Viestin lähetti Carlos
Pläy-offit ovat kuitenkin vain hyvin lyhyt ajanjakso kaudesta, ja ne voivat mennä perseelleen monestakin syystä, tai onnistua monestakin syystä. .
Lyhyt ajanjakso toki, mutta kauden ehdottomasti tärkein. Siellä ne voittajat ratkaistaan. Runkosarja on vain esileikkiä. Mulle henk.koht on aivan sama onko Ifk runkosarjan ykkönen vai kahdeksas kunhan vain playoffseissa kulkee. Edelleenkin vain voittajat muistetaan, eikä sitä mitä Kimmo Kuhta tai kuka tahansa teki runkosarjassa 2001-2002.
Turha tästä on nyt vääntää, antaa kevään ratkaista homma.
Ja toivon toki että Kuhta jatkaa playoffseissa samaan malliin kuin tähänkin saakka runkosarjassa.
Viestin lähetti Carlos
huoh.. en edes tiedä miksi taas vaivauduin... idioottien kanssa väitellessä kun täytyisi aina olla valppaana etteivät he tee samoin.
Tämä meni ohi ihan kokonaan...
Viestin lähetti Pärde
Hmm.. Siis korjaa, jos olen väärässä, mutta meillähän on jo yksi ulkomaalaisvahvistus, joka on ns. dynamo. Eli Brett Harkins.
Et ole minun mielestäni väärässä. Ulkomaalaispelaajien(ainakin hyökkääjien) kuuluisi olla näitä ns. dynamoita jotka omalla henk.koht. taidolla pystyvät kääntämään otteluita omalle jengilleen. Spanhel ei tälläinen ole missään tapauksessa.
Spanhel on saanut näyttöpaikkoja aivan tarpeeksi, myös Harkinsin kanssa, ja osoittanut ettei niitä kaivattuja maaleja tule millään. Mitä teemme ulkomaalaisella jarrumiehellä? Harmi että Lintsi on kiinni, voisi vuoristoradassa olla työpaikka Spanhelille.
On totta että mestaruuden voittaakseen ei tarvitse voittaa Bluesin naisjengiä, Vanhojen piikojen urheiluseuraa Ryhmysauva, Detroitia tms. On otettava kuitenkin huomioon että muut jengit parantavat peliään ja täydentävät miehistöään(viimeksi Tenkrat) ja näinollen koventavat kilpailua mestaruudesta. Miksi ei voitaisi tehdä sitä yhtä pientä muutosta joka antaisi Ifkille paremmat valmiudet taistella mestaruudesta?
Jos ja kun Ifk kolaa kolme-neljä matsia putkeen niin täälläkin alkaa joidenkin nimimerkkien, jotka nyt puolustelevat Spanhelin jäämistä jengiin, puolesta armoton huuto siitä kuinka Spanhel pitää heittää helvettiin ja palkata tilalle se kädellinen sentteri. Ei se Spanhel muutu maalintekijäksi vaikka saisi pelata koko kauden Lemieuxin rinnalla.
Turha mies jengissä.