Ei ne mitään luule vaan tietää. Tietää, ettei yhteiskuntaa kiinnosta ongelmaan tarttua ja voivat jatkaa omaa pelleilyään juuri niin kuin huvittaa.Mitä vittua ne oikein itsestään luulee ?
Ei ne mitään luule vaan tietää. Tietää, ettei yhteiskuntaa kiinnosta ongelmaan tarttua ja voivat jatkaa omaa pelleilyään juuri niin kuin huvittaa.Mitä vittua ne oikein itsestään luulee ?
Tänään tuli joensuun keskustassa vastaan mustalaisnainen, jolla oli silmälasit päässä. Tyttöystäväni huomautti ettei ole koskaan nähnyt vastaavaa enkä minäkään muista nähneeni manneilla silmälaseja. Onko tämä meidän harhakuvitelmaa vai eikö mustalaisilla tosiaan ole tapana käyttää silmälaseja?
Kyllä minä olen nähnyt molemmilla sukupuolilla. Totolappua kun on hankala täyttää jos ei näe. Tosin olen kyllä avustanut totolapunkin täytössä muutamaan otteeseen "kun on lasit jääneet kotiin". Nuorilla naisilla en ole laseja nähnyt julkisesti mutta vanhemmilla naisilla varsin useinkin.Tänään tuli joensuun keskustassa vastaan mustalaisnainen, jolla oli silmälasit päässä. Tyttöystäväni huomautti ettei ole koskaan nähnyt vastaavaa enkä minäkään muista nähneeni manneilla silmälaseja. Onko tämä meidän harhakuvitelmaa vai eikö mustalaisilla tosiaan ole tapana käyttää silmälaseja?
avauduin tuossa aikasemmin hieman siitä että mannet olivat uhkailleet äitiäni ja aprikoin ratkaisua tilanteeseen. Ratkaisu ei ollut se pesismaila, vaan lätkämaila. Kunnon lyönti Kyöstin Kadetin kylkeen, pikku puhuttelu ja ruma irvistys päälle. Olivat käyneet pyytämässä nöyrästi anteeksi ja maksaneet laskunsa.
Ei juutas! Meinas iteltä silmät tippua päästä kun pari vuotta sitten oltiin pelaamassa Tikkakoskella ikämies kiekkoturnauksessa. M-realin joukkueessa oli ihan pesunkestävä manne pelaamassa, eikä ollut ollenkaan huono. Voitte kuvitella tuntemukset kun kaukalosta kuuluu syvällä äänellä "SYÖTÄÄÄÄ...
P.S. Ei se kuitenkaa kyseisessä puljussa töissä ollut
Oheinen uutinen kertoo, että kauppiaille harkitaan tulevaisuudessa mahdollisuutta hakea määräaikaista lähestymiskieltoa ei-toivotuille "asiakkaille". Sama juttu kertoo, että Suomessa on 4. eniten Euroopassa myymälävarkauksia suhteessa liikevaihtoon. Edelle menevät Tsekki, Slovakia ja Unkari. Näissä maissahan on merkittävänkokoiset romanivähemmistöt ja tuli mieleen, että korreloivatkohan asiat jotenkin keskenään...
Päivän naurut ehdottomasti. Kuinahan monta vihjettä poliisi saa tuolla kuvauksella? Tuohon kuvaukseen sopii ~95% romani-nuorista!"Ryöstäjä on noin 170 senttiä pitkä ja hoikkavartaloinen. Hänellä oli päällään musta McLaren- ja Mercedes-Benz -logoilla koristeltu takki ja mustat suorat housut."
Ja ettei tule rasistin leimaa, niin on taas jätetty oleellinen tuntomerkki kertomatta tässä uutisessa.
"Ryöstäjä on noin 170 senttiä pitkä ja hoikkavartaloinen. Hänellä oli päällään musta McLaren- ja Mercedes-Benz -logoilla koristeltu takki ja mustat suorat housut."
- - -
En ole rasisti mutta en todellakaan pidä romaneista. Voiko siis sanoa, etten ole rasisti?
En ole rasisti mutta en todellakaan pidä romaneista. Voiko siis sanoa, etten ole rasisti?
Puuha-Petelle sanoisin sen että RASISMIA on juuri se, että TUOMITSET kaikki ROMANIT muutaman kusipään takia!
Olen itsekkin kohdannut myös Kusipäisiä Romaneja, MUTTA paljon enemmän Kusipäisiä VALKOLAISIA!
Älkää hyvät ihmiset leimatko toisia rodun tai heimon mukaan vaan sen mukaan mitä henkilö itse on.