Viestin lähetti JHag
Mutta sen verran olen ilonpilaaja, että kallis Vopat av-miehenä, kolmosen-nelosen sentterinä etc. on vähän niinkuin tykillä ampuisi hyttystä.
Eli todella tehokasta siis ;) Tosimiesten hommaa.
Tuosta Banhamista voisi kyllä joku vähän vinkkailla sinne Pentinkin suuntaan, kyllä tätä miestä varmasti punainen petopaitakin pukisi.
Ihan vaan näin mielenkiinnosta ja heti-mulle-kaikki-nyt -asenteella; kuinka paljon sitä hilloa mahtaa vielä löytyä varastosta? Olisiko mahdollista hankkia esim. ulkolainen sentteri (siis tarkennetaan nyt vielä, että sellainen, josta saattaisi olla jopa jotain hyötyäkin), ihan vaan heivaamalla Spanhelin ulos, jolloin saataisiin tuo ulkomaalaiskiintiö kuntoon, vai lähteekö tässä tapauksessa Spanhelin kanssa yhtä matkaa Vopat tai joku muu? Vaikka Vopat ei järkevästi ajateltuna välttämättä olekaan nyt juuri sitä, mitä me tarvitsisimme eniten, niin tässä kohdassa tunne pistää järkeä 100-0 ja olen edelleenkin vahvasti sitä mieltä, että Vopatista pidetään kiinni loppuun asti.
Tokihan tässä kaavailussa senttereitä alkaisi olla jo sen verran, että joutuisi sitä Mestistäkin katselemaan. Mutta tuskinpa tuollaiseen tilanteeseen kuitenkaan ihan äkkiä joudutaan.