Roster watch 2004-05

  • 600 869
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaunis toukokuu

Vahvat huhut, (luotettavat = ei meitin bussikuski) kertovat, että saamme vielä toukokuussa kuulla sen uuden sentterin nimen...:o)
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kaunis toukokuu

Viestin lähetti RoopeS
Vahvat huhut, (luotettavat = ei meitin bussikuski) kertovat, että saamme vielä toukokuussa kuulla sen uuden sentterin nimen...:o)

Eiköhän se meidän kakkosketjun maalintekijäkin sitten julkisteta samalla, meinaan sopimus on jo tehty herran kanssa. Nimi on huhuissa pyörinyt mutta tullee yllätyksenä suurimalle osalle.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: Re: Kaunis toukokuu

Viestin lähetti lintu
Nimi on huhuissa pyörinyt mutta tullee yllätyksenä suurimalle osalle.

Tämä määritelmä sopii lähes jokaiseen Suomalaiseen laitahyökkääjään, joten laitas vähän enemmän vinkkiä :) ? Jos näitä eniten huhuissa pyörineitä kelailee, niin mielummin Tuomainen kuin Turunen.

Edit. paskaa quottausta.
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Re: Re: Kaunis toukokuu

Viestin lähetti lintu
Eiköhän se meidän kakkosketjun maalintekijäkin sitten julkisteta samalla, meinaan sopimus on jo tehty herran kanssa. Nimi on huhuissa pyörinyt mutta tullee yllätyksenä suurimalle osalle.

Noniin, ja sitten vinkkiä kehiin. Minäkin voin nimittäin vannoa että ainakin 2 pelaajaa on tehnyt sopimuksen johonkin joukkueeseen, mutta ne julkistetaan myöhemmin.

Tuomainen? Hyvönen? Bednar? Nicce? turunen?
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
HIFK:n sentteri kuvioissa on tällä hetkellä kaksi potentiaalista nimeä : Santala ja Riihijärvi. Mielenkiintoinen kuvio liittyy joukkueenjohdon mukaan mahdolliseen NHL työsulkuun. Tällä hetkellä todennäköisyydet 10-90. Vai mitä Tormentori alias Cairns ?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Q
HIFK:n sentteri kuvioissa on tällä hetkellä kaksi potentiaalista nimeä : Santala ja Riihijärvi. Mielenkiintoinen kuvio liittyy joukkueenjohdon mukaan mahdolliseen NHL työsulkuun. Tällä hetkellä todennäköisyydet 10-90. Vai mitä Tormentori alias Cairns ?

Näin taitaa tosiaan olla. Jussin haluaisin mielummin siksi että pystyisi varmasti sitoutumaan loppu-urakseen HIFK:hon ja on kokenut pelimies. Riihijärvi on vuosien saatossa taitonsa näyttänyt niin moneen otteeseen ettei niitä kukaan voi epäillä. Heikkouksia taas on että ura alkaa olla ehtoopuolella. Isä-hahmoja ei jengissä koskaan ole liikaa.

Santala taas on nuori ja kehittyvä äijä jonka tavoite on NHL. Plussaa on nousujohteinen ura ja fyysisyys. Miinuksena taas lyhyt sitoutuminen ja kokemattomuus.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Q
HIFK:n sentteri kuvioissa on tällä hetkellä kaksi potentiaalista nimeä : Santala ja Riihijärvi. Mielenkiintoinen kuvio liittyy joukkueenjohdon mukaan mahdolliseen NHL työsulkuun. Tällä hetkellä todennäköisyydet 10-90. Vai mitä Tormentori alias Cairns ?

Montakohan ihmistä sinun päähän mahtuu? Sonera-kirjan julkaisemisesta minun nimeni "paljastamiseen" ja niihin "anteeksi-kaverini-oli-humalassa-ja-lähetteli-yksityisviestejä-nimelläni-joissa-kertoi-tietävänsä-kuka-sinä-olet-ja-missä-asut-ja-muuta-mukavaa" yksityisviesteihin vaaditaan kyllä aikamoista järj...ajatuksen kiitämistä. Fortumin uumenissa käytetään ilmeisesti kovia huumeita.

Väittäisin että kuka tahansa terve henkilö erottaa siviilissä minut ja Tormentorin. Torspolla kun on pituutta ehkä 20cm enemmän kuin minulla ja painoakin lähes 45kg enemmän. Mut ei se mitään, lisää avohoitotapauksia.

Joo, HIFK:n senttereistä sen verran että Kimi hoitaa av:n, yv:n, tv:n.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tinke-80
Tietääkö muuten kukaan Holman tilanteesta? Onko silmä jo täysin kunnossa? Holma jos kuka on HIFK'n näköinen pelaaja.
Tämä kiinnostaisi minuakin, mikä on oikeasti/lopulta Eetun tilanne ? Olen jutellut asiasta Eetua loppukaudesta valmentaneen kaksikon kanssa ja vaikutti siltä, että edes he valmentajina eivät varmasti osanneet sanoa mikä on Eetun tilanne tai tulevaisuus. Löytyykö palstalta joku Eetun tunteva tai muu, joka osaisi sanoa asiasta varmasti ?

Nämä minulla olevat tiedo ovat kyllä täysin totta, vaan eivät juurikaan kerro mitään varmaa. Voisiko siis tilanne edelleen olla se, että kukaan ei oikeastaan tiedä mitä tuleman pitää ? Sen voin sanoa, että vaikka kyse on Hifk-miehestä, mielelläni kuulisin, että kaikki on OK ja ukko pääsee kokeilemaan mihin rahkeet riittävät.
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Tämä kiinnostaisi minuakin, mikä on oikeasti/lopulta Eetun tilanne ? Olen jutellut asiasta Eetua loppukaudesta valmentaneen kaksikon kanssa ja vaikutti siltä, että edes he valmentajina eivät varmasti osanneet sanoa mikä on Eetun tilanne tai tulevaisuus. Löytyykö palstalta joku Eetun tunteva tai muu, joka osaisi sanoa asiasta varmasti ?

Nämä minulla olevat tiedo ovat kyllä täysin totta, vaan eivät juurikaan kerro mitään varmaa. Voisiko siis tilanne edelleen olla se, että kukaan ei oikeastaan tiedä mitä tuleman pitää ? Sen voin sanoa, että vaikka kyse on Hifk-miehestä, mielelläni kuulisin, että kaikki on OK ja ukko pääsee kokeilemaan mihin rahkeet riittävät.

Kyseisellä kaverilla taitaa olla ongelmia asenteen kanssa. Mies viihtyi harjoituskiellon aikana reilusti helsingin öö-klubeissa. Ja jatkoi samaa rataa melkein koko kevään.
Tuon silmävamman jälkeen pelit eivät ole oikeen maistuneet missään joukkueessa. Toivottavasti kaveri saa hommat kuntoon kesän aikana.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Old School
Kyseisellä kaverilla taitaa olla ongelmia asenteen kanssa. Mies viihtyi harjoituskiellon aikana reilusti helsingin öö-klubeissa. Ja jatkoi samaa rataa melkein koko kevään.
Tuon silmävamman jälkeen pelit eivät ole oikeen maistuneet missään joukkueessa. Toivottavasti kaveri saa hommat kuntoon kesän aikana.
Jep, näin asia on minunkin tietojeni mukaan. Ennen kuin kukaan lähtee tätä sen kummemmin riepostelemaan tai tekemään kärpäsestä härkää, vittumaisin juttu tässä on se, että nämä ongelmat alkoivat/pahentuivat silmävamman jälkeen. Saattoi olla turhan suuri isku nuorelle kaverille ja ymmärrettävästi veti mielen matalaksi ja harjoitusinnon nollaan. Mun valistunut veikkaukseni Eetun osalta on, että tänä kesänä tapahtuu ratkaisuja, joko ukko nousee henkisestä suosta tai sitten hokkarit naulaan. Tsemppiä Eetulle.
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
HIFK:lla on ensikaudeksi loistava kokoonpano. Mikäli ykkönen osoittaa vähintään yhtä loistavaa peliä kuin viimekaudella, on vastustajilla paskat pöksyissä.

Mitenköhän pitkä mahtaa Juha Fagerstedin sopimus olla, mikäli hänellä edes on sellaista?
Siinä on kaveri joka menee vielä pitkälle, mutta onhan hän Jokereista lähtösinkin! ;)


Jokereiden C-83 junnut 1999-00. Mukana myös Sean Bergenheim ja Kari Lehtonen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Mun valistunut veikkaukseni Eetun osalta on, että tänä kesänä tapahtuu ratkaisuja, joko ukko nousee henkisestä suosta tai sitten hokkarit naulaan. Tsemppiä Eetulle.

Eetussa on hirmuinen läjä potentiaalia, ilman muuta yksi potentiaalisimpia tulevaisuuden toivojamme. Toivotaan että silmä on kondiksessa/tulee kondikseen, ja kaveri palaa kehiin entistä ehompana. Tässä olisi taas yksi tapaus jossa Hifkin kannattaisi ehkä potkia omaansa hiukan eteenpäin, se kannattaisi taatusti.
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Jep, näin asia on minunkin tietojeni mukaan. Ennen kuin kukaan lähtee tätä sen kummemmin riepostelemaan tai tekemään kärpäsestä härkää, vittumaisin juttu tässä on se, että nämä ongelmat alkoivat/pahentuivat silmävamman jälkeen. Saattoi olla turhan suuri isku nuorelle kaverille ja ymmärrettävästi veti mielen matalaksi ja harjoitusinnon nollaan. Mun valistunut veikkaukseni Eetun osalta on, että tänä kesänä tapahtuu ratkaisuja, joko ukko nousee henkisestä suosta tai sitten hokkarit naulaan. Tsemppiä Eetulle.

Tämä on näitä juttuja mihin monen lupaavan pelaajan ura tyssää, ensimmäiseen vastoinkäymiseen. Motivaatio ehkä meni kun sai kuulla että pelaa loppukauden a-junioreissa. Mutta eiköhän holma näytä mistä lapuan poika pissii.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Carlos
Tässä (Holmassa, edit by JHag) olisi taas yksi tapaus jossa Hifkin kannattaisi ehkä potkia omaansa hiukan eteenpäin, se kannattaisi taatusti.

Aivan samaa mieltä. Eetulla on ne ominaisuudet, joista ollaan valmiita maksamaan paljon jossain vaiheessa; kokoa, taitoa, pelisilmää ja oikea pelipaikka. Itse pidän Eetua (toistaiseksi vielä) eräänlaisena köyhän miehen Olli Jokisena juuri em. ominaisuuksiensa, maalaistaustansa ja pelipaikkansa suhteen. Ollin särmää, silkkaa itsekeskeistä "mä osaan kaiken" -kaiken asennetta Eetulla ei ole, mikä on valitettavaa. Lajissa tarvitaan monessakin suhteessa kyynärpäitä. Mutta toivotaan Eetu-projektille hyvää jatkoa. Vähän varmaan tunnelmaa kuitenkin haittaa se, että Eetu meinasi jo kerran liikkua kauppatavarana Ruotsiin (Riihijärvestä) ja kerran Saipaan. Mutta vain Ville meni. Eihän se varsinainen luottamuksen osoitus joukkueelta ole.

Itse en vielä halua uskoa Dogin tuloon, vaikka sopimuksen vahvistava lähde onkin tässä tapauksessa lähes pomminvarma.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Q
HIFK:n sentteri kuvioissa on tällä hetkellä kaksi potentiaalista nimeä : Santala ja Riihijärvi. Mielenkiintoinen kuvio liittyy joukkueenjohdon mukaan mahdolliseen NHL työsulkuun. Tällä hetkellä todennäköisyydet 10-90. Vai mitä Tormentori alias Cairns ?

Olisi mielenkiintoista kuulla miten olet saanut tuon yhtälön aikaiseksi? Että minä olisin Cairns. Modet voisit ehkä puuttua tähän vihjailuun. Toisaalta ehkä Q laittaa kohta YVtä että tietää missä asun..
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Thomas Kucharcikin sopimus HPK:hon on purettu. Tässä olisi hyvä kakkossentteri HIFK:hon. Viime kausi oli pienoinen pettymys mutta potentiaalia on helvetisti, niin kuin parin vuoden takainen piste- ja maalipörssin voitto kertoo.

Faksia kehiin Pena.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti lintu
Thomas Kucharcikin sopimus HPK:hon on purettu. Tässä olisi hyvä kakkossentteri HIFK:hon. Viime kausi oli pienoinen pettymys mutta potentiaalia on helvetisti, niin kuin parin vuoden takainen piste- ja maalipörssin voitto kertoo.

Faksia kehiin Pena.

Käsittääkseni Kuhan tavoite on saada pelata taas kotikonnuillaan. Jatkoajan uutisen mukaan "Kucharcik on tällä hetkellä neuvotteluissa Tsekin Extra-liigan Znojmon kanssa".

Enkä usko että Pena näkisi käyttöä Kuhalle.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Viestin lähetti JHag
Itse en vielä halua uskoa Dogin tuloon, vaikka sopimuksen vahvistava lähde onkin tässä tapauksessa lähes pomminvarma.

Turusen ja IFK:n sopimukseen varmistumiseen en vielä täysin uskoisi. En kuitenkaan epäile JHagin lähteitä vaan perustan uskoni omiin tietolähteisiini. Eli jos asia olisi varma olisi siitä jo tietoa olemassa. Samalla toivon Turusen pelaavan Lahdessa tulevalla kaudella (surullista, tiedän).
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti laituri
Samalla toivon Turusen pelaavan Lahdessa tulevalla kaudella (surullista, tiedän).

No hei The sir Pena, eiköhän tehdä päivän hyvä työ ja täytetään Pelicans-fanin nöyrä toive? Niin kovasti sydämeen vetoava ja vaatimaton pyyntö, että ei tuohon voi millään sanoa ei, eihän???

MUTTA, sanotaan nyt vielä että jos mikään ei auta ja Pena Turusen meille sainaa, niin sitten lopetetaan paskan jauhanta samantein ja toivotetaan poika tervetulleeksi yrittämään. Jos ensimmäisten 10 pelin jälkeen meno on edelleen turhaa surffailua, niin sitten voidaan aloittaa perinteinen "hillitty" scheissen heitto, mutta siihen asti annetaan mahdollisuus.

Eikä tuo nyt niin älyttömän pahalta oikeastaan kuulostaisi, jos ajattelee vaikkapa ketjua Vopat-Santala-Turunen. Voisi säkällä olla muuten ihan toimivakin vitja, ehkä jopa loistava.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä taas luulen ettei HIFK julkaise sopimusta vaikka olisikin jo olemassa ennen kuin SE kakkossentteri sainataan. HIFK:lla on tapana säästellä noita soppareita niin että kaikki julkaistaan kerralla.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti Carlos
... jos ajattelee vaikkapa ketjua Vopat-Santala-Turunen. Voisi säkällä olla muuten ihan toimivakin vitja, ehkä jopa loistava.
Jep jetsulleen, mutta mitäs sanoisit ketjusta Vopat-Santis-Riihijärvi? Voisi nokittaa edellisen jos ei kuus nolla, niin ainakin neljä kaks. Lapamadon sanoin: toivossa on hyvä elää.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti aika epeli
Jep jetsulleen, mutta mitäs sanoisit ketjusta Vopat-Santis-Riihijärvi? Voisi nokittaa edellisen jos ei kuus nolla, niin ainakin neljä kaks. Lapamadon sanoin: toivossa on hyvä elää.

Mun korvissanin tuo kuulostaa erittäin huonolta niinkuin myös Turusen nimi tuossa Carloksen ehdotuksessa. Siis, kuulostaa tällä hetkellä huonolta.
Mä otan Riihijärven avosylin vastaan sinä päivänä kun taklaukset kielletään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös