Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Joo kyllähän noista jalkapyyhkäisyistä on välillä pari matsia annettu. Nyt ei tosin tainnut mennä edes kurinpidolle käsittelyyn.
En ole tuosta millään tavalla yllättynyt.
Joo kyllähän noista jalkapyyhkäisyistä on välillä pari matsia annettu. Nyt ei tosin tainnut mennä edes kurinpidolle käsittelyyn.
Linkki: https://twitter.com/nhlplayersafety/status/1628424730406420481?s=12&t=Ti31PLxUgIQkTTL2MExO9Q
Larkinille 5 tonnia sakkoja, ihan ansaitusti.
No kyllä tulevissa sopimusneuvotteluissa ainakin pitää pyytää erittäin paljon lisää rahaa, että selviää tästä taloudellisesta takaiskusta.Voi hitto. Mitenhän Larkin tästä nyt selviää?
Eipä oo tullut tämmöistä nähtyä aikaisemmin. K'Andre Miller sylkäisee Drew Doughtya päin ja lentää pihalle.
Meirän Sasha kävi sitten sörkkimässä kaveria vähän väärästä paikasta. Kovin turhauttava kausi toki miehellä menossa, mutta tämä nyt ei ole se oikea tapa purkaa turhautumisia.
Näistä munille sörkkimisistä pitäisi mun mielestä heittää ulos pelistä. Pelikiellosta en tiedä, mutta ulos ainakin kyseisestä pelistä.
Tämä DeAngelon rottailun voisi hyvin viheltää keihästämisenäkin.
edit. Ja keihästämisenä se vihelleettinkin.
Ryan Hartmanilta melkoinen viikateisku Rasmus Anderssonin käsille ja on iso ihme, ettei Anderssonilla mennyt mitään kädestä rikki. Tilanteen jälkeen torikokous, jonka päätteeksi Hartman päätti vielä antaa sucker punchin Trevor Lewisille. Mun mielestä molemmista tilanteista voisi antaa yksinään jo pelikiellon, yhdessä enemmän tietysti.
Ryan Hartmanilta melkoinen viikateisku Rasmus Anderssonin käsille ja on iso ihme, ettei Anderssonilla mennyt mitään kädestä rikki. Tilanteen jälkeen torikokous, jonka päätteeksi Hartman päätti vielä antaa sucker punchin Trevor Lewisille. Mun mielestä molemmista tilanteista voisi antaa yksinään jo pelikiellon, yhdessä enemmän tietysti.
Mitä mieltä tästä? Kaprizov loukkaantuu tilanteessa, kun yrittää ottaa selkä edellä vähän kyyryssä kaksimetrisen Stanleyn taklausta vastaan. Jonkun mielestä tämäkin voi näyttää hidastuksen perusteella, että Jets-pakki tahallisesti runttaa Kirilin alleen, mutta en tässä kyllä mitään rangaistavaa itse näe. Pidemmän Stanleyn liike-energia vaan jatkaa Kaprizovin yli. Ikävän näköinen loukkaantuminen ja todella huonoa tuuria Wildin ja Kaprizovin kannalta.
Sai Hartman vajaan viiden tonnin sakot, mutta tosiaan pieni hinta, jos sillä saa hakattua pudotuspeleissä vaikkapa McDavidin sairastuvalle.Playoffeissa saat aika kätevästi vastustajan staroilta noilla otteilla ranteet paskaksi ja tällä linjalla ei kai sit tule niitä sakkojakaan.