Rottailut ja muut häröilyt NHL:ssä

  • 1 281 288
  • 6 093

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse katsoin enemmän tuota että Martinook ei mihinkään tappeluun ollut lähdössä kun Mantha jo vetäisi nyrkillä suoraan naamaan.
 

Crank

Jäsen




Larkin kolautti Oshiee poikkarilla leukaan. Kyllähän siinä varmaankin rintaan yritettiin, mut leukaan joka tapauksessa lopulta osui, oli Oshien maila/kädet välissä tai ei.

Oshie tuntuu kovin usein saavan osumia päähän, ei kovin hyvä asia hänen päävammahistorialla..
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Voi hitto. Mitenhän Larkin tästä nyt selviää? Onkohan hän jo perustanut OnlyFans-tilin, jonka avulla yrittää saada sen verran pennosia että saisi huomenna ostettua näkkileipää kaupasta?

Eiku niin joo hänen palkkansa on yli tuhatkertainen tuohon sakkoon verrattuna, se olisi yhtä kova hitti kuin minä saisin jokusen kympin sakon jos vetäisin töissä vastapäisen konttorin Osmoa poikittaisella läppärillä otsaan. Joutuisin varmaan kyllä vastaamaan teoistani, sinne vastapäiseen officeen on kuulemma näin tulosjulkistusten kynnyksellä hankittu fyysistä pelotetta päälle 120-kiloisten Irman ja Seppo-Anteron muodossa. Irma vetäisi saleen seuraavan lounaan aikana mua perunamuussijonossa sucker punchilla leukaan, ja kun keräilen legojani ja lounaslipukettani lattialta, Seppo-Antero ajaisi mua vielä päähän hyppytaklauksella. Sitten kyllä tulisi bench clear brawl, oon ihan saletti että meiltä lähtis ainakin kirjanpidon hullu-Frank samantien Seppo-Anteron kimppuun, ja eiköhän Reija ainakin vetäis Irmaa korkealla tarjottimella koteloon. Ja meidän toimari se vasta sen verran kahjo mies onkin, että se salee juoksisi norsunluutornistaan vaahto suusta valuen paikalle, heittäisi kravatin ja puvun takin lattialle ja vetäisi lähintä urpoa turpaan, ihan sama olisko se töissä meillä, vastapäisessä konttorissa vai ruokalassa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi hitto. Mitenhän Larkin tästä nyt selviää?
No kyllä tulevissa sopimusneuvotteluissa ainakin pitää pyytää erittäin paljon lisää rahaa, että selviää tästä taloudellisesta takaiskusta.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Pakastin Ai? Onhan noita nyt sattunut pitkin maailman sivun eri joukkuelajeissa. Onneksi tosin harvemmin.

Varsinkin nyt kun tartuntataudit leviää, niin erityisesti lentää pihalle. Mutta muistaakseni aina lentänyt.
 

hulkster19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, SaiPa




Meirän Sasha kävi sitten sörkkimässä kaveria vähän väärästä paikasta. Kovin turhauttava kausi toki miehellä menossa, mutta tämä nyt ei ole se oikea tapa purkaa turhautumisia.

Ei sentään tuota aluksi luvattua vitosen rangaistusta tullut, vaan kääntyi videotarkastuksen jälkeen kakkoseksi. Tämä toki minusta ihan oikea tuomio, ei tuo nyt ihan keihästyksestä mene.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Ralph

Jäsen
Ryan Hartmanilta melkoinen viikateisku Rasmus Anderssonin käsille ja on iso ihme, ettei Anderssonilla mennyt mitään kädestä rikki. Tilanteen jälkeen torikokous, jonka päätteeksi Hartman päätti vielä antaa sucker punchin Trevor Lewisille. Mun mielestä molemmista tilanteista voisi antaa yksinään jo pelikiellon, yhdessä enemmän tietysti.



 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Tony D vs Perry, pakko pitää tästä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Näistä munille sörkkimisistä pitäisi mun mielestä heittää ulos pelistä. Pelikiellosta en tiedä, mutta ulos ainakin kyseisestä pelistä.

Tämä DeAngelon rottailun voisi hyvin viheltää keihästämisenäkin.

edit. Ja keihästämisenä se vihelleettinkin.



Voi Perry parka :( Ikinä tehnyt mitään pahaa kenellekään!

Vitsit sikseen, raukkamainen temppu ja hyvä että noista heitetään automaattisesti aina ulos.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ryan Hartmanilta melkoinen viikateisku Rasmus Anderssonin käsille ja on iso ihme, ettei Anderssonilla mennyt mitään kädestä rikki. Tilanteen jälkeen torikokous, jonka päätteeksi Hartman päätti vielä antaa sucker punchin Trevor Lewisille. Mun mielestä molemmista tilanteista voisi antaa yksinään jo pelikiellon, yhdessä enemmän tietysti.




Herää kysymys, miksi sai vain 2 minuuttisia noista? Huitomisesta olisi voinut laittaa jo pihalle.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Ryan Hartmanilta melkoinen viikateisku Rasmus Anderssonin käsille ja on iso ihme, ettei Anderssonilla mennyt mitään kädestä rikki. Tilanteen jälkeen torikokous, jonka päätteeksi Hartman päätti vielä antaa sucker punchin Trevor Lewisille. Mun mielestä molemmista tilanteista voisi antaa yksinään jo pelikiellon, yhdessä enemmän tietysti.




Hartman on kyllä tyhmä ihminen. Vähemmän yllättäen näistä ei tullut mitään.

edit: sai sakkoa huitomisesta.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Mitä mieltä tästä? Kaprizov loukkaantuu tilanteessa, kun yrittää ottaa selkä edellä vähän kyyryssä kaksimetrisen Stanleyn taklausta vastaan. Jonkun mielestä tämäkin voi näyttää hidastuksen perusteella, että Jets-pakki tahallisesti runttaa Kirilin alleen, mutta en tässä kyllä mitään rangaistavaa itse näe. Pidemmän Stanleyn liike-energia vaan jatkaa Kaprizovin yli. Ikävän näköinen loukkaantuminen ja todella huonoa tuuria Wildin ja Kaprizovin kannalta.



 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ei kai tuossa mun silmiinkään ole mitään rangaistavaa. Kamppailutilanne, jossa toinen jäi alle ja loukkaantui. Vai hyppäskö se selkään, en tiedä.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä mieltä tästä? Kaprizov loukkaantuu tilanteessa, kun yrittää ottaa selkä edellä vähän kyyryssä kaksimetrisen Stanleyn taklausta vastaan. Jonkun mielestä tämäkin voi näyttää hidastuksen perusteella, että Jets-pakki tahallisesti runttaa Kirilin alleen, mutta en tässä kyllä mitään rangaistavaa itse näe. Pidemmän Stanleyn liike-energia vaan jatkaa Kaprizovin yli. Ikävän näköinen loukkaantuminen ja todella huonoa tuuria Wildin ja Kaprizovin kannalta.



Nopealla katsauksella Stanley ajaa mieheen kiinni, Kaprizovilla onkin vahvempi kroppa/tasapaino kuin oletti, saa annettua liike-energiaa takaisin ja sen johdosta Stanley jää selkään ja tulee hidastunut kaatuminen päälle.

Sen verran lähellä laitaa, että jos ei olisi ollut ollenkaan varautunut kontaktiin niin olisi todennäköisesti lentänyt pleksejä kohti mahdollisesti loukaten itsensä pahemmin. Epäonnekas tilanne, jossa en näe syytä jatkotoimenpiteille. Harmi että kävi Kaprizoville, viihdyttävä pelaaja kuitenkin kyseessä.
 

Jöhnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Miten tosta Hartmanin kahdenkäden viikatteesta ei tullut peliäkään? Ymmärrän että katsotaan sormien välistä välillä rumia taklauksia, että pelissä pysyy vauhti ja vaaran tunne mukana ja ymmärrän sen näkökannan, että sen takia ei kaikista "harmaalla alueella" olevista taklauksista kovinkaan helposti rangota.
Mutta mitä lisää toi tuo peliin, ettei edes sitä yhtä peliä kakkua? Miksi tollaistakin pitää katsoa läpi sormien? Playoffeissa saat aika kätevästi vastustajan staroilta noilla otteilla ranteet paskaksi ja tällä linjalla ei kai sit tule niitä sakkojakaan.
 

Ralph

Jäsen
Playoffeissa saat aika kätevästi vastustajan staroilta noilla otteilla ranteet paskaksi ja tällä linjalla ei kai sit tule niitä sakkojakaan.
Sai Hartman vajaan viiden tonnin sakot, mutta tosiaan pieni hinta, jos sillä saa hakattua pudotuspeleissä vaikkapa McDavidin sairastuvalle.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ei tuossa Kaprizovin tilanteessa ollut mitään rottailua. Vaan huonoa tuuria ja fysiikanlait.

Kaprizov 3-4vko huilille. Aika ikävään paikkaan Minnesodan kannalta. Harmittava tahaton loukki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös