Viestin lähetti JHag
Kaikki ovat pelimiehiä. En tekisi tässä vaiheessa kautta kovin suurta eroa Metron, Harkinsin ja Gardinerin kesken. Uskon kaikkien olevan asiavahvistuksia, joiden suoritustaso ei paljon heittele.
Viestin lähetti bambamcam
Ei uppoa aivopesu tähän päähän. Metropoliisi liikkuu, taituroi, taklaa ja tsemppaa. Gardiner on jo ratkaissut yhden pelin. Meidän Harlekiini seisoo paikallaan ja löysäilee. Kuulemma väläyttelee ylivoimalla.
Viestin lähetti kamraterna
Harlekiini on järkännyt IFK:n 5 maalista 4, ja eilisessäkin pelissä tarjoili tuhannen taalan paikan Pärälle. Missä kohtaa näet hänen epäonistuneen, kun ominkaan ei ole tainnut mennä yhtäkään? Kun ei ole yhtä nopea kuin Vihko tai Pärssinen? Montakos pistettä näillä on?
Viestin lähetti bambamcam
Ok, myönnetään olevan liian aikaista teilata Harkins ja odotellaan sitä joulutaukoa. Hyvä homma, jos omiin ei ole kolahtanut. Iso plussa Harkinsille.
Ihme touhua jos näin on. Ensin lyödään soppari käteen parin pelin jälkeen ja 5 peliä tämän jälkeen laitetaan pois. Nähtävästi Spanhelille käy samalla tavalla kuin suomalaisille sveitsissä, koko joukkue alisuorittaa ja kaikki paska kaadetaan yhden ulkomaalaisen niskaan.Viestin lähetti JHag
Näinä päivinä jokaisen jätkän pitäisi kaivaa se asenne ja katsoa peiliin ja blaa blaa blaa.....sitähän mä vaan, että tieto Granin kupeesta kertoo hra Spanhelin antaneen lopulliset näyttönsä ja tällä hetkellä kaveri etsii passia ja hampiharjaa. Toivon mukaan tämä on todellakin näin.
Viestin lähetti chico
Ihme touhua jos näin on. Ensin lyödään soppari käteen parin pelin jälkeen ja 5 peliä tämän jälkeen laitetaan pois.
Viestin lähetti Senior
Multa on mennyt ohi tieto siitä, että
-onko se Spanhel vielä try-out'illa vai
-kauden kattava sopimus on olemassa
Jossakin varmasti lukenut ja julkistettu, mutta kuka tietää/muistaa? Molempia versioita olen kuullut.
Viestin lähetti JHag
Näinä päivinä jokaisen jätkän pitäisi kaivaa se asenne ja katsoa peiliin ja blaa blaa blaa.....sitähän mä vaan, että tieto Granin kupeesta kertoo hra Spanhelin antaneen lopulliset näyttönsä ja tällä hetkellä kaveri etsii passia ja hampiharjaa. Toivon mukaan tämä on todellakin näin.
Viestin lähetti Brewer
IFKssa on tällä hetkellä 2 ( kaksi ) hyökkääjää Harkins ja Kuhta. Muut ovat ( toistaiseksi ) aivan kuutamolla. Pelaajien vaihtomyynti alkaa tuota pikaa.........
Viestin lähetti Ck
Siinä olet kyllä oikeassa että nuo suihkuun joutumiset kuuluisi ennemmin jollekkin vähemmän tärkeälle pelaajalle, mutta en minä ainakaan rupea kauhistelemaan sitä että Söderholm joutui suihkuun. Minusta tuo osoittaa omalla tavallaan sitä IFK asennetta että joudutaan sitten vaikka suihkuun jos ei muuta. Minä en nimittäin ainakaan jaksa katsoa enää yhtään sitä Alpoilua/muniinpuhaltelua jota on tässä jo parivuotta katseltu.
Viestin lähetti Metropolit
Viestin lähetti Snakster
Kyllä tää tästä,jore hoitaa!
Vai että Jere hoitaa?!! Jaa-a, epäilenpä suuresti. Jos hoitaa niin ei ainakaan ennen joulua yhtään mitään. Miten kauan Hifk aikoo sietää otsikoita lehdissä Jeren typeristä toilailuista?
Kertoo tämän hetken materiaalista hyvin paljon jos Häppölää suunnitellaan Ifkin kakkosketjun sentteriksi!? Kaverilla ei ole käsiä eikä jalkoja juuri lainkaan, tosin sydän on Ifk, mutta se ei valitettavasti riitä kakkosen sentteriksi. Ylivoimassa täysin hyödytyn pelinpyörittäjänä. Aloitukset surkeita.
Ifkiltä puuttuu tällä hetkellä hyökkäyksestä huipputaitoa(tyyliin Caloun,Bednar,Peltonen), itse asiassa on puuttunut joka vuosi Calounin lähdön jälkeen. Tämän hetkinen ykkönen on hyvä ja täysin mitat täyttävä. Kakkosketju puuttuu sitten lähes kokonaan(Vopat on siinä ja siinä mahtuuko). Vihko,Viitaluoma ja kump. kolmosessa. Olisi Vihkonkin aika esittää jotain muuta kuin tehotonta pörräämistä kulmissa. Maalintekijäksi tästä kaverita ei ole kuin "satunnaisesti" Jos ei homma kulje niin vaihtoon vaan kylmästi. Ei se voi olla pelkästään tarkoitus, että peluutetaan näitä ns. omia "junnuja" jolta peli ei käy ja tulosta tulee kerran kymmenessä matsissa ja sitten taas hehkutetaan vähän aikaa.
Spanhel nopeasti pois, eikä mitään kymmenen ottelun näyttöaikaa. Ei paska pelaamalla parane. Nyt kaverilla saattaa olla vielä jonkin verran markkina-arvoa, mutta kymmenen matsin jälkeen tehot 1+1 eivät innosta ketään palkkaamaan tätä nysväriä.
Kuhta on ollut alkukauden paras Ifk-hyökkääjä yhdessä Harkinsin kanssa. Vaikka olen itsekin Kuhtaa aiemmin dissanut huolella niin nyt on jouduttava vetämään sanoja jonkin verran takaisin ja hyvä niin.
Harkins on Matikaiselta hyvä hankinta, ylivoiman ehdoton kuningas,syötöt käsittämättömän hyviä. Tekee paljon pisteitä tällä kaudella.
Viestin lähetti JHag
Voi voi, paskan möivät - ja statsitkin olivat ihan paskat. Nyt sitä sitten on kai peluutettava palkkansa eteen, vaikka tyylikkäämpää olisi laittaa kaveri menemään.
Kannattaisiko katseet kääntää vaikkapa Coloradon "In the system" -rinkiin? Siitä porukasta tuskin kovinkaan moni pääsee Sakicin, Tanguayn, Teemun ja Kariyan kumppaniksi kentälle, mutta laatu ja pelihalut voisivat jopa ylittää Spanielin vastaavat.Viestin lähetti rossoblu
Jos seuraajia vielä haetaan, pitäisi varmistua ainakin siitä, että paketti on kaunis ...
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Olisi Vihkonkin aika esittää jotain muuta kuin tehotonta pörräämistä kulmissa.