Mängimies varmaan pystyy syömään ylpeytensä ja kertoa olleensa väärässä mikäli Tarasenko voittaa sen pistepörssin lähitulevaisuudessa. Tuntui olevan kovin hauska juttu silloin. Kuten myös muut KHL-puolelle rantautuneet kirjoittajat jotka niin pahoittivat mielensä kun erehdyin kutsumaan Tarasenkoa NHL-tähtitason pelaajaksi.
Siis missä minä olen sanonut etteikö Tarasenko voisi joskus voittaa pistepörssiä NHL:ssä? Tai pitänyt juttujasi jotenkin hauskoina? Kutsuin kyllä Tarasenkoa keskitason NHL-pelaajaksi. Sekin oli ennenaikaista, sillä siinä kohtaa Tarasenko ei ollut NHL-pelaaja ensinkään. Myönnän tietysti mielelläni olevani väärässä jos Tarasenko osoittaa jo tällä kaudella olevansa enemmän kuin sen. Ja jopa toivon sitä, sillä minulla on jonkin verran rahaa kiinni Tarasenkon menestymisessä tällä kaudella.
Kiistätkö jotakin tästä? Olen puhunut Tarasenkon tulevaisuudesta (toki toisella alueella kuukausikaupalle sitten, mutta hyvin muistettu!), mutta en Grigonenkosta.
Siis kiistänkö etteikö Tarasenko olisi tällä kaudella Grigorenkoa parempi pelaaja. En kiistä, mutta en ole ottanut mitenkään kantaa koko Grigorenkoon. En tässä enkä muussakaan ketjussa. Sinä taasen puhuit Tarasenkon tulevaisuudesta. Ei kuukausia vaan pari päivää sitten. Katso tuon "Kauden 2012-13 hienoimmat..."-ketjun 4. viesti.
Viimeksi muokattu: