta mennä vaikka ässiin tai Saksaan.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Caldwell on taas ihan pihalla. Monta pahaa virhettä jo ensimmäisessä erässä ja Kärppien 1-1 tasoitus täysin herran piikkiin.

Siis aivan paska jätkä tässäkin pelissä. ULOS!!!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Harmi vaan, että Lukolla on kohtuullisen vähän pakkeja riveissä. Mutta kuten todettua jo aiemmin, niin Äijänsuon ulkoalueilla riittää reilusti talvisia askareita. Ei muuta kuin Eastonit pois ja tilalle lumikola ja hiekkaämpäri. Säilyy se työvelvoite ja tekee palkkansa eteen oikeita töitä.

Lukon pitäisi hommata pari pakkia, jos Caldwell laitettaisiin ulkotöihin. Tuo pakisto ei nytkään kestä ainuttakaan loukkaantumista. Tai jos joku joutuu sivuun, niin sitten kai Viirlas tai Tommila kehiin.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Maali oli kyllä Ilomäen piikkiin. Ei Caldwell silti hyvin ole pelannut. Ainoa epävarma pakki.
Maali oli tosiaan Ilomäelle, selvästi jäljessä Haatajaa. Mutta en mä nyt tiedä, ei Caldwell ihan niin huono ole ollut kuin täällä annetaan ymmärtää.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Caldwell pelasi hyvän toisen ja kolmannen erän Oulussa, oli varma omassa päässä. Ei ollenkaan Lukon huonoin pakki tänään.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Maali oli kyllä Ilomäen piikkiin. Ei Caldwell silti hyvin ole pelannut. Ainoa epävarma pakki.

No Kyllä Caldwell lähti tuossa maalissa ihan turhaa kulmaan, kun Generous siellä jo oli. Mitä ihmettä 2 pakkia tekee kulmassa vierekkäin tekemättä mitään? Haataja sai lyödä kiekon aivan vapaasti parista metristä sisään. Itse pistäisin tuon edelleen Caldwellin piikkiin.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
No Kyllä Caldwell lähti tuossa maalissa ihan turhaa kulmaan, kun Generous siellä jo oli. Mitä ihmettä 2 pakkia tekee kulmassa vierekkäin tekemättä mitään? Haataja sai lyödä kiekon aivan vapaasti parista metristä sisään. Itse pistäisin tuon edelleen Caldwellin piikkiin.

Kulmaan oli menossa kaksi Kärppien pelaajaa, joista ensimmäinen (Generousin mies) sai lyötyä kiekon yhdellä kosketuksella suoraan maalin eteen, josta Ilomäen mies lyö kiekon maaliin. Kuitenkin puolustajan (tässä siis Caldwell) periaatteena pitäisi aina ottaa vaarallisin mies maalin edestä pois mutta tuo tilanne tuli niin nopeasti, että ei siinä Caldwelliä voi suurimpana syyllisenä pitää. Generousin olisi myös pitänyt ehtiä tuohon rännikiekkoon paremmin ja Ilomäen ehtiä omaan mieheen kiinni.

e. Kokonaisuudessaan nousujohteista suorittamista Caldwellilta ja jos trendi säilyy samana, niin miehestä voi olla enemmän hyötyä kuin haittaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noo, virheitä tulee, Caldwellille tietysti ehkä hiukan useammin kuin jollekin muulle mutta ei tuo tilanne mitään onneksi ratkaissut tänään.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuka sen huonompi oli? Caldwell paransi pelin edetessä mutta huonoin se tuosta porukasta kuitenkin oli.
Helvetin älytöntä haukkua jotain puolustuksesta kun kaikki pelasivat hyvin. Oli hieno blokki viimeisellä minuutilla, kun kärppäläinen tuli paljon kovemmalla vauhdilla ja Caldwell pisti kroppansa likoon. Kiekko Lukolle ja mustapaita perseellään.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kulmaan oli menossa kaksi Kärppien pelaajaa, joista ensimmäinen (Generousin mies) sai lyötyä kiekon yhdellä kosketuksella suoraan maalin eteen, josta Ilomäen mies lyö kiekon maaliin. Kuitenkin puolustajan (tässä siis Caldwell) periaatteena pitäisi aina ottaa vaarallisin mies maalin edestä pois mutta tuo tilanne tuli niin nopeasti, että ei siinä Caldwelliä voi suurimpana syyllisenä pitää. Generousin olisi myös pitänyt ehtiä tuohon rännikiekkoon paremmin ja Ilomäen ehtiä omaan mieheen kiinni.

Samaa itse katsoin. Luultavasti olisi ollut nimenomaan Caldwellin tehtava pitaa tuo Karppamies. Eli mina pikkasen osoittaisin kylla kanukkiin. Mutta antaa olla vaan rosterissa, jos ei parempaa loydy.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarviiko jonkun aina olla se huonoin? Jos tarvii niin olkoon se tänään vaikka Generous tai Virtanen. Jos vaikka katsois pelejä niin tietäis..

Olen katsonut Lukon jokaisen pelin tällä kaudella. Sanoit ettei Caldwell ollut huonoin ja ilmaisin olevani asiasta eri mieltä.

Et tainnut itse katsoa peliä, jos vedät Virtasen tähän keskusteluun. Jesse pelasi taas tosi hyvin.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen katsonut Lukon jokaisen pelin tällä kaudella. Sanoit ettei Caldwell ollut huonoin ja ilmaisin olevani asiasta eri mieltä.

Et tainnut itse katsoa peliä, jos vedät Virtasen tähän keskusteluun. Jesse pelasi taas tosi hyvin.
Kyllä tuli katsottua, usein myös paikanpäällä.
Sä kysyit kuka ja mä sanoin oman mielipiteeni. Se nyt vaan on muodikasta haukkua Caldewellia ja Dufvaa mutta jos homma jossain pelissä toimii niin kai silloin pitää antaa hyvää palautetta.
Mun mielestä Caldwell oli kahdessa vikassa erässä hyvä.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tuli katsottua, usein myös paikanpäällä.
Sä kysyit kuka ja mä sanoin oman mielipiteeni. Se nyt vaan on muodikasta haukkua Caldewellia ja Dufvaa mutta jos homma jossain pelissä toimii niin kai silloin pitää antaa hyvää palautetta.
Mun mielestä Caldwell oli kahdessa vikassa erässä hyvä.

RD ansaitsee kyllä kiitokset. On saanut joukkueen kovaan lentoon. Caldwellia kehun sitten kun mies pelaa hyvin, sitä päivää en ole vielä nähnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös