Matematiikka ei ole ikinä ollut niitä vahvimpia lajejani. Siispä ainakin minä uskon tuohon ifotan ehdottamaan kaavaan...Viestin lähetti ifota
Pitääkö tästä nyt laskea 1+1 = Lelu??
Matematiikka ei ole ikinä ollut niitä vahvimpia lajejani. Siispä ainakin minä uskon tuohon ifotan ehdottamaan kaavaan...Viestin lähetti ifota
Viestin lähetti ifota
Viestin lähetti Flonaldo
Toivonen ei ollut eilen harjoituksissa enää mukana...
Viestin lähetti clayman
Mutta Laukkanen on vielä kysymysmerkki.
Jos nuo ovat vaihtoehdot, niin ehkä sittenkin kallistuisin terveen Toivosen kuin epävarman Laukkasen kannalle. Mutta ovatko nuo sitten vaihtoehtoisia keskenään? Toivonen tuskin on mikään rahakysymys, jos suuria siirtokorvauksia ei jouduta maksamaan. Kerholla ei ole mitenkään liikaa isoja, rumia ja ilkeitä pelaajia, jotka ihan oikeasti toimisivat pelotteena vastustajille. Näkisin, että pleijareissa Toivosesta on huomattavasti enemmän hyötyä kuin Korkeavuoresta, Immosesta ja Mäkelästä yhteensä. Joten: Aalto-Eskelinen, Laukkanen-Sicak, Tuulola-Toivonen ja Mäkelä. Kyllä nuo jo oikeuttavat kannun nosteluun torilla...Viestin lähetti clayman
Ja kyllä minäkin ottaisin ennemmin Lelun kuin Toivosen. Mutta Laukkanen on vielä kysymysmerkki.
Viestin lähetti ifota
Älä nyt jumalauta. Puoli- tai 1/3kuntoinen ikoni koska tahansa mieluummin kuin raumalainen kolossi.
Viestin lähetti Jomppa
Off topicina, niin itse omistan Janne "Janne Laukkanen" Laukkasen World Cupissa käyttämät hanskat ja olisin valmis antamaan/lainaamaan ne Lelulle takaisin, jos hän vain Kerhoon palaa.
Viestin lähetti Lakaisija
Toivonen jatkaa Kerhossa kauden loppuun, kertoo Uusi Rauma.
Harmi, olisi ollut Lukolla kyllä käyttöä kasvatilleen.
No, onnittelut kerholle.
Viestin lähetti Lakaisija
Toivonen jatkaa Kerhossa kauden loppuun, kertoo Uusi Rauma.
Harmi, olisi ollut Lukolla kyllä käyttöä kasvatilleen.
No, onnittelut kerholle.
Viestin lähetti St103
Tämä nyt taaskaan ei mitenkään liity Roster Wotsiin, suoranaisesti, mutta kuitenkin. Kinkku paistuu, 120 astetta jo kuudetta tuntia, uunista leviää koko taloon jumalaisen sikamainen tuoksu. Kuola valuu pitkin paistajan suupieliä, ja kohta päästään maistamaan ..
Kaikille Kerho faneille (ja mikä ettei muillekin) HYVÄÄ JOULUA! ja mitalirikasta (sitä kirkkainta) UUTTA VUOTTA!