Mainos

Roster Watch 2004-2005

• 394 042
  • 2 567
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti flintstone
Maikkarin nettisivujen mukaan:
http://www.mtv3.fi/urheilu/uutiset.shtml?hockeynight/julkaisut/216995

Jotain poimintoja ko uutisesta:
- joukkueeseen liittyy vielä kaksi NHL:ssä pelaavaa suomalaishyökkääjää

Viestin lähetti Tuomas
Itse asiassa mun mielestä tossa MTV3:n uutisessa lukee virheellisesti kaksi pelaajaa.

Nyt on tuonne MTV3:n sivuille korjattu oikeaksi määräksi tuo yksi pelaaja. Eli virhe siellä oli... Yksi siis tulossa varmasti.

Viestin lähetti Bozik
Quinn on vakuuttanut viime kauden otteillaan Masan ja Jortsun (?).
Kyllä Quinn oli Jortsunkin vakuuttanut. Viimeksi Jokerijohto valoitti tapaa millä hankinnat tehdään, eli yksin Virmanen tai Jortikka ei niitä tee vaan pelaajan hankinta vaatii kolme osapuolen (Jortikka, Virmanen ja Harkimo) hyväksynnän. Jos ykskin on vastaan niin silloin hankintaa ei tehdä.

Jortikka ainakin tuntui olevan tyytyväinen Hancockiin sekä Thomakseen, valitteli tosin sitä ei supertähtiä ei Suomeen enää saada.

Mielenkiintoiselta tuo jengi joka tapauksessa näyttää.

Tuolla vähän vielä lisää eilisestä tiedotustilaisuudesta: jokerifanit.net

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti HN
Sarkasmi huomattiin, ja kuittini oli tarkoitus osoittaa tilastofaktalla sarkasmisi hutikudiksi.

...Tällainen askel on toki hyvinkin mahdollinen, mutta kyllähän tosiasia kuitenkin on se, että mikäli Filppula on ensi kaudella Jokerien kakkossentteri, antaa Jokerit sillä pelipaikalla lähtökohtaisesti selvästi tasoitusta monelle vastustajalleen.

Okei, en ole tarpeeksi tarkkaan seurannut Tapparan peluutusasioita voidakseni väitellä Öhmanista tämän enempää.

Jälkimmäisestä kappaleesta olen edelleen eri mieltä. Mutta minä katselenkin asiaa toiveikkaasti ja värillisillä laseilla.

Onkohan henkilökohtaisista peliajoista olemassa jotain tilastoa? Mane?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Metropoliisin tilastoja

Viestin lähetti Pelimise
En mä usko, että Metropolit:kaan hankittiin sen playoff-tilastojen takia

Ei ehkä hankittu mutta Metropolit on sentään ihan oikeasti yli 100 NHL-peliä pelannut pelimies jonka viime kauden esitykset ei jättäneet ketään kylmäksi. Ja viime kauden pleijareissa Metron 6+1 tehot 7 pelissä on jossain määrin vakuuttavammat kuin Hancockin kolme viimeistä yritelmää, 0+0, 0+1 ja uudelleen 0+0.

Ja mitä tulee siihen että Filppula ei olisi tarpeeksi hyvä kakkos sentteriksi niin jos näin kävisikin niin silloinkin meillä löytyy tuohon maajoukkueen porttejakin kolkutteleva ja meillä usean kauden ajan vakuuttanut Petri Pakaslahti joten ilman Hancockia tuo sentteriosasto on kunnossa Metron/korvaajan ollessa siinä mukana. Hancock ei missään nimessä ole mestaruutta realistisesti tavoittelevan joukkueen ykkös sentteri.

Maalintekijää me oltaisiin tarvittu ja tarvitaan edelleen. Ja noilla Hancockiin käytetyillä rahoilla olisi luultavasti saatu ihan liigan kärkipään maalinsylkijäkin. Esimerkiksi tuo meidän vanha tuttu Vladimir Machulda lienee edelleen vapaana, tai Kärpissä loistanut Brad Smyth.

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Ei ehkä hankittu mutta Metropolit on sentään ihan oikeasti yli 100 NHL-peliä pelannut pelimies jonka viime kauden esitykset ei jättäneet ketään kylmäksi.

Edelleenkään kukaan Jokereiden taholta ei ole ilmoittanut Hancockin olevan Metron korvaaja, ykkössentteri tai sentteri ylipäätään. Sinä tätä vertailua miesten välillä jaksat kuitenkin tehdä. Käännä asia näin: jos, ja kun, joku vakiosenttereistä loukkaantuu(joihin minä lasken yhä Metropolitin) varalle löytyy hyvä stuntti ja muussa tapauksessa rightilta räkämaaleja Filppulan syötöistä ohjaava laituri.

Hancock ei missään nimessö ole mestaruutta realistisesti tavoittelevan joukkueen ykkös sentteri.

Ja sama jatkuu...ihailtavaa sitkeyttä sinänsä, mutta eiköhän sun mielipiteesi Hancockista ole tullut viimeisen kuukauden aikana selväksi tarpeeksi monta kertaa. Mitä jos säästäisit QH nimikirjaimilla kaiverrettuja skodejasi ensi kauteen ja laskettelisit sitten vaikka sarjatulella, jos tarve vaatii.

Ja jos QH breikkaakin kunnolla, niin ei ketään sua syö, vaan kaikki ovat tyytyväisiä tapahtuneesta, ehkä myös sinä?

Ja lopuksi kysymys Lukkolaisille:

Miten Hancock pärjäsi teidän mielestänne tärkeissä aloituksissa?

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hancock oli ensimmäisellä kaudellaan oman pään aloituksissa joukkueensa luottomies. Kuluvalla kaudella hän oli joukkueensa paras aloittaja hyökkäyspäässä. Kummallakin osa-alueella hän jää kuitenkin hiukan Metropolitista ja Pakaslahdesta.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Panzerfaust
Edelleenkään kukaan Jokereiden taholta ei ole ilmoittanut Hancockin olevan Metron korvaaja, ykkössentteri tai sentteri ylipäätään. Sinä tätä vertailua miesten välillä jaksat kuitenkin tehdä. Käännä asia näin: jos, ja kun, joku vakiosenttereistä loukkaantuu(joihin minä lasken yhä Metropolitin) varalle löytyy hyvä stuntti ja muussa tapauksessa rightilta räkämaaleja Filppulan syötöistä ohjaava laituri.

Hancock on pelintekijä mutta ei todellakaan maalintekijä, kaverin laukauskin on kuulemma lähinnä naurettavan ja säälittävän välimaastossa liikkuva.

Ja kun Metro/korvaaja vie meidän ykkös sentterin paikan, Filppula pelaa toisen hyökkäävän ketjun keskellä, Paka kolmosessa ja Kuki nelosessa niin Hancockille ei vain ole tilaa keskellä.

Kuka laituri siis antaa tilaa Hancockille ja millä perusteella?

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olin aika tyytyväinen hankintoihin. Kyllä tuolla joukkueella mestaruudesta taistellaan vähintään yhtä vahvasti kuin muutkin kärkijoukkueet. Jos sieltä siis Somervuori vielä tulee, ja Selänteeseenkin haluan uskoa, niin alkaa olla melkoisen vahva nippu kasassa. Metrokin olisi vielä tervetullut. Toivon vaan, ettei kuitenkaan olisi jopa liikaa hyvökkääjiä, siinä piilee pieni vaara.

Optimistina ja sinisilmäisenä fanina julistan Jokerit jo mestarisuosikiksi. Alkaisipa se kausi jo...

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hancock on pelintekijä mutta ei todellakaan maalintekijä, kaverin laukauskin on kuulemma lähinnä naurettavan ja säälittävän välimaastossa liikkuva.

Räkämaaleja ei lauota, niitä tehdään asenteella ja tunkemalla lapa jäähän oikeaan paikkaan.

pelaa toisen hyökkäävän ketjun keskellä, Paka kolmosessa ja Kuki nelosessa niin Hancockille ei vain ole tilaa keskellä.
Kuka laituri siis antaa tilaa Hancockille ja millä perusteella?

Se on tietenkin ymmärettävää, jos elät maailmassa missä Metropolit ei missään tapauksessa jatka meillä, mutta se ettei siellä pelaajat loukkaannu, menee yli mun tajuntani.

Niin ja kuka antaa tilaa kenellekin ratkaistaan sitten näyttöjen perusteella. Tässä ei Jortikka ainakaan petä.

Ja sun, Flintstone, tässä pitäisi alkaa luettelemaan hyviä varasenttereitä, jotka pystyvät pelaamaan hyvillä tehoilla myös laidassa. Ehdotuksesi Machulda ja Smyth ovat perseestä.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Panzerfaust
Ja sun, Flintstone, tässä pitäisi alkaa luettelemaan hyviä varasenttereitä, jotka pystyvät pelaamaan hyvillä tehoilla myös laidassa. Ehdotuksesi Machulda ja Smyth ovat perseestä.

Mitä vitun varasenttereitä? Kuka on IFK:n varasentteri, entäs Tepsin tai Kärppien?

Lähtökohtaisesti meillä on kokoonpanossa neljä sentteriä:
- Metropolit/korvaaja
- Filppula
- Pakaslahti
- Kuki

Myös Mäki pystyy tarvittaessa pelaamaan keskellä.

Ja nuo ehdottamani Smyth ja Machulda olisi ollut yksi vaihtoehto maalintekijää haettaessa. Minä hain maalintekijää (jota meidän kokoonpano tarvitsee) en sentteriä (joita meillä oli jo lähtökohtaisesti tarpeeksi).

Minä haluan nähdä miten te Hancockin tarpeellisuuden hehkuttajat pistätte nuo meidän ketjut kasaan? Ja otetaan lähtökohdaksi Virmasen sanat siitä että Metropolit jatkaa tai jos ei jatka niin hommataan korvaaja. Kuka siis tekee tilaa ja miksi?

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minä haluan nähdä miten te Hancockin tarpeellisuuden hehkuttajat pistätte nuo meidän ketjut kasaan?

Eiköhän jätetä se kuitenkin Jortsulle ja katsotaan sitten. Hancock on loistohankinta ja uskon kuten aiemmin jo kirjoitinkin, että parantaa vielä viime kaudestakin, pisteiden valossa.

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Mitä vitun varasenttereitä? Kuka on IFK:n varasentteri, entäs Tepsin tai Kärppien?

Lähtökohtaisesti meillä on kokoonpanossa neljä sentteriä:
- Metropolit/korvaaja
- Filppula
- Pakaslahti
- Kuki

Myös Mäki pystyy tarvittaessa pelaamaan keskellä.
Minä olen samaa mieltä seura- ja valmennusjohdon kanssa: on parempi lähteä kauteen viidellä sentterillä kuin neljällä. Mäki ei ole sentteri.
Minä haluan nähdä miten te Hancockin tarpeellisuuden hehkuttajat pistätte nuo meidän ketjut kasaan? Ja otetaan lähtökohdaksi Virmasen sanat siitä että Metropolit jatkaa tai jos ei jatka niin hommataan korvaaja. Kuka siis tekee tilaa ja miksi?
En ole Hancockin tarpeellisuuden hehkuttaja, mutta ymmärrän kyllä ajatuksen tämän hankinnan takana: turvataan hyökkäyksen taso huonoimmassakin mahdollisessa tapauksessa (Filppula ei kehity, Tomek lähtee, loukkaantumisia tulee jne.)

Valtonen/Lind-Metropolit/korvaaja-Jantunen
Lind/Hancock-Filppula/Hancock-Somervuori/Hancock
Vertala-Pakaslahti-Dahlman
Oksa-Kuki-Mäki

Ainoat pelaajat, joille minä en tuosta kokoonpanosta mitään selkeää roolia löydä, ovat Teemu Kuusisto ja Petri Varis. Toisaalta kun koko joukkue ei kuitenkaan ole koskaan terveenä samaan aikaan, täytyy niitä reservejäkin olla. Parempi olla sitten monipuolisia ja korkealaatuisia reservejä kuin yksipuolisia ja huonoja.

Se tekee tilaa, joka ei ole kunnossa tai tarpeeksi hyvä. Kilpailua pelipaikoista pitääkin olla ja nyt sitä on hyökkäyksessä tarpeeksi.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä vitun varasenttereitä? Kuka on IFK:n varasentteri ?
Tommi Turunen. Ne ei vaan vielä tiedä sitä.

Hancockin tarpeellisuuden hehkuttamisesta en tiedä, mutta minä lähden siitä, että ensi kauden sentterit ovat Hancock, Filppula, Paka ja Kuki. Näillä mennään ja Metron vaihto Hancockiin on tietenkin miinus, mutta mistäpä Matti tähän hätään paremmankaan sentterin olisi hankkinut. Ketjut voi siis rakentaa noiden sentterien ympärille.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Gags
Eiköhän jätetä se kuitenkin Jortsulle ja katsotaan sitten.

Eiköhän se liene selvää että joko Kuusisto tai Mäki tekee tilaa että tämä "tarpeellinen" varasentteri saadaan mahdutettua kokoonpanoon. Jos ja kun se Somervuori vielä liittyy meidän kokoonpanoon myös Mäki saa varmuudella purra tuppea penkin päässä. Ja saa arvata missä Mäki tuon jälkeen seuraavalla kaudella pelaa?

Näin se tulee menemään:
Valtonen - Metropolit - Jantunen
Somervuori - Pakaslahti - Hancock
Lind - Filppula - Varis
Vertala - Kuki - Dahlman
Mäki/Kuusisto

Kuusiston kykyjä maalintekijänä ei siis edes kokeilla ja Mäki savustetaan tekemään Laineet ja hakemaan peliaikaan muualta. Vain siksi että tuo Hancock oli meille niin pirun tarpeellinen hankinta.

Viestin lähetti bozik
Hancockin tarpeellisuuden hehkuttamisesta en tiedä, mutta minä lähden siitä, että ensi kauden sentterit ovat Hancock, Filppula, Paka ja Kuki. Näillä mennään ja Metron vaihto Hancockiin on tietenkin miinus, mutta mistäpä Matti tähän hätään paremmankaan sentterin olisi hankkinut.

Ei Virmanen ole missään vaiheessa puhunut noin. Hancockia ei hankittu Metropolitin stuntiksi. Virmasen mantra on kokoajan ollut että "jos Metro lähtee niin silloin hankitaan korvaaja".

Viimeksi muokattu:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Näin se tulee menemään:
Lind - Filppula - Varis
Vertala - Kuki - Dahlman
Mäki/Kuusisto

Jumalauta, että näyttää hyvältä. Millä muulla jengillä on noin kova nelosketju? En ymmärrä, mitä valitat. Sitä paitsi siinä on Mäelle haastetta. Jos kaveri kehittyy, paikka aukeaa varmasti.

Kokoonpanossa on loukkaantumisherkkiä pelaajia ainakin Varis, Lind ja Jantunen. Voi hyvin olla, että "ylimääräisiä" pelaajia ei juurikaan ole. Loukkaantumisia tulee muillekin, se on varma.

Edit.: Filppulan ja Pakaslahden paikat kyllä vaihtaisin keskenään.

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Tapparan miehille peliaikaa

Kuusiston kykyjä maalintekijänä ei siis edes kokeilla ja Mäki savustetaan tekemään Laineet ja hakemaan peliaikaan muualta. Vain siksi että tuo Hancock oli meille niin pirun tarpeellinen hankinta.
/B]

Kuusiston kykyjä ei testata ja Mäki savustetaan tekemään Laineet, koska meillä on Kuki ja Vertala. Pari hyvää peliä, ei muuta sitä tosiasiaa, että Vertala on pelannut kaksi kautta päin helvettiä. Lisäksi Vertala on liigan top-5 itkupillejä. Sentterit siis Metropolit (kuka uskoo), Hancock, Filppula ja Pakaslahti. Kuki ja itku-timo ulos.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei Virmanen ole missään vaiheessa puhunut noin. Hancockia ei hankittu Metropolitin stuntiksi. Virmasen mantra on kokoajan ollut että "jos Metro lähtee niin silloin hankitaan korvaaja".
Siis päivänselvä Metron stuntti. Tästä minä ainakin lähden ja Masa myös, jos on kerran noin puhunut.

Joka tapauksessa tämä flintstonen kuvaama tilanne missä hankokki pelaa laidassa ja Mäki ja Kuusisto ovat filassa on täysi painajainen. Jos näin käy, ymmärrän täysin flintstonen reaktiot ja silloin omakin arvioni hankokista muuttuu täysin päinvastaiseksi. Eli siis - Jos ja Kun (näin luotan) hankokki pelaa sentterinä ja Metro jää ison veden taakse homma on ihan ok. Jos Metro saadaan takaisin, hankokki laitetaan laitaan ja junnut pureksimaan tuppea, silloin hankinta oli todellinen susi. Ja Masa on todellinen Masa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Minä hain maalintekijää (jota meidän kokoonpano tarvitsee) en sentteriä (joita meillä oli jo lähtökohtaisesti tarpeeksi).

Kukas siella Jokereissa niita pelaajia hankkiikaan sina vai Virmanen/Harkimo?

Rauhoitu hyva mies! Eiko Riihimaella paista aurinko?

Thomas on varmasti hyva hankinta, tulee olemaan melko varmasti liigan yksi parhaimmista veskareista. Hienoa tyota Virmaselta&Harkimolta!
Tasta toisestakin uudesta hankkinnasta Jokerit saa varmasti hyvan kakkos-sentterin. Ykkoseksi tarvitaan viela laadukkampaa. Taitaa vaan olla niin etta sita laatua ei ole tarjolla juuri lainkaan.
Harmi vaan etta tulevaisuuden nimi Filppula taitaa pudota kolmoseen siis jos Metropolit jatkaa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Vakio
Jumalauta, että näyttää hyvältä. Millä muulla jengillä on noin kova nelosketju? En ymmärrä, mitä valitat. Sitä paitsi siinä on Mäelle haastetta. Jos kaveri kehittyy, paikka aukeaa varmasti.

Mun mielestä Mäki on niin hyvä pelaaja että paikka vakio kokoonpanossa pitäisi olla itsestään selvä. Nyt lähtökohta on että Mäki on parhaimmillaankin ilman loukkaantumisia meidän 13.hyökkääjä. Ja kenethän Mäki kehittyessään noin niinkuin oletusarvoisesti voisi syrjäyttää?

Viestin lähetti Tumba
Kuusiston kykyjä ei testata ja Mäki savustetaan tekemään Laineet, koska meillä on Kuki ja Vertala.

Kenellekään ei pitäisi tulla yllätyksenä että meillä oli nuo miehet jo kokoonpanossa kun tuo Hancock hankittiin, ei edes Virmaselle, Jortikalle eikä Hjallikselle.

Kuki on SM-liigan parhaimmistoa omassa roolissaan. Ja Vertalan viime kauden pleijarit oli huomattavasti paremmat kuin Hancockin kolme viimeistä yritystä yhteensä. Vertalan jatkolle oli perusteet, Hancockin hankinnalle ei ollut mitään tarvetta eikä näin ollen perusteitakaan.

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Rauhoitu hyva mies! Eiko Riihimaella paista aurinko?

En tiedä kun olen töissä Espoossa.

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Thomas on varmasti hyva hankinta, tulee olemaan melko varmasti liigan yksi parhaimmista veskareista.

No tuon Tim Thomasin hankinnanhan minä kehuin heti kättelyssä ja en muista nähneeni täällä montaakaan joka olisi tuota hankintaa dissannut. Ehdottamasti huippu vahvistus.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Ruotsi
Veikkaajassa oli että Saipa kuolaa Banhamin perään, eikös siinä olisi jokeritaustainen maalinsylkijä jokereille?
Thomas on hiuppuvahti, jo AIK vuosiensakin perusteella. Hancockista en tiedä mitään, enkä haluakkaan tietää.
Yksi laituri siis vielä tulee joko Eero tai Rita, tuskin kumpikin?
Samainen arvaaja veikkaili Ritaa. Eero olisi kyllä parempi..
Tuo on jo sinänsä hienoa, että Selännettä edes huhutaan Jokereihin, joten toivo elää senkin suhteen!

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Virmasen mantra on kokoajan ollut että "jos Metro lähtee niin silloin hankitaan korvaaja".

Jepjep. Matista suomeksi käännettynähän tuo on selvästi: "Hancock hankittiin Metron seuraajaksi".

Olenhan väärässä, olenhan?!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tomppa#74
Jepjep. Matista suomeksi käännettynähän tuo on selvästi: "Hancock hankittiin Metron seuraajaksi".

Olenhan väärässä, olenhan?!

No Masa hoki tuota mantraansa jo reilusti ennen Hancockin hankintaa ja jatkoi sitä samaa tuon hankinnan jälkeen joten en mä näe tuossa edes Masan käänteislogiikalla meillä Metron korvaajaa.

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
No Masa hoki tuota mantraansa jo reilusti ennen Hancockin hankintaa ja jatkoi sitä samaa tuon hankinnan jälkeen joten en mä näe tuossa edes Masan käänteislogiikalla meillä Metron korvaajaa.
Sulla on mennyt masalogian toinen oppitunti ohi: "mitä useammin lausunto toistetaan, sitä varmemmin se on vale."

Ilman ykkössentteriäkin tuo hyökkäys olisi liigan eliittiä. Ykkössentterin kanssa liigan paras. Nyt sitten odotellaan lokakuuta ja puolustajavahvistusta.

Viimeksi muokattu:

Filosofem

Jäsen
Lind - Filppula - Varis
Vertala - Kuki - Dahlman
Mäki/Kuusisto
Viestin lähetti Vakio
Jumalauta, että näyttää hyvältä.
Jumalauta, että todella näyttääkin. Tuollaisessa kokoonpanossa voisi ehkä sietääkin sen vähän heikomman, mutta helkkarin potentiaalisen puolustuksen. Näillä näkymin napakymppiin kuitenkin vaaditaan Metropolitin jatko ja käänteismasalla jatkamisprosentit 90 ja 10 kääntyvät ikävästi Metron jatkoa vastaan.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Onnittelut Thomaksesta. Saitte aivan mahtavan ja ennen kaikkea viihdyttävän loistotorjujan. Onneksi olkoon!

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue

En tiedä, eikä hirveästi kiinnostakaan. Jos niillä ei ole kunnon stunttia keskelle, se ei ole mun ongelma, vielä vähemmän Jokereiden.
Matti on tehnyt kerrankin jotain oikein, ainakin ideatasolla.

Hancockin tarpeellisuus korostuu nimenomaan hänen kyvystään pelata keskellä johtavassakin roolissa, eikä tyyliin "pystyy siihenkin", kuten Mäki tai Lind.

Hyökkäysketjuihin on vaihtoehtoja enemmän kuin eduskunnassa on stalinisteja. Tässä yksi, mukana Somervuorikin.

Lind - Filppula - Somervuori
Varis - Pakaslahti - Hancock
Vertala - Kuki - Dahlman

Siinä olisi yhtäkkiä neljä ketjua maalintekoon. Sitten farmissa joku mestisihme ja penkillä junnuja, kuten tavallista. Nyt ei tarvrtse pelätä lääkärinraportteja joka matsin jälkeen.

Runsaudenpulaksi hyökkääjien määrä muuttuu vasta jos Teemu ja Tie on tulossa - Mitä sanoo Teme kun Jore sanoo Domille :"Thanks, but no thanks."

Sen sijaan, että kannattaa Hancockista tehdä apostolia helvetistä, voi syystä kyseenalaistaa johdon satsauksen hyökkäykseen näin selkeästi puolustuksen kustannuksella. Eikö Jan Latvalaa todella voitu vaihtaa? Paljon on Teemu Kuusiston liksa? Kuka liigahyökkääjistä pelkää Jokereiden maalinedustaa? Luottaako Jortikka, osittain itse aloittamaansa, liigan "siistimistalkoihin" (mikkiliigassa pärjää mikeilläkin) näin vahvasti?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.