jäämies-70
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Die Mannschaft
Ternirepuista päätellen ei oo Kirka vaan Sabrina Salerno!
Cujo#31 , Ja minäkin haluan pisteen enemmän, en ehtinyt edes näkemään seuraavaa luukkua avattuna!
Viimeksi muokattu:
Jorma takaisin housuihin kuin olisi jo, tämä on koko perheen visailu!Jorman bravuuri ovat kalsarittomat kännit. Housuttomat. Ei lasten nähtävää!
Tai siis kaksi? Menköön läpi, olen hövelillä päällä kun ei tarvitse paljasta Jormaakaan enää katsella.Heeeei! Tuli niin päällekäin viimeisen kuvan kanssa, että saanhan pinnan!
Vappunahan sai pisteet kolminkertaisena.. eiks nii ollu sovittu?Jorma saatiin (väkipakolla) verhottua housuihin, joten yhden pisteen kuvaa voidaan hyvällä omallatunnolla vilautella.
Puoli viiteen saakka aikaa vastata. Viiden seudulla teen yhteenvedon vappukierroksesta.
Onko Jorma mennyt lupaamaan??? Tuotannossa tästä ei ole ollut mitään tietoa!Vappunahan sai pisteet kolminkertaisena.. eiks nii ollu sovittu?
Tai siis kaksi? Menköön läpi, olen hövelillä päällä kun ei tarvitse paljasta Jormaakaan enää katsella.
Soot mahoton.Sabrina, Sirpalla ei ole noin isoja boobseja!!
Joo. Sirpahan sanoi, et laitetaan pinnat tuplana, mut Jorma oli kovana: triplataan ne!Onko Jorma mennyt lupaamaan??? Tuotannossa tästä ei ole ollut mitään tietoa!
Iha rauhassa, etsä kyl mun ohi mene sun mediapelis kanssa!!Vappunahan sai pisteet kolminkertaisena.. eiks nii ollu sovittu?
Lähetin just Jormalle ja Sirpalle postikortin, et kai ne nyt muistaa pitää lupauksensa.Iha rauhassa, etsä kyl mun ohi mene sun mediapelis kanssa!!
3. OSAKILPAILU | P. | |
1. | @Tuusa | 6 |
2. | @Patarouva | 4 |
3. | @Iisoppi | 3 |
3. | @LiiAaa | 3 |
3. | @jäämies-70 | 3 |
6. | @Everton | 2 |
6. | @UnenNukkuja | 2 |
8. | @redpecka | 1 |
8. | @Unkka | 1 |