Viestin lähetti RoopeS
Vahvat huhut, (luotettavat = ei meitin bussikuski) kertovat, että saamme vielä toukokuussa kuulla sen uuden sentterin nimen...:o)
Viestin lähetti lintu
Nimi on huhuissa pyörinyt mutta tullee yllätyksenä suurimalle osalle.
Viestin lähetti lintu
Eiköhän se meidän kakkosketjun maalintekijäkin sitten julkisteta samalla, meinaan sopimus on jo tehty herran kanssa. Nimi on huhuissa pyörinyt mutta tullee yllätyksenä suurimalle osalle.
Viestin lähetti Carlos
turunen?
Viestin lähetti Q
HIFK:n sentteri kuvioissa on tällä hetkellä kaksi potentiaalista nimeä : Santala ja Riihijärvi. Mielenkiintoinen kuvio liittyy joukkueenjohdon mukaan mahdolliseen NHL työsulkuun. Tällä hetkellä todennäköisyydet 10-90. Vai mitä Tormentori alias Cairns ?
Viestin lähetti Q
HIFK:n sentteri kuvioissa on tällä hetkellä kaksi potentiaalista nimeä : Santala ja Riihijärvi. Mielenkiintoinen kuvio liittyy joukkueenjohdon mukaan mahdolliseen NHL työsulkuun. Tällä hetkellä todennäköisyydet 10-90. Vai mitä Tormentori alias Cairns ?
Viestin lähetti Cairns
Joo, HIFK:n senttereistä sen verran että Kimi hoitaa av:n, yv:n, tv:n.
Viestin lähetti Master Chief
Hoitaako se alv:nkin?
Tämä kiinnostaisi minuakin, mikä on oikeasti/lopulta Eetun tilanne ? Olen jutellut asiasta Eetua loppukaudesta valmentaneen kaksikon kanssa ja vaikutti siltä, että edes he valmentajina eivät varmasti osanneet sanoa mikä on Eetun tilanne tai tulevaisuus. Löytyykö palstalta joku Eetun tunteva tai muu, joka osaisi sanoa asiasta varmasti ?Viestin lähetti Tinke-80
Tietääkö muuten kukaan Holman tilanteesta? Onko silmä jo täysin kunnossa? Holma jos kuka on HIFK'n näköinen pelaaja.
Viestin lähetti bozik
Tämä kiinnostaisi minuakin, mikä on oikeasti/lopulta Eetun tilanne ? Olen jutellut asiasta Eetua loppukaudesta valmentaneen kaksikon kanssa ja vaikutti siltä, että edes he valmentajina eivät varmasti osanneet sanoa mikä on Eetun tilanne tai tulevaisuus. Löytyykö palstalta joku Eetun tunteva tai muu, joka osaisi sanoa asiasta varmasti ?
Nämä minulla olevat tiedo ovat kyllä täysin totta, vaan eivät juurikaan kerro mitään varmaa. Voisiko siis tilanne edelleen olla se, että kukaan ei oikeastaan tiedä mitä tuleman pitää ? Sen voin sanoa, että vaikka kyse on Hifk-miehestä, mielelläni kuulisin, että kaikki on OK ja ukko pääsee kokeilemaan mihin rahkeet riittävät.
Jep, näin asia on minunkin tietojeni mukaan. Ennen kuin kukaan lähtee tätä sen kummemmin riepostelemaan tai tekemään kärpäsestä härkää, vittumaisin juttu tässä on se, että nämä ongelmat alkoivat/pahentuivat silmävamman jälkeen. Saattoi olla turhan suuri isku nuorelle kaverille ja ymmärrettävästi veti mielen matalaksi ja harjoitusinnon nollaan. Mun valistunut veikkaukseni Eetun osalta on, että tänä kesänä tapahtuu ratkaisuja, joko ukko nousee henkisestä suosta tai sitten hokkarit naulaan. Tsemppiä Eetulle.Viestin lähetti Old School
Kyseisellä kaverilla taitaa olla ongelmia asenteen kanssa. Mies viihtyi harjoituskiellon aikana reilusti helsingin öö-klubeissa. Ja jatkoi samaa rataa melkein koko kevään.
Tuon silmävamman jälkeen pelit eivät ole oikeen maistuneet missään joukkueessa. Toivottavasti kaveri saa hommat kuntoon kesän aikana.
Viestin lähetti bozik
Mun valistunut veikkaukseni Eetun osalta on, että tänä kesänä tapahtuu ratkaisuja, joko ukko nousee henkisestä suosta tai sitten hokkarit naulaan. Tsemppiä Eetulle.
Viestin lähetti bozik
Jep, näin asia on minunkin tietojeni mukaan. Ennen kuin kukaan lähtee tätä sen kummemmin riepostelemaan tai tekemään kärpäsestä härkää, vittumaisin juttu tässä on se, että nämä ongelmat alkoivat/pahentuivat silmävamman jälkeen. Saattoi olla turhan suuri isku nuorelle kaverille ja ymmärrettävästi veti mielen matalaksi ja harjoitusinnon nollaan. Mun valistunut veikkaukseni Eetun osalta on, että tänä kesänä tapahtuu ratkaisuja, joko ukko nousee henkisestä suosta tai sitten hokkarit naulaan. Tsemppiä Eetulle.
Viestin lähetti Carlos
Tässä (Holmassa, edit by JHag) olisi taas yksi tapaus jossa Hifkin kannattaisi ehkä potkia omaansa hiukan eteenpäin, se kannattaisi taatusti.
Viestin lähetti Q
Viestin lähetti lintu
Thomas Kucharcikin sopimus HPK:hon on purettu. Tässä olisi hyvä kakkossentteri HIFK:hon. Viime kausi oli pienoinen pettymys mutta potentiaalia on helvetisti, niin kuin parin vuoden takainen piste- ja maalipörssin voitto kertoo.
Faksia kehiin Pena.
Viestin lähetti JHag
Itse en vielä halua uskoa Dogin tuloon, vaikka sopimuksen vahvistava lähde onkin tässä tapauksessa lähes pomminvarma.
Viestin lähetti laituri
Samalla toivon Turusen pelaavan Lahdessa tulevalla kaudella (surullista, tiedän).
Jep jetsulleen, mutta mitäs sanoisit ketjusta Vopat-Santis-Riihijärvi? Voisi nokittaa edellisen jos ei kuus nolla, niin ainakin neljä kaks. Lapamadon sanoin: toivossa on hyvä elää.Viestin lähetti Carlos
... jos ajattelee vaikkapa ketjua Vopat-Santala-Turunen. Voisi säkällä olla muuten ihan toimivakin vitja, ehkä jopa loistava.
Viestin lähetti aika epeli
Jep jetsulleen, mutta mitäs sanoisit ketjusta Vopat-Santis-Riihijärvi? Voisi nokittaa edellisen jos ei kuus nolla, niin ainakin neljä kaks. Lapamadon sanoin: toivossa on hyvä elää.