Alamummo kirjoitti:Disco Ensemble kiinnostaisi, mutta taidan tyytyä Ankkarockiin elokuussa. Siellä näen samana päivänä Don Johnson Big Bandin ja matkaan ei tarvitse panostaa.
Golden AWe kirjoitti:Mitäs leiriytyminen rokin leiriytymisalueella maksaa? Olen kuullut järkyttävistä ryöstöhinnoista.
puoliväliheikki kirjoitti:Eli suosittelen jo hankkimaan jonkinlaisen varasuunnitelman.
Golden AWe kirjoitti:Varasin Ompusta hotellipaikan viikkoja sitten. La-su oli jo täynnä ja sain viimeisen huoneen pe-la yölle. Enivei, 1-4 henkeä, yhteensä 55 euroa. Leirintäalueelle sama jengi, 65 euroa olettaen että nukkuisivat samassa teltassa...HA! Vittu mitä kiskontaa. Yleensä festareilla ei ole maksanut edes samaa hintaa markoissa.
Tool julkaisee levyn kerran viidessä vuodessa, joten rahvaanomainen finaali saa jäädä väliin.mendieta kirjoitti:Kettutyttö-Morrissey keikkailee harvase ilta, MM-finaali pelataan vain kerran neljässä vuodessa.
Cube kirjoitti:Tool julkaisee levyn kerran viidessä vuodessa, joten rahvaanomainen finaali saa jäädä väliin.
Jos nyt oikein muistan, niin finaali näytetään tribuuttiteltassa screeniltä. Minulla ei ole asiasta parempaa tietoa, mutta tuon teltan koko kieltämättä vähän epäilyttää, eikä minulla oikeastaan ole pienintäkään aikomusta lähteä helteillä sinne tunkemaan, jos on joku aivan kamala ryysis.stiflat kirjoitti:Eikös juuri ilmoitettu että alueella on screeni josta näkee jalkapallon, sekä iltojen pääesiintyjät ovat jotenkin sillä tavalla että matseja ei (kulta, pronssi) tarvi missata.
Cube kirjoitti:Jos nyt oikein muistan, niin finaali näytetään tribuuttiteltassa screeniltä. Minulla ei ole asiasta parempaa tietoa, mutta tuon teltan koko kieltämättä vähän epäilyttää, eikä minulla oikeastaan ole pienintäkään aikomusta lähteä helteillä sinne tunkemaan, jos on joku aivan kamala ryysis.
Köpi kirjoitti:Juu, siellä näkyy. Jos tuosta kartasta nyt oikein tulkitsin, niin tribuuttiteltta sijaitsee osittain viimevuotisen hevikaraoken päällä.