Minä voin olla Kari Salmelainen. Vain hyvät vitsit ja rento olemus puuttuvat.Kuka keksii järjestää Napakympin?
Sehän voisi olla itse asiassa hittituote, kun sinkut voisivat jotenkin etänä tutustua toisiinsa, löytää treffikaverin ja ehkä elämänkumppaninkin muualta kuin baarista tai tanssilavalta.
Minä voin olla Kari Salmelainen. Vain hyvät vitsit ja rento olemus puuttuvat.
Tarttee kattoa ehtiikö tässä välissä laittaa sekopäävisaa tulille.Epäilen, että menee ensi viikolle.Viikonloppuna. Pe-la -akselilla.
Osaan kyllä vittuilla Kaitsulle sujuvasti. Ja sehän riittää! Sinun pitää vain kestää se kuin mies. Vittuiluhan on tunnetusti välittämistä.Raswaisella setämiehen hö-hö-höö -käytöksellä ja hawaii-paidalla pääsee jo pitkälle!
Mä voin olla Kaitsu. Vain soittotaito ja kyky olla hiljaa puuttuvat.
Speden Spelit. Saijat Hakola ja Palin. Punainen!Kuka keksii järjestää Napakympin?
MMMMMMMUSSSSSTA!!!!!!!!Speden Spelit. Saijat Hakola ja Palin. Punainen!
Luulen, ettei ole 2020-luvulla korrekti sana!MMMMMMMUSSSSSTA!!!!!!!!
Mulla ei näköjään ikä riitä tuon videon katsomiseen, herjaa jotain että pitäis olla 18v. Tyydyn sitten vaan tähän seinälläni olevaan julisteeseen tänä yönä.Laitetaan Sabrinan tuoreen hittikappaleen rohkea musiikkivideo spoileriin, etteivät herkimmät järkyty!
Linkki: https://youtu.be/ajSb3fZmt2U?si=vgz81vfUcj9KIiEk
En minäkään, enkä ole tollo. Minä olen kehittänyt sellaisen ohjelman, että voin avata nuo luukut itse. Helppo vastata sitten heti oikein. Toki vastaan tahallani väärin aluksi, etten paljastuisi.Olen kai tollo, kun en tunnista tuota kuvan henkilöä ensimmäisestä luukusta.
Eivätköhän heti ensimmäisestä luukusta tunnistavat ole suurimmaksi osaksi tuurilla liikenteessä. Tasan yksi tällainen tapaus on ollut toistaiseksi kisan aikana (1. osakilpailussa).Olen kai tollo, kun en tunnista tuota kuvan henkilöä ensimmäisestä luukusta.
Olet selvästi Velmu Viurusilmän kieroin konstein liikkeellä.En minäkään, enkä ole tollo. Minä olen kehittänyt sellaisen ohjelman, että voin avata nuo luukut itse. Helppo vastata sitten heti oikein. Toki vastaan tahallani väärin aluksi, etten paljastuisi.
Tuuri ja ehkä hassuttelu.Eivätköhän heti ensimmäisestä luukusta tunnistavat ole suurimmaksi osaksi tuurilla liikenteessä. Tasan yksi tällainen tapaus on ollut toistaiseksi kisan aikana (1. osakilpailussa).
Nyt käynnissä olevaan neljänteen osakilpailuun en luonnollisesti ota kantaa.