Toni Schumacher syö edelleen tuommoisia itkupillejä aamupalaksi!!Olipa paska visa! Visailuisännän oikea vastaus tuli tuntien viiveellä ja siinäkään ei säästytty vittuilulta visailijoiden suuntaan. Ei kuulu Ruutuysin konseptiin tällainen turhake!
Toni Schumacher syö edelleen tuommoisia itkupillejä aamupalaksi!!Olipa paska visa! Visailuisännän oikea vastaus tuli tuntien viiveellä ja siinäkään ei säästytty vittuilulta visailijoiden suuntaan. Ei kuulu Ruutuysin konseptiin tällainen turhake!
Harald Schumacher oli John Holmesin kaksoisolento, ainakin naamaltaan kovin saman näköisiä, muista jutuista en tiedä.Onks tää Schumacher se vormulakuski? Hyvin keksitty, ku Keke oli just Ruutuysissä. Peukku!
MINÄHÄN TÄSSÄ UHRI OLEN!Toni Schumacher syö edelleen tuommoisia itkupillejä aamupalaksi!!
Stay out of my visailu pages !! Take my word !!Toni Schumacher syö edelleen tuommoisia itkupillejä aamupalaksi!!
Entä Battiston?MINÄHÄN TÄSSÄ UHRI OLEN!
Mikä lie ranskalainen hulipeippo.Entä Battiston?
Niijuuh, mä olen jotain omiani siel säätänyt ja luullut, että puhuit 1986 MM-Mestaruuskisoita.MINÄHÄN TÄSSÄ UHRI OLEN!
Nimeä kaikki kolme pelaajaa?
WarWasin kuvassa kenttä on hirveessä kunnossa verrattuna tähän videoklippiin.
Niijuuh, mä olen jotain omiani siel säätänyt ja luullut, että puhuit 1986 MM-Mestaruuskisoita.
Sait täydet pisteet ja megalisäkkeetkin.
Uutta ruutunollaa ennakkoon ennnen huomista päälähetystä.
Nyt on lapsella hyvä mieli, näillä elän kisojen loppuun saakka.Niijuuh, mä olen jotain omiani siel säätänyt ja luullut, että puhuit 1986 MM-Mestaruuskisoita.
Niijuuh, mä olen jotain omiani siel säätänyt ja luullut, että puhuit 1986 MM-Mestaruuskisoita.
Ruislinnun laulu korvissani,
tähkäpäiden päällä täysi kuu;
kesäyön on onni omanani,
kaskisavuun laaksot verhouu.
En ma iloitse, en sure, huokaa;
mutta metsän tummuus mulle tuokaa,
puunto pilven, johon päivä hukkuu,
siinto vaaran tuulisen, mi nukkuu,
tuoksut vanamon ja varjot veen;
niistä sydämeni laulun teen.
Sulle laulan neiti, kesäheinä,