15. OSAKILPAILU | P. | |
1. | @Myrsky74 | 20 |
2. | @jäämies-70 | 14 |
3. | @Ilmari Ahde | 12 |
3. | @redpecka | 12 |
5. | @Everton | 9 |
6. | @Arnold | 8 |
6. | @Iisoppi | 8 |
6. | @Tuusa | 8 |
9. | @LiiAaa | 6 |
9. | @Patarouva | 6 |
9. | @Unkka | 6 |
12. | @hooceebruins | 4 |
13. | @heketsu88 | 1 |
Et saa pisteitä, mutta saat ihan ilmaiseksi Löysän ja Pösön julisteen oman huoneesi seinälle Sabrinan ja Blackie Lawlessin seuraksi. Ole hyvä!Mä muuten ekaksi vastasin autourheilijaa, eli saatana pojoja mulle!!
Sulla oli sentään kunniakas syy myöhästyä. Minä nukuin alun ohi ja äkkiä huiskaisin Dianan arvaukseksi. Selvästi oli prinsessa toppatakissa hiihtokeskuksessa.Nyt meni hyvät toisen kierroksen pisteet sivusuun. Yksi hyvä syy lisää vihata orapihlaja-aitaa!!!!!
Koska onhan se se Keke niin kuin jo aiemmin arvasin.
Epäilen kuvaa retusoiduksi, ei ole rööki suussa Salosella. Omaan suoritukseen olen tyytyväinen ja yllättynyt, jaettu pronssi ei ole häpeä.Et saa pisteitä, mutta saat ihan ilmaiseksi Löysän ja Pösön julisteen oman huoneesi seinälle Sabrinan ja Blackie Lawlessin seuraksi. Ole hyvä!
|
Edit. Ja katoin muuten livenä Kekelle maailmanmestaruuden ratkaisseen osakilpailun jenkeistä -80 -luvun alussa. Tosin TV:stä. Onko muita?
Kiitos paljastuksesta mitä en olisi halunnut tietää...Olin liian nuori tuolloin ymmärtämään mistään mitään, mutta joitakin vuosia myöhemmin aloin kerätä omaa Keke-leikekirjaa.
Kai sit lottoon heitit oikeat numerot, oli sul kummiski juuri ne mielessä!!Miksen vaan laittanut sitä Kekeä ensimmäisenä heittona. :(
Kai sit lottoon heitit oikeat numerot, oli sul kummiski juuri ne mielessä!!
RuutuX taas vuorossa!!
Ketkä kaksi pelaajaa kuvassa, muista lisäinfoista tulee megaluokan pojoja?
Minne laitoit, mä kysyn???LAitoin eilen videonkin tapahtumasta ja edelleen väärää pelaajaa annetaan vastaukseksi...
Schumacher teloi ranskalaisen MM82 (välierä tai puolivälierä?). En muista ranskiksen nimeä.. Saksa pilkuilla jatkoon.