Roman the man
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Toihan kuulostaa hyvältä et ratkasu olis tulossa. Oli se sitten vaikka se `ei toivottu`-tulos, mut tää odottaminen on ei oo mistään kotosin.
Viestin lähetti Maalituomari
Snickersillä uumoillaan mm. Tuomon tilanteen ehkä
ratkeavan seuraavien kahden päivän aikana...
Hmm... taidamme elää taas mielenkiintoisia aikoja?
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Suomi-Uuge-Suomi sanakirjani kertoo että ratkeaa siis seuraavan kahden kuukauden aikana...
Hmm... taidamme elää taas mielenkiintoisia aikoja?
Viestin lähetti cc_rider23
Mites on arvon herrat ja Gredu, miltäs Rudy näytti harkoissa, jos joku oli katsomassa? Varoiko paljon polvea, etc?
Viestin lähetti Roman the man
No Tuomoahan mä tarkotan että jäis jos toi Toke oli liian vieras...
Taskinen älä juo enää....
Viestin lähetti RoopeS
eli nyt otetaan miehestä mittaa, pahimmassa tapauksessa syyskuun puoleenväliin asti.
Viestin lähetti Isaksson
Tuskimpa, kyllä Tuomo ratkaisee ensi kauden seuransa tämän viikon aikana. Ennenkuin Ahvenanmaan leiri alkaa on ratkaisu tehty. Ja minäpä veikkaan, että IFK:n mahdollisuudet ovat monin verroin suuremmat kuin 40/60. Sanotaan vaikka 80/20.
Viestin lähetti MaV
Mihin vaihtoehtoon nuo 20% menevät, välivuoteen? On ainakin vaikea kuvitella, että Blackhawks muuttaisi kantaansa tarvittavan radikaalisti parin päivän aikana.
Viestin lähetti Pärde
Nyt on vaikea sanoa, kuinka paljon sinä asiasta tiedät (todennäköisesti kuitenkin enemmän kuin minä), mutta on mielestäni mahdollista, että savuverho pitää eikä kulissien takana tilanne olekaan niin saippuaoopperamainen kuin on annettu ymmärtää. Tosin olen todennäköisesti väärillä jäljillä, itse asiassa toivon niin.
Viestin lähetti MaV
On ainakin vaikea kuvitella, että Blackhawks muuttaisi kantaansa tarvittavan radikaalisti parin päivän aikana.
Viestin lähetti MaV
Tietysti tässä voisi jo ajatella, että osapuolet olisivat saaneet jopa neuvoteltua kun mediassa ei ole näkynyt kummaltakaan puolelta uusia haukkumisia.
Viestin lähetti fiftyeight
[B"Unless something breaks in the Ruutu negotiations and assuming Arnason is signed, the Hawks will open camp with Zhamnov, Arnason, Bell and Scott Nichol as their likely opening-night centers."
Parhaimmillaankin Tuomolle on ajateltu paikkaa kolmoskentän sentterinä, ja se ei taida olla Tuomon eikä Ziton etujen mukaista. Neuvotteluja on kuitenkin edelleen käyty eli tilanne on siis avoin. [/B]
Viestin lähetti tant gredulin
Arnasonin kanssa tilanne on siis yhä auki, kuulemma pyytää kolminkertaista palkkaa viime vuoteen verrattuna. Enemmän kuitenkin askarruttaa neuvottelujen käyminen Tuomon kanssa - mistähän osapuolet neuvottelevat, kun ne kuuluisat viimeiset sanat (julkisesti, huom) olivat ' take your offer and shove it'?