Rush - Jacob’s Ladder - R40 LIVE - YouTube
Tätä biisiä on kiva veivata. Vaikka bändi lopettaa kiertämisen niin laulu jää pystyyn.
Tätä biisiä on kiva veivata. Vaikka bändi lopettaa kiertämisen niin laulu jää pystyyn.
Kyllähän esim. Counterparts ja Clockwork Angels ovat erinomaisia levyjä..levyjen tekemisen olisivat voineet lopettaa jo 25 vuotta aikaisemmin
No eivät ole minun mielestäni. Mielipideasioita toki, mutta kun on kasvanut teinistä aikuiseksi 70-luvun Rushia kuunnellen, nuo Hold Your Firen jälkeiset levyt saavat minussa aikaan vain mielipahaa.Kyllähän esim. Counterparts ja Clockwork Angels ovat erinomaisia levyjä..
Lee ja Lifesonhan kokeilivat omia siipiään aikoinaan kun bändin tulevaisuus oli katkolla soolojen muodossa, eiköhän molemmat jatka sooloprojekteja tulevaisuudessakin. Geddyn soolo oli ihan ok ja se käy edelleen silloin tällöin soittimessakin, Lifesonin Victor ei niinkään.
Itselleni ensimmäinen Rush LP, jonka ostin oli Hemispheres, joten ei se että on kasvanut teinistä aikuiseksi Rush klassikoita kuunnellen, estä tykkäämästä uusimmasta.kun on kasvanut teinistä aikuiseksi 70-luvun Rushia kuunnellen
Enpä ole noita moittinutkaan. Itse asiassa pidän Permanent Wavesia bändin selkeästi parhaana levynä.@Leon , onhan 80-luvun alussa tehdyt Permanent Waves ja Moving Pictures erittäin kovia teoksia, väittäisin että näiltä albumeilta löytyy bändin parhaat melodiat.
No ei estäkään. Enkä minä tietenkään ole kieltänyt ketään niistä tykkäämään. En vain saa niistä mitään irti musiikillisesti. Minun korviini ne ovat kamalaa sillisalaattia (jota en voi muuten sietää ruokalajinakaan), jossa melodialla ei ole yhtään tilaa hengittää. Hyvässä musiikissa on taukoja ja suvantovaiheita. Sen pojat osasivat vielä 80-luvulla.Itselleni ensimmäinen Rush LP, jonka ostin oli Hemispheres, joten ei se että on kasvanut teinistä aikuiseksi Rush klassikoita kuunnellen, estä tykkäämästä uusimmasta.
Kyllähän esim. Counterparts ja Clockwork Angels ovat erinomaisia levyjä..
Otetaan sen verran takaisin, että Feedback kolahtaa ja lujaa. Mutta sehän oikeastaan vain alleviivaa sanomani. Jos oma kynä on tylsä, otetaan sopiva kokoelma covereita käsittelyyn ja voilá! Ainoa huono puoli on levyn lyhyt kesto.Bändinä Rush lopetti kyllä huipulla, mutta levyjen tekemisen olisivat voineet lopettaa jo 25 vuotta aikaisemmin.
Eiköhän Rush vielä jonkun jäähyväiskiertueen heitä, en usko että tämä oli tässä.