Binningtonin nykyisestä some käyttäytymisestä en tiedä, mutta ainakin 13-14 heitti ihan surutta rasistista juttua Twitterissä burkhan käyttäjistä ja taksikuskeista. Ja miten mies selitti nämä twiittinsä? Aina yhtä legendaarisella "Olin nuori ja ne oli hei vaan läppää" heitolla.
Toki uskon että mies on tuosta ajasta kasvanut kaukalon ulkopuolella ja varmasti muuttanut suhtautumistaan asioihin, mutta omasta mielestä olisi voinut kyllä paremmin nuo vanhat twiitit aikoinaan hoitaa. Tuon että laitetaan nuoruuden piikkiin ymmärrän, mutta tuon ne oli läppää heiton olisi voinut jättää sanomatta. Siitä saa lähinnä sen kuvan että oli vielä 2019 kun asiaa joutui käsittelemään, täysin samaa mieltä burkhista ja taksikuskeista ja tällä heitolla lähinnä heitti enemmän bensaa liekkeihin. Mutta nää on näitä ja minulla ei ole varaa toisia haukkua näistä nuoruuden jutuista, koska aivan varmasti olen ollut myös idiootti tuon ikäisenä itsekkin.
Itse kaukalossa Binnington on juuri sellaisia hahmoja, joita jostain syystä ajaudun aina "rakastamaan". Välillä kiehuu vähän liikaakin yli, mutta niinhän kaikilla agitaattoreilla tuppaa välillä käymään.