Viestin lähetti VT
Käsittääkseni vapaana ei ole Riksmania parempia kotimaisia.
Ari Ahosella ei vielä ole sopimusta ensi kaudeksi. Jos minun pitäisi valita huippukunnossa olevista Riksmanista ja Ahosesta, ottaisin Ahosen.
Viestin lähetti VT
Käsittääkseni vapaana ei ole Riksmania parempia kotimaisia.
Viestin lähetti VT
Eikö Nurmisen metsästys ole selvä merkki siitä, että uutta maalivahtia haetaan? Tässä epävarmassa tilanteessa (NHL) Stathosin muualle saaminen ei ole vaan mikään itsestäänselvyys. Vapautuvan ulkomaalaispaikan varaaminen Z:lle tai 2-sentterille tarkoittaa sitä, että Stathosin korvaaja tulisi Suomesta. Käsittääkseni vapaana ei ole Riksmania parempia kotimaisia.
Viestin lähetti Renegade
Pleksi(t) kirjoitti että "Optimistina uskon tuohon"..mutta itse sanon vaan Isakssonin ylipositiiviseen tekstiin että "realistina EN usko tuohon".
Viestin lähetti Renegade
En ymmärrä miten noinkin kokenut kirjoittaja saa noinkin ylipositiivista tekstiä kirjoitettua, koska jos ajattelee tämän hetken tilannetta niin se ei lainkaan ole niin hyvä kun mitä täälä nyt Isaksson yrittää painottaa.
Viestin lähetti Renegade
Mutta juu, ei se Santalan lähtö mitenkään vaikuttanut. Mites tuommoinen poistunut 50-55 pistettä näkyy, ja sainatessamme Santala meillä oli sentterionglemaan ratkaisu mutta Santalan lähdettyä niin kaikki on yhtäkkiä hyvin =) Hyvä Pena.
Viestin lähetti punainenpeto
Annetaan Penalle työrauha.
Viestin lähetti Johannes
Ari Ahosella ei vielä ole sopimusta ensi kaudeksi. Jos minun pitäisi valita huippukunnossa olevista Riksmanista ja Ahosesta, ottaisin Ahosen.
Viestin lähetti Senior
Mitä tulee edelleen Penan julkilausumiin/haastikseen Iltalehdissä: kuka kuvittelee hänen kertovan toimittajille, _ihan oikeasti_, missä mennään? Miksi kertoisi taustatyöstä tai keskeneräisyyksistä? Mitä se palvelisi paitsi hevijuusereiden kyltymätöntä tiedonhalua? Kuka muu seura on kertonut?
Viestin lähetti Carlos
Minä ainakin olen helvetin huolissani ensi kaudesta. Kuten jo todettua, yksi paha loukkaantuminen, ja me taistelemme sijoituksista sääli-pleijareihin. Viime kaudella kävi kauhea joulu, ei tullut loukkaantumisia, mutta tällä kaudella ei pakosti olla yhtä onnekkaita.
Viestin lähetti Svante
Kun tämä huippuhankinta otti ja lähti (jälleen) minä ainakin katkeroiduin ja varsinkin kun IFK:n taholta kerrottiin, ettei itse asiassa ketään tarvitakaan. Sen jälkeen olemme lukeneet erilaisia "arvoitus kirjoituksia" eri meidoissa siitä, millä sopimuksella huippuhankinta tuli ja minkälainen sopimus hänen kanssa tehtiin ja tiedettiinkö hänen lähtösuunnitelmista vai eikö.
Viestin lähetti Renegade
Kauhea määrää jossittelua ja ei huolta mistään.
Viestin lähetti VT
JHag ja Isaksson ovat kiteyttäneet hyvin nykytilanteen. Lockoutin todennäköisyys kasvaa päivä päivältä eikä Santalan lähtö ole enää samanlainen ongelma, vaikka tuskin kukaan sitä hyvänä asiana pitää
Viestin lähetti Senior
Kovin vähän täällä on arvostettu pysyvyyttä. Jos haluaa, voi ajatella pirun positiiviseksi asiaksi, että joukkue on identtinen viime kauteen. Ajatellaanpa vaikka sen yhteenhistautumista, yksilöiden ja joukkueen kehitystä vuoden aikana, keskinäisiä henkilökemioita jne.
Viestin lähetti Analyytikko_
Ihmetyttää hieman tuon Benysekin "poispotkiminen" joidenkin kirjoittajien kohdalla vain sen takia, että ulkomaalaispaikat ovat täynnä. Mieshän täytti paikkansa hyvin, ei häikäissyt, mutta pelasi perusvarmasti ja täytti paikkansa. Miksi mies pitäisi siis vaihtaa, kun ei ole mitään takeita miten korvaava pelaaja onnistuisi? Pitääkö muutos tehdä vain sen takia, kun muutkin seurat vaihtoivat pelaajiaan, muutaman kirjoittajan mielestä ilmeisesti näin.
Viestin lähetti JHag
Jokainen aito HIFK-fani lusii elinkautista nöyränä.
Viestin lähetti Svante
Olet oikeassa, kuten myös Carlos, että mainitsemanne ajankohdat ovat kulminaatiopisteitä, mutta katson silti itselläni olevan oikeus kritisoida niitä asioita (tai sitä asiaa), jotka vaikuttavat minun päätöksentekoon kun kyseessä on yli 700 euroa maksava kausikortti, joka tulee lunastaa ja maksaa ennen kauden alkua.
Toisille se ehkä ei ole niinkään tärkeä asia mutta minulle se on.
Viestin lähetti RoopeS
Aika harva on näillä sivulla puhunut Eetu Holmasta. Tässä on sentteri mun makuuni, iso mies, jakaa kohtuullisesti, hyvät kädet ja menee jopa maalille. Kausi alkoi hyvin viime vuonna ja tyssäsi ikävään silmävammaan. Nyt Holma trenaa kavereitten mukana. Onko meillä tässä kauden yllätyskortti ? Olisikin kivaa tietää Holmasta jotain ja kuulostella missä kunnossa kaveri on ja millä mielellä valmennus katsoo miestä. Mikäli Holman silmä on taas kunnossa olisin valmis veikkaamaan, että tämä mies voi vielä nousta puskista ratkaisevaan rooliin tänä kautena.
Viestin lähetti RoopeS
Aika harva on näillä sivulla puhunut Eetu Holmasta. Tässä on sentteri mun makuuni, iso mies, jakaa kohtuullisesti, hyvät kädet ja menee jopa maalille. Kausi alkoi hyvin viime vuonna ja tyssäsi ikävään silmävammaan. Nyt Holma trenaa kavereitten mukana. Onko meillä tässä kauden yllätyskortti ? Olisikin kivaa tietää Holmasta jotain ja kuulostella missä kunnossa kaveri on ja millä mielellä valmennus katsoo miestä. Mikäli Holman silmä on taas kunnossa olisin valmis veikkaamaan, että tämä mies voi vielä nousta puskista ratkaisevaan rooliin tänä kautena.