Roster Watch 2004-2005

  • 391 988
  • 2 567
Tila
Viestiketju on suljettu.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Flinstone:

Realistinen veikkaus,

QH: 7 + 22 = 29
SL: 8 + 19 = 27
MB: 28 + 13 = 41

No perhana, tästä tulee Lukolle 3 maalia enemmän mitä tuosta mun optimistisesta veikkauksesta, että tämähän passaa kyllä mulle.

Filosofem: QH on OK. Mutta tällä hetkellä rosteri olisi vaatinut jonkun taitotsekin a.k.a pomminvarman pistehain, nuo Hancockin tyyliset pelaajat olisi pitänyt hankkia jo aikoja sitten esimerkiksi Vertalan tilalle. Nyt kun joukkue huutaa sitä teemuselännettä, ei pitäisi enää hankkia näitä varman keskitason pelaajia. Niitä meillä on varmaan yli neljä ketjullista jo.

Minä kun olin ymmärtänyt että männäkaudella teidän rosterista teki vain yksi kaveri enemmän pojoja kun QH, mutta jos teillä kerran on jo nelosta myöden kentät täynnä näitä +40P miehiä, niin poikahan on jo teidän, enää pitää muodon vuoksi neppailla pelit pois alta... tähän hymiö ja palkokasvien suuttiimeen veto kieltomerkki.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllä käsittämättömiä ennakkoluuloja QH:ta kohtaan, vaikka kaveri on jo yhden aika menestyksekkään kauden tässä liigassa hoitanut. Jos yksi Pelicansista tullut Tommi Turunen floppasi, niin miksi samoin pitäisi käydä Lukosta tulleelle Quinn Hancockille? En löydä yhtäkään syytä.
Sitten vielä lainaus tulevan kauden pistepörssistä runkosarjan jälkeen ;-)

10. Quinn Hancock, Jokerit, 14+28=42
 

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti Filosofem
QH on OK. Mutta tällä hetkellä rosteri olisi vaatinut jonkun taitotsekin a.k.a pomminvarman pistehain, nuo Hancockin tyyliset pelaajat olisi pitänyt hankkia jo aikoja sitten -- ei pitäisi enää hankkia näitä varman keskitason pelaajia.
Viestin lähetti Borgie
Minä kun olin ymmärtänyt että männäkaudella teidän rosterista teki vain yksi kaveri enemmän pojoja kun QH, mutta jos teillä kerran on jo nelosta myöden kentät täynnä näitä +40P miehiä... tähän hymiö ja palkokasvien suuttiimeen veto kieltomerkki.
Onko QH mielestäsi pomminvarma pistehai?

Hymiöt ovat taitamattomille.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun ulkomaalaisia hankitaan, tai pelaajia ylipäätään kovalla rahalla, niin kyllä näiden pelaajien pitäisi silloin olla kunnon vahvistuksia. Sopimusten rahasummia en tiedä, mutta uskaltaisin veikata, että QH on näiden parhaiten palkattujen miesten listalla. Jos näin on, niin nuo rahat oltaisiin aivan varmasti voitu käyttää viisaamminkin. Minkäkänlainen sentteri oltaisiin voitu värvätä kesällä, kun oltaisiin pistetty vaikka Kuusiston, Hancockin ja Dahlmanin/Variksen palkat yhteen? Kuusistot ja Dahlamanit ovat vain täytepelaajia. Hirveää rahantuhlausta turhien pelaajien palkkoihin on Masa harrastanut ennenkin, joten ei tässä mitään uutta.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Filosofem: Onko QH mielestäsi pomminvarma pistehai?

Ei ole, mutta en sentään kutsuisi kaveria varmaksi keskitason pelaajaksi, joita teilä on jo neljä vitjaa. Minun laskuissani QH on teidän nykyisessä rosterissa 1-2 kentän mies.

blue line: Kun ulkomaalaisia hankitaan, tai pelaajia ylipäätään kovalla rahalla, niin kyllä näiden pelaajien pitäisi silloin olla kunnon vahvistuksia. Sopimusten rahasummia en tiedä, mutta uskaltaisin veikata, että QH on näiden parhaiten palkattujen miesten listalla. Jos näin on, niin nuo rahat oltaisiin aivan varmasti voitu käyttää viisaamminkin. Minkäkänlainen sentteri oltaisiin voitu värvätä kesällä, kun oltaisiin pistetty vaikka Kuusiston, Hancockin ja Dahlmanin/Variksen palkat yhteen? Kuusistot ja Dahlamanit ovat vain täytepelaajia. Hirveää rahantuhlausta turhien pelaajien palkkoihin on Masa harrastanut ennenkin, joten ei tässä mitään uutta.

Tätä en kiistä, Quinnstä ei ole Metron korvaajaksi liiderinä ja ykkössentterinä, mutta ilmeisesti teillä on tarkoitus peluttaa kaveria laidassa. Jos katsoo muita narrien hankintoja, niin ei QH mielestäni ole suuri huti.
 

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti Borgie
Ei ole, mutta en sentään kutsuisi kaveria varmaksi keskitason pelaajaksi, joita teilä on jo neljä vitjaa. Minun laskuissani QH on teidän nykyisessä rosterissa 1-2 kentän mies.
Minä kutsun QH:ta varmaksi keskitason pelaajaksi. Mielestäni häntä ei voi näytöillään vielä tähdeksikään tituuleerata, mutta ei kyllä riskiksikään, koska kahden kauden aikana hän on esiintynyt suht varmasti. Tämän johdosta hän on tällä hetkellä varma keskitason pelaaja. QH:lta voisi näyttöjensä perusteella odottaa (ainakin) 30 pistettä. Kuten myös Valtoselta, Vertalalta, Jantuselta, Dahlmanilta, Lindiltä, Varikselta, Filppulalta, Pakaslahdelta. Myös Kuusistolta ja Mäeltä, jos he vain saisivat kunnon näyttömahdollisuuden. Mutta tämä vertailu on typerää, koska peliesitykset lopulta ratkaisevat, eivät kaikenmaailman kakkossyötöt.

EDIT. Ensimmäisen viestini pointti oli: Jokerit tarvitsisi pomminvarman 20+ maalin miehen. QH on edelleen OK, muttei täytä tätä kriteeriä.
 
Viimeksi muokattu:

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Viestin lähetti Filosofem
Ensimmäisen viestini pointti oli: Jokerit tarvitsisi pomminvarman 20+ maalin miehen. QH on edelleen OK, muttei täytä tätä kriteeriä.

Pomminvarmaa 20+ ei olekkaan. Ketä meillä on? Tai Kärpillä? Tai HIFK:lla? Aivan, ei ketään. Pärssinen VOI tehdä sen, jos sattuu kaikki kohdalleen ja kausi menee ilman loukkaantumisia. Nurminen ja Tenkrat, sama juttu. Se, mitä te tarvitsette on Sarasvuo luomaan henkeä, sitten ei pysäytä mikään, niin kauhea materiaali teillä tällä hetkellä liikkeellä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Koala
Se, mitä te tarvitsette on Sarasvuo luomaan henkeä, sitten ei pysäytä mikään, niin kauhea materiaali teillä tällä hetkellä liikkeellä.

Jos Metro jatkaa meillä on pullat hyvin uunissa, jos Metron lisäksi saadaan vielä joku hyvä maalintekijä niin sitten meillä on kova materiaali. Nyt meillä on tasavahva porukka josta se aivan terävin kärki maalivahteja lukuunottamatta puuttuu.
 

MaV

Jäsen
Re: Re: OT

Viestin lähetti flintstone
Realistinen veikkaus,

QH: 7 + 22 = 29
MB: 28 + 13 = 41

Mihini perustat nämä? Miksi Bartekin kohdalla riittää yksi hyvä kausi tuollaisiin veikkauksiin, mutta Hancockin kohdalla ei?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Re: OT

Viestin lähetti MaV
Mihini perustat nämä? Miksi Bartekin kohdalla riittää yksi hyvä kausi tuollaisiin veikkauksiin, mutta Hancockin kohdalla ei?

Siihen mitä mä olen lukenut kyseisistä pelaajista. Siihen miten kyseiset pelaajat on pelanneet pelien kovetessa. Ja loppujen lopuksi omaan tuntemukseen näkemäni ja lukemani perusteella.

Ensi kaudellahan sen sitten näkee kuinka metsään mä tässä menin.

Mutta tämä saa riittää tästä, mulla ei ole kyseiseen asiaan mitään uutta sanottavaa ennen kauden alkua.
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: OT

Viestin lähetti flintstone
Siihen mitä mä olen lukenut kyseisistä pelaajista.
...Ensi kaudellahan sen sitten näkee kuinka metsään mä tässä menin.
Sähän oot kuin Virmanen pelaajahankintojen suhteen...
Eihän sitä turhaan tartte nähdä pelaajia tositoimissa, kun niistä saa tietoa mediastakin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Re: Re: Re: OT

Viestin lähetti Haie
Sähän oot kuin Virmanen pelaajahankintojen suhteen...
Eihän sitä turhaan tartte nähdä pelaajia tositoimissa, kun niistä saa tietoa mediastakin.

Kirjoitinko mä sulle liian nopeasti?

No mä koitan kirjoittaa nyt vähän hitaammin. Mä kirjoitin edellisessä viestissäni siis:

"Ja loppujen lopuksi omaan tuntemukseen n-ä-k-e-m-ä-n-i ja lukemani perusteella.

Aukesko?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT

Viestin lähetti flintstone

"Ja loppujen lopuksi omaan tuntemukseen n-ä-k-e-m-ä-n-i ja lukemani perusteella.
Ilmeisesti luet ja näet paljon, sitten heität objektiivisuuden nurkaan ja jatkat lukemista ja näkemistä sen mukaan, miten haluat asian tulkita. Ainakin siltä tapaus QH näyttää. Tässä alla yksi juttu, mikä myös huvittaa minua edelleen:
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?postid=624325&highlight=flintstone#post624325

Yksisilmäinen katsantokanta rules!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT

Viestin lähetti Musta_Kyy
Ilmeisesti luet ja näet paljon, sitten heität objektiivisuuden nurkaan ja jatkat lukemista ja näkemistä sen mukaan, miten haluat asian tulkita. Ainakin siltä tapaus QH näyttää. Tässä alla yksi juttu, mikä myös huvittaa minua edelleen:
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?postid=624325&highlight=flintstone#post624325

Yksisilmäinen katsantokanta rules!

Ai kun sä olet edelleenkin suunnattoman hauska.

Ja kun sinulla ja sillä teidän tirskuvalla kaveriporukalla on niin paljon tietoa niin viitsitsä etsäviitsi kertoa tälle tyhmälle ihan vain vaikkapa kuinka HPK:lle ensi kaudella käy, monenneksi te sijoitutte runkosarjassa, paljonko pisteitä te keräätte, keneltä te saatte eniten pisteitä ja keneltä vähiten. Ei luulisi olevan vaikeaa kun teillä sitä tietoa ja objektiivisuutta riittää aina naureskeltavaksi asti.

Helppoa kuin heinänteko.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT

Viestin lähetti flintstone
Ja kun sinulla ja sillä teidän tirskuvalla kaveriporukalla on niin paljon tietoa niin viitsitsä etsäviitsi kertoa tälle tyhmälle ihan vain vaikkapa kuinka HPK:lle ensi kaudella käy, monenneksi te sijoitutte runkosarjassa, paljonko pisteitä te keräätte, keneltä te saatte eniten pisteitä ja keneltä vähiten. Ei luulisi olevan vaikeaa kun teillä sitä tietoa ja objektiivisuutta riittää aina naureskeltavaksi asti.
Vastaukseni:
HPK:n sijoitus runkosarjassa on 5.
HPK saa pisteitä 66.
HPK saa vähiten pisteitä Jokereilta.
HPK saa eniten pisteitä Pelicansilta.

Vastakysymykset:
Paljonko maaleja Quinn Hancock tekee ensi kaudella?
Paljonko maalisyöttöjä Quinn Hancock saa ensi kaudella?
Kuinka mones Quinn Hancock on ensi vuonna Jokereiden sisäisessä pistepörssissä?
Kuinka monta pistettä vähemmän Quinn Hancock saa kuin Martin Bartek?

Mielestäni aika yhtä helpot heitin vastaan, joten katsotaan kauden 2004-2005 runkosarjan päätteeksi? Pistelaskukin olisi melko helppoa, ainakin minulle.

EDIT: Nauru pidentää ikää ja siksi toisekseen ainakin toinen meistä on tahattomasti hauska, jopa huvittava.
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Koala
Pomminvarmaa 20+ ei olekkaan. Ketä meillä on? Tai Kärpillä? Tai HIFK:lla? Aivan, ei ketään.

Kukaanhan ei pomminvarmasti tee pistettäkkään koko kaudella. Näihin vaikuttaa aina loukkaantumiset ja muut asiat joten eihän sitä koskaan tiedä. Uskoisin Filosofemin tarkoittavan "Pomminvarmalla 20+ maalin miehellä" pelaajia kuten Kimmo Kuhta, Kai Nurminen, Timo Pärssinen, Jan Caloun, Petr Tenkrat, Vesa Viitakoski y.m.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Hancock...

... keskustelu on kasvanut tässä ketjussa jo niin pitkäksi, että jos sitä haluatte jatkaa niin avatkaa ukolle oma ketju. Roster Watch -ketjun pelaajaspekulaatiot jäävät täysin jalkoihin tässä "Mission: Hancock" episodissa.

Pahoittelen omaa OT-viestiä, mutta tämä keskustelu kaipaa jo uutta suuntaa kun otsikkoon tuijotetaan.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kuulin erään liiga-joukkueen hallituksessa (ei Jokereiden) istuvalta henkilöltä tänään sellaista informaatiota, että Jokerit on aloittaaneet rakentavassa hengessä keskustelut erään entisen Jokeri laitahyökkääjän kanssa, joka sittemmin on tahkonut kapeassa kaukalossa ja tarvitsee pikkaisen enemmän neliöitä autotalliinsa kuin Rita tai Somervuori.

Lähteeni luotettavuudesta en voi sanoa muuta kuin että, joskus hän on tiennyt asioita paljon ennen niiden julki tuloa, mutta jotkut hänen heittämänsä jutut ovat menneet metsään pahemman kerran. Suunnilleen fifty-fifty. Lähinnä halusisinkin tiedustella onko kukaan muu kuullut mitään tämän suuntaista?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT

Viestin lähetti Musta_Kyy
Vastakysymykset:
Paljonko maaleja Quinn Hancock tekee ensi kaudella?
Paljonko maalisyöttöjä Quinn Hancock saa ensi kaudella?
Kuinka mones Quinn Hancock on ensi vuonna Jokereiden sisäisessä pistepörssissä?
Kuinka monta pistettä vähemmän Quinn Hancock saa kuin Martin Bartek?

QH:
- maaleja alle 10, veikataan jo tuo aikasemmin sanottu 7
- syöttöjä 20 pintaan, hieman yli mutta kuitenkin alle 30, sanotaan jälleen tuo aikasemmin sanottu 22
- Sijoitus Jokereiden sisäisessä pistepörssissä riippuu lopulta Jortikan antamasta roolista, veikataan kuitenkin jo nyt 5-6.sijaa
- tekee reilu 10 pistettä vähemmän kuin MB.

Jos edelleen jäi jotain hampaankoloon niin yv:llä voi jatkaa. Mutta tämän jälkeen en QH-asiaan palaa ennen kauden alkua.
 
Viimeksi muokattu:

JokeriJoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Montreal Canadiens
Selänteestä on kuultu huhuja suunnasta sun toisesta ja kovin "huhu" on miehen omasta suusta. Jonkun lehden jutussa hän sanoi ennen tämän kauden alkua suurinpiirtein näin. "Jokereihin palaaminen ei ole mitenkään epätodennäköinen tämän kauden jälkeen" Mistään luotettavasta lähteestä en huhua ole kuullut. Samalta tyypiltä miltä Selänne huhua olen kuullut, olen kuullut myös huhuja Santalasta, Thomasista, Törmäsestä, Hedinistä (nimenomaan ensi kaudelle) ja Ridan Janista. Näistä siis vain Thomas meni oikein. Taitaa tuo kaveri heittää vähän omasta päästään noita juttuja.

Ja nyt lopettakaa todellakin tuo keskustelu tuosta Quinn Hancockista, tai saa miestä kommentoida, mutta en haluaisi lukea tästä puusta viestejä tyyliin "hancock on paksa hankinta, tehot on sillä 10+10=20 ja Bartek tekee puolet enemmän. Vähänkö Jokerit teki tyhmän hankinnan"
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Jospa tosiaan siirryttäisi hieman sivummalle tuosta Quinn Hancockista jo. Perustakaa äijälle oma ketju ja hangatkaa siellä.

Teemu-huhut siis jatkuvat. Voisin olla itsekin siinä käsityksessä, jos olisin Teme siis, että kausi Jokereissa ei tekisi pahaa. Kenties vielä sen jälkeen voisi käväistä Detroitissa pokkaamassa Conn Smythen ja Stanley Cupin.

Ja toisaalta, voivathan nämä keskustelut Jokereiden ja Teemun välillä koskea ensi kautta vain, jos NHL:ää ei pelata.
 

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT

Viestin lähetti flintstone
QH:
Jos edelleen jäi jotain hampaankoloon niin yv:llä voi jatkaa. Mutta tämän jälkeen en QH-asiaan palaa ennen kauden alkua.

Kuinkahan mones kerta toden sanoo?

Minuakaan ei QH:n hankinta säväyttänyt, mutta hieman puuduttavaksi tämä kyllä alkaa mennä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös