Ruisrock 2006

  • 16 663
  • 106

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Toolin käyn katsastamassa sunnuntaina, se nyt on aivan pakko.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pe-la lippu hommattu, perjantaina ainakin Diablo, Mokoma ja Sonata Arctica nähtävä. Lauantaina taas Suburban Tribe, Stam1na, T.Rautiainen, Opeth.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Disco Ensemble kiinnostaisi, mutta taidan tyytyä Ankkarockiin elokuussa. Siellä näen samana päivänä Don Johnson Big Bandin ja matkaan ei tarvitse panostaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Alamummo kirjoitti:
Disco Ensemble kiinnostaisi, mutta taidan tyytyä Ankkarockiin elokuussa. Siellä näen samana päivänä Don Johnson Big Bandin ja matkaan ei tarvitse panostaa.

Eipäs nyt aleta vässyköimään! Festareille vain, eikä mitään majoitusvermeitä messiin. Aina se joku teltta löytyy...ja jos ei löydy auton takapenkille tai maastoon sitten.

Noh, todellisuudessa nämä ovat ensimmäiset festarini koskaan, siis sellaiset johon olen yhdelle yölle jopa varannut majoituksen, Omppuun pe-la yöksi...perjantaina satunnaista härveltämistä Turun yöelämässä ja lauantai festareilla. Olen laskenut la-su yölle sen varaan että nukun PMMP:n Paulan vieressä, sori muut tytöt, sori seurue, sori deitit.

Mitäs leiriytyminen rokin leiriytymisalueella maksaa? Olen kuullut järkyttävistä ryöstöhinnoista.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Golden AWe kirjoitti:
Mitäs leiriytyminen rokin leiriytymisalueella maksaa? Olen kuullut järkyttävistä ryöstöhinnoista.

Autossa nukkumisesta:
"Autossa yöpyminen on turvallisuussyistä kielletty. "

Leirintäalueen hinnoista:
"Leirinnän hinta on 15€/henkilö. Jokaiselle teltalle tarvitaan myös telttapaikka, jonka hinta on 5 euroa."

Leirintäalueen varaustilanteesta:
"Suuren kysynnän vuoksi Ruisrockin leirintäalueelle ei toistaiseksi voida ottaa varauksia vastaan."

Lähde:

http://www.ruisrock.fi/index.php?group=5&page=10

Eli suosittelen jo hankkimaan jonkinlaisen varasuunnitelman.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
puoliväliheikki kirjoitti:
Eli suosittelen jo hankkimaan jonkinlaisen varasuunnitelman.

Varasin Ompusta hotellipaikan viikkoja sitten. La-su oli jo täynnä ja sain viimeisen huoneen pe-la yölle. Enivei, 1-4 henkeä, yhteensä 55 euroa. Leirintäalueelle sama jengi, 65 euroa olettaen että nukkuisivat samassa teltassa...HA! Vittu mitä kiskontaa. Yleensä festareilla ei ole maksanut edes samaa hintaa markoissa.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kyllä nuo pippalot taitavat jäädä omalta osalta väliin kovien hintojen ja huonojen järjestelyjen(toki ymmärrän Ruissalon alueen vaikuttavan tässä) takia. Yhden päivän lippukin näyttää portilta ostettuna maksavan 50 euroa. Siinä on jo hintaa kerrakseen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Golden AWe kirjoitti:
Varasin Ompusta hotellipaikan viikkoja sitten. La-su oli jo täynnä ja sain viimeisen huoneen pe-la yölle. Enivei, 1-4 henkeä, yhteensä 55 euroa. Leirintäalueelle sama jengi, 65 euroa olettaen että nukkuisivat samassa teltassa...HA! Vittu mitä kiskontaa. Yleensä festareilla ei ole maksanut edes samaa hintaa markoissa.

Omppuhotellien systeemi on muuten ihan hyvä, eikä ole hinnalla pilattu. Olen käyttänyt muutaman kerran ja huone on ollut aina ihan asiallisessa kondiksessa.

Järkyttävää kiskontaa leirintäalueella, eikä mummot jaksa enää teltassa tai taivasalla. Tyydyn Korson tarjontaan elokuussa.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Tokihan sitä paikalle saavutaan, aivan pirun kovia esiintyjiä kun on Turkuun siunaantunut. Pakko nähdä: Editors, Mogwai, Tool, Morrissey ja Opeth. Lisäksi paikalla on kosolti suomalaisia huippuja, joita voi kuunnella jos jaksaa/ehtii.

Niin, ja paikalle mennään kolmeksi yöksi ilman mitään telttoja tai hotellivarauksia. Kyllä sitä aina johonkin nukkumaan pääsee.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Toolin takia paikalle raahaudutaan, mutta toki muitakin tsiigaamisen arvoisia akteja täytyy tiirailla. TikTak on aivan must! Kaiken lisäksi ovat vielä mukavan näköisiä tsirbuja.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Löördi peruu?

Jos jotakuta kiinnostaa, niin arvon Euroviisuvoittajamme on perunut keikkansa Aitoon Kirkastusjuhlilla lauantaina 8.7 ja Seinäjoella 6.7, Aitoon sivujen mukaan lähtevät Ranskaan suurelle festivaalikeikalle.

Lordin sivuja selatessani totesin, että ei siellä ole Ruisrockiakaan listassa tällä hetkellä. Saapa nähdä..
 

SaHPKo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Tätä on odotettu

Pääsepähän kerran kesässä sentäs johonkin, niin nysseon menoa. Tosin vain yhden päivän lippu kourassa mutta sitäkin tiukempi tuo yksi päivä. Tool, YUP, Amorphis ja Soilwork samalla rahalla! Kyllä kelpaa!
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Pe-La-lippu hommattu. Mew kiinnostaa ylivoimaisesti eniten, vaikka se on tullutkin nähtyä livenä jo 4 kertaa. Sunnuntaina jo kotiin katsomaan finaalia. Kettutyttö-Morrissey keikkailee harvase ilta, MM-finaali pelataan vain kerran neljässä vuodessa.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niillä joilla ei vielä ole lippua, niin pääsy Ruissaloon ensi viikonloppuna on vaikeutunut. Lippupalvelun mukaan vain enää perjantai ja sunnuntai lippuja jäljellä. Muut on loppuun varattu. Nyt sitten päivystämään lippuja, jos niitä vielä tippuu myyntiin takaisin.
 

Cube

Jäsen
mendieta kirjoitti:
Kettutyttö-Morrissey keikkailee harvase ilta, MM-finaali pelataan vain kerran neljässä vuodessa.
Tool julkaisee levyn kerran viidessä vuodessa, joten rahvaanomainen finaali saa jäädä väliin.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Njäh, piti mennä sunnuntaiksi ja on lippukin jo hankittuna, mutta taitaa jäädä sittenkin väliin. Kaikki tutut menee jo lauantaina, sitä paitsi luulen että minulle osuu töitä juuri sunnuntaiksi. Toivottavasti pääsen lipusta vielä jotenkin eroon, tosin maksoinkin siitä tavallista paljon vähemmän joten eipä se maailma siihen kaatuisi, jossen sitä myytyä saa. Ensi vuonna sitten taas, ehkä.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehheh. Juuri eilen illalla tai tänään päivällä piti lunastaa lauantai-sunnuntai -lippunen mutta kuten olettaa saattaa kun minusta on kyse, ne myytiin tietysti loppuun juuri samana päivänä. Ei käynyt mielessäkään, että varsinkaan kolmen päivän liput myytäisiin loppuun.

Ei edes vituta. Mitä nyt olisi ollut tarjolla New York Dolls, Hanoi Rocks, Danko Jones ja The 69 Eyes...
 

Miguel

Jäsen
Cube kirjoitti:
Tool julkaisee levyn kerran viidessä vuodessa, joten rahvaanomainen finaali saa jäädä väliin.

Hyvin ehtii molemmat nähdä kokonaan, jos ei hinkua eturiviin kummassakaan.

edit: Niin, jatkoajan mahdollisuus on tietenkin olemassa. Onneksi Italia hoitaa vastustajansa 90 minuutissa.
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Eikös juuri ilmoitettu että alueella on screeni josta näkee jalkapallon, sekä iltojen pääesiintyjät ovat jotenkin sillä tavalla että matseja ei (kulta, pronssi) tarvi missata.
 

Cube

Jäsen
stiflat kirjoitti:
Eikös juuri ilmoitettu että alueella on screeni josta näkee jalkapallon, sekä iltojen pääesiintyjät ovat jotenkin sillä tavalla että matseja ei (kulta, pronssi) tarvi missata.
Jos nyt oikein muistan, niin finaali näytetään tribuuttiteltassa screeniltä. Minulla ei ole asiasta parempaa tietoa, mutta tuon teltan koko kieltämättä vähän epäilyttää, eikä minulla oikeastaan ole pienintäkään aikomusta lähteä helteillä sinne tunkemaan, jos on joku aivan kamala ryysis.

Onneksi tulee paska finaali, niin voi jäädä katsomaan vaikka Soilworkia, jos siltä tuntuu.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onko muuten kukaan lähdössä Hämeenlinnan seudulta/kautta perjantaina Turkuun? Bensarahat maksan, on tällä hetkellä kyydin suhteen kriisinpoikasta. Pistäkää yv:tä jos on.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Cube kirjoitti:
Jos nyt oikein muistan, niin finaali näytetään tribuuttiteltassa screeniltä. Minulla ei ole asiasta parempaa tietoa, mutta tuon teltan koko kieltämättä vähän epäilyttää, eikä minulla oikeastaan ole pienintäkään aikomusta lähteä helteillä sinne tunkemaan, jos on joku aivan kamala ryysis.

Juu, siellä näkyy. Jos tuosta kartasta nyt oikein tulkitsin, niin tribuuttiteltta sijaitsee osittain viimevuotisen hevikaraoken päällä. Tästä en ole täysin varma..
 

Miguel

Jäsen
Köpi kirjoitti:
Juu, siellä näkyy. Jos tuosta kartasta nyt oikein tulkitsin, niin tribuuttiteltta sijaitsee osittain viimevuotisen hevikaraoken päällä.

Kartan mukaan hevikaraoke on uudessa paikassa. Tribuuttiteltan koosta en sitten ota selvää. Minä tuskin jaksan käyttää kyynärpäitäni hyvän paikan metsästyksessä, joten odotellaan kauhulla, millaisessa sillipurkissa finaalia väijytään. Ruisrockin järjestelyistä ei ikinä tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös