Siis oikea Kuudes Kenttäpelaaja Ry vai joku lappalainen pärinäryhmä?
Ei se oikea kuudes kenttäpelaaja, vaan se pohjoisen pärinäryhmä.
Siis oikea Kuudes Kenttäpelaaja Ry vai joku lappalainen pärinäryhmä?
Tästä kirjoittelinkin jo tuonne toiseen ketjuun. Samaa mieltä olen veli Tuljakovin kanssa. RoKin alkuperäinen tiedote tästä yhteistyöstä oli todella surkeasti tehty ja sen pohjalta RuRy:kin teki mitä teki. En ihmettele yhtään Rumpuryhmäläisten reaktiota, kun he tekivät johtopäätöksensä sen alkuperäisen uutisoinnin pohjalta. Sitten kun RoKin johdossa tajuttiin että tiedotteessa ei tullut kaikki tärkeät asiat esille, niin siinä vaiheessa tämä kohu oli jo paisunut niin isoksi ettei sitä voinut enää valitettavasti pysäyttää, vahinko oli jo tapahtunut. Jos heti alussa olisi tehty asiallinen tiedote, jossa olisi kerrottu sopinmuksesta kaikki tärkeät yksityiskohdat niin väitän että tältä kohulta olis vältytty! Sen ns.tiedotteen pohjalta tämä vastustus lähti liikkeelle, ja on aivan edesvastuutonta valuttaa kaikkea paskaa suoraan RuRy:n niskaan!
edit: Tarkennuksena, myös minä oletan, että ongelma oli uutisoinnissa, eikä itse sopimuksessa.
MUTTA, sen sijaan että RumpuRyhmä olisi ottanut yhteyttä RoKiin ja selvittänyt asiat heidän kanssaan (oletan ettei näin tehty, koska homma karkasi näin pahasti käsistä), he ottivat oikeuden omiin käsiinsä, julistivat Kärppien olevan saatanasta, ostavansa itse 30 000 eurolla RoKin osakkeita ja torpedoivat täysin tämän yhteistyön negatiivisella julkisuudella ja vainoharhaisilla oletuksillaan
Olen hiukan hämilläni tuosta teidän syyttelystä rumpuryhmää kohtaan? Mielestäni hienoa että he ottivat kissan pöydälle ja kyselivät kuulemma sähköpostilla Kallioniemeltä tästä asiasta mutta ei ollut Kallioniemi vaivautunut sähköpostiin mitään vastaamaan?
Varmasti vikaa ollu uutisoinnissa RoKin puoleltakin, mutta sama vastaus kuin edelliseen. Olisitte VARMISTANEET sen asian, ennenkuin aletaan hösäämään.Kyllä itse kallistuisin Kyseenalaistamaan Kallioniemet & kumppanit. Kyllä itse ainakin hämmästyin todella paljon tuosta ensimmäisestä uutisesta että VÄHINTÄÄN 20% menee kärpille, mutta tänään lapin kansan netti uutisissa kertoi että korkeintaan 10-11%?
Taitaa olla hanskat hukassa?
Itse kannustamisestahan ei ole ollut kyse, ainakaan mun mielestä? Toivottavasti tosiaan sama meno jatkuu, mitä siellä kuuleman mukaan on ollut!Jos ei olisi rumpyryhmää, niin siellähän taas istuttaisiin hallilla kuin mummot kirkossa. Kiitos siitä heille ja toivottavasti sama ralli jatkuu!!
Rokin toimistolta varmaan kannattee alkaa kyselemään että mikä meni pieleen, vaikka TJ yrittääkin sitä RURYn piikkiin laittaa.
No, lauantaina onneksi pääsee taas kattomaan Rokin otteita ja toivon siellä myös näkeväni RURYn omalla tontillaan!
Jos ei olisi rumpyryhmää, niin siellähän taas istuttaisiin hallilla kuin mummot kirkossa. Kiitos siitä heille ja toivottavasti sama ralli jatkuu!!
Rokin toimistolta varmaan kannattee alkaa kyselemään että mikä meni pieleen, vaikka TJ yrittääkin sitä RURYn piikkiin laittaa.
Vahinko vain että pitäisi löytyä kymppitonni per sierainpari jos meinaa osallistua antiin.
Miten lienee tuon ry:n RoKin osakkeiden ostaminen? Lain mukaanhan ry:n tulee käyttää varansa toimintaansa. Kuuluuko faniryhmän toimintaan joukkueen omistaminen? En tiedä, enkä ala inttämään siitä, mutta sen tiedän että vaikka he saisivatkin ostaa osakkeita porukalla ja siten pystyisivät henkilöinä osallistumaan pienemmälläkin summalla, niin totean että vaikeaa tulee olemaan silti. En toki tiedä kuinka iso tuo ryminäryhmä on jäsenmäärältään mutta veikkaisin että näitä aktiiveja on korkeintaan kourallinen ja näin ollen lompsasta tulisi joka tapauksessa kaivaa tonneja. Ja sen mitä yleisesti ottaen olen seurannut faniporukoita ja niissä pyöriviä henkilöitä niin he eivät ole niitä joilla on ylimääräisiä tonneja lompakossaan. Toki poikkeuksiakin löytyy ja saattahan olla että olen ihan väärässäkin fanien rahatilanteesta yleisesti ottaen.Ei kai nyt ihan noinkaan. Kai yhdistyskin voi lakien mukaan omistaa osakkeita? Eikä RoKi voi varmastikaan vaatia, että osakkeen omistajiksi voitaisiin hyväksyä vain yksityishenkilöitä, vaan varmasti yhdistyskin kelpuutettaisiin - jos vain
saavat kollektiivisesti kasaan tuon summan. Mitä tosin suuresti epäilen. Niinhän kaikissa keräyksissä ja pelastustalkoissa yleensäkin käy, että puheet on aluksi kovat, mutta teot jäävät sitten vähäisemmiksi.
Lain mukaanhan ry:n tulee käyttää varansa toimintaansa. Kuuluuko faniryhmän toimintaan joukkueen omistaminen?
Niinhän kaikissa keräyksissä ja pelastustalkoissa yleensäkin käy, että puheet on aluksi kovat, mutta teot jäävät sitten vähäisemmiksi.