Itse olen alkanut aikoinaan seuraamaan ja kannustamaan Bruinsia juurikin Milan Lucicin takia. Ylifyysinen pelaaja, joka teki pisteitä ja takoi isompia ja kokeneempia tappelijoita turpaan kovalla prosentilla. Mites nykyään? Jäätävää. Itselleni on aivan sama, vaikka hän uhkaili Habsin pelaajia viimekauden päättävässä kättelyssä. Se ei kiinnosta minua pätkääkään. Nämä nutshotit taas oksettavat minua. Aivan jäätävää paskaa. Raukkamaista. Niissä tilanteissa kun näitä palleille kopautuksia on käynyt, tulee itsellekin myötähäpeä kaverin touhuista. Toivoisin todella, että niinkin hieno pelaaja parhaimmillaan kun Lucic on, voisi hän lopettaa nää pelleilyt.
Sitten vielä tohon boldattuun kohtaa. Saisiko tästä jotain todisteita, Dissonanssi? Dalton Prout tiputti Lucicin, oli se sitten kunnon tappelu tai ei, mutta keneltäs muulta Lucic on ottanut turpaansa? Ja vielä oikein säännöllisesti? Ettet vaan nyt olisi antanut tunteiden viedä ja vihapäissäsi kirjoittanut tuota lausetta? JOKAISEN tappelun Lucicilta nähneenä (ainakin viimeiset 3-4 vuotta) väitän, ettei tuo pidä paikkaansa. Toki se on totta, että Lucic ON menettänyt arvostuksen kovana kaverina, jos ei ihan kokonaan niin ainakin huomattavasti.
Marchandista en jaksa sanoa oikein mitään. Rotta mikä rotta. Jos hän olisi vähänkin huonompi pelaaja, en haluaisi missään nimessä nähdä häntä enää Bruinsissa.