Rocky IV: Burning Heart – eli otteet kaukalossa 2015–2016

  • 257 529
  • 2 231

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tekee oikeasti pahaa katsoa tuota peliä. Miten toi hyökkäyspeli voi olla noin paskaa ja syötöt... En edes aloita.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Oon teksti-TV:n ja Liigan nettisivujen varassa. Tehtiin sentään maali mutta Toivosella YKSI torjuttu laukaus toistaiseksi... ilmeisesti paskaa hyökkäyspeliä?
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vance seuraa aitiopaikalta molemmat Ilveksen maalit, kärkipakki tuosta jengistä edelleen puuttuu.

Puuttuu vähän muutakin...

Katsokaapa liigan sivuilta ekan erän laukaisukarttaa. Kertoo täysin erän kuva.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Peli näemmä kehittyy erä eräältä paskempaan suuntaan. Ei kai noi voi oikasti noin huonoja edes olla? :D

Toivottavasti seuraavasta erästä eteenpäin peli kehittyy parempaan suuntaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vance seuraa aitiopaikalta molemmat Ilveksen maalit, kärkipakki tuosta jengistä edelleen puuttuu.

Eka maali Uden luokattoman rännikiekon piikkkin, toinenkin lähti surkeasta purusta (Viljanen?).

Mikä taktiikka tää on että karvataan reikä päässä? Välillä on Ilveksen alueella 3vs2 karvaus, Ilvespakki heittää karvaajien ohi ja hups ollaan 3vs2 omissa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Viljasella jo tässäkin pelissä ekassa erässä pari ihme hazardia. Jos esim. Sammaltapsa tekisi samanlaisia mokia niin tämä olisi jo ristiinnaulittu. Toki vastavuoroisesti Viljanen tekee myös hyviä asioita kentällä mutta saa myös paljon anteeksi valmennukselta ja faneiltakin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eka maali Uden luokattoman rännikiekon piikkkin, toinenkin lähti surkeasta purusta (Viljanen?).

Ihan turha puolustella Vancea (jos sitä yritit), etenkin Ilveksen toinen maali meni aivan täysin Vancen ihmettelyn piikkiin.. ja tuota laukaisukarttaa katsoessa ei tosiaan näe näppistä kyyneliltä. Ässillä yksi ainoa laukaus siltä kuuluisalta maalintekosektorilta, Ilveksellä 2/3 laukauksista maalintekosektorilta..
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oikeesti. Siis ihan oikeasti nyt. Todella huolestuttavan näköistä peliä. Yksinkertaiset syötöt ei onnistu. Pelaajat menee kentällä aivan kuten eivät tietäisi, että mihin mennä tai missä olla. Hyökkäyspelissä ei mitään lankaa. Selviytymistaistelulta tuo näyttää.

Todella huolestuttavaa. Näin huonoa jääkiekkojoukkuetta en ole oikeasti nähnyt hetkeen.
 

motamoro

Jäsen
Eipä mihinkään Ässien hyökkäyspeli ole muuttunut parissä yössä, edelleen kudit lähtee perse kiinni laidassa, nyt sitten joku noista prosenttikudeista livahti sisään ja tuli avausmaali. Pakiston kiekolliset taidot on myös varsin rajallisia ja omiin päin pelaaminen on aina normaalia suurempi riski vaaralliseen kiekon menetykseen.

Ekassa maalissa hieman ihmetytti miksei Vance sulkenut maalin takaa Vihkon kiertoa, samalla Ude olisi ottanut nousun maalille, nyt molemmat pakit ottivat etutolpan ja Vance oli myöhässä pitämään Flinckin mailaa. Toisessa maalissa Vance hukkasi reboundin kun ei edes yrittänyt huiskia sitä helvettiin maalilta, vai yrittikö se ottaa sitä tosiaan haltuun tuossa tilassa?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan turha puolustella Vancea (jos sitä yritit), etenkin Ilveksen toinen maali meni aivan täysin Vancen ihmettelyn piikkiin.. ja tuota laukaisukarttaa katsoessa ei tosiaan näe näppistä kyyneliltä. Ässillä yksi ainoa laukaus siltä kuuluisalta maalintekosektorilta, Ilveksellä 2/3 laukauksista maalintekosektorilta..

Ei Vance ollut se ainoa syyllinen noihin. Toka surkean purun jälkeen pomppi ilvekselle. Ekassa kannattaa katsoa uden puolihuolimaton ränniheitto ja siitä menetys.

Ässien hyökkääminen on surkeaa.
 

Ribals

Jäsen
Jumbosijan välttämistaisteluksi tämä kausi menee.

3-1 taululla Ilvestä vastaan ja Ässät on koko pelin ollut ihan vastaantulija. Jos ei tästä ala nopeasti muuttumaan, niin ei hyvin käy.

edit. Kohta 8 erää pelattu eikä yhtään kunnollista maalia vielä tehtyä. Yksi ihan täysi pulla, jossa maalivahti imuroi.
 
Viimeksi muokattu:

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Enpä ole hetkeen saanut todistaa noin säälittävää patalaumaa. Kiekollinen peli on täysin naurettavaa neppailua ja omassa päässä emämunauksia toisen perään.

Heti kun tunnetaso nousi niin nuo puukädet alkavat saada jotain aikaiseksi.

E: No se tunnetaso kesti hurjat 3min ja taas palattiin samaan pelleilyyn.
 
Viimeksi muokattu:

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Alkaa jo kurittomuus ja peli-innon loppuminen näkyä joukkueessa. Taitaa olla kohta mennyttä se kehuttu hyvä yhteishenki. Joukkueen esitys tänäänkin täysin luokaton.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kyllä harmittaa, ettei Fageruddia saatu kotiutettua. Olisi tällä erää selkeästi Ässien ykköspakki.

Ilman Bernardia, vaikka yksi menikin helposti, peli olisi helposti jo 6-1 Ilvekselle. Pari huimaa koppia tänään.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksei Rocky anna tuon joukkueen vetää tunteella. Tämä paska on ihan jäätävää katsottavaa. Ilveksellä on jo varmaan yli kymmenen ylivoimahyökkäystä tuon reikäpäässä koohotuskarvauksen takia.

40min ja kourallinen maalipaikkoja. Rocky on varmaan pelin jälkeen tyytyväinen ja ketjut pysyy kasassa seuraavaan peliin. Semir ja tämän hetken Kilu ovat kaukana ykkösketjun vaatimasta tasosta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Enpä ole hetkeen saanut todistaa noin säälittävää patalaumaa. Kiekollinen peli on täysin naurettavaa neppailua ja omassa päässä emämunauksia toisen perään.

Heti kun tunnetaso nousi niin nuo puukädet alkavat saada jotain aikaiseksi.

E: No se tunnetaso kesti hurjat 3min ja taas palattiin samaan pelleilyyn.

No jaa, mä sanoisin, että tämä ei ole edes mikään fyysinen jengi. Päin vastoin yksi heikoimmista joukkueista myös fyysisesti, mitä olen Ässiltä nähnyt. Joku Ilves on selvästi fyysisempi kuin Ässät ja hallinnoi aika mukavasti myös maalinedustaa.

No toivottavasti täällä nyt muutamas sitten tykkäävät, että saatiin tällainen "fyysinen" ja "porilainen" joukkue. Itse olisin mieluummin ottanut vaikka pari "vojtekpolakkia" ja junnuja ja lähettänyt koko konkkaronkan Gratton, SBA&co muille maille vierahille.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuka uskaltaa sanoa "sen" ensimmäisenä? Ei tuo peli tuosta maagisesti käänny hyväksi viikossa tai parissa.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Kuka uskaltaa sanoa "sen" ensimmäisenä? Ei tuo peli tuosta maagisesti käänny hyväksi viikossa tai parissa.


No kerro mitä sen vaihtaminen auttaisi? Rahaa ei ole hankintoihin ja ykköskenttä kaukana pelikunnosta.
Joukkue on jäljessä ipaa, turhautuu eikä noudata pelisuunnitelmaa. Äijät juoksee kolmella kiekollisen perässä ja kuumenee taklauksista.
Näillä mennään pitkälle talveen ja jossain vaiheessa tulee joku Kotkaniemi vetämään seuraavaa projektia.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No kerro mitä sen vaihtaminen auttaisi? Rahaa ei ole hankintoihin ja ykköskenttä kaukana pelikunnosta.
Joukkue on jäljessä ipaa, turhautuu eikä noudata pelisuunnitelmaa. Äijät juoksee kolmella kiekollisen perässä ja kuumenee taklauksista.
Näillä mennään pitkälle talveen ja jossain vaiheessa tulee joku Kotkaniemi vetämään seuraavaa projektia.

Mikä se pelisuunnitelma on?

Mä en saa tuosta oikein mitenkään kiinni. Ryntäillään ja koohotetaan ja juostaan perässä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
No toivottavasti täällä nyt muutamas sitten tykkäävät, että saatiin tällainen "fyysinen" ja "porilainen" joukkue. Itse olisin mieluummin ottanut vaikka pari "vojtekpolakkia" ja junnuja ja lähettänyt koko konkkaronkan Gratton, SBA&co muille maille vierahille.
Jos tuo fossiili on ängennyt hanskat täyteen pikaliimaa, ja fyysisyys on täysin poissa niin pihalle vaan koko konkkaronkka. Myönnän kyllä olleeni väärässä, eikä moisia pelaajia olisi kannattanut joukkueeseen hankkia. Ikävä talvi tiedossa jos Navetassa pyörii pelkkiä mikkihiiriä. Eipä ainakaan ole ruuhkaa makkarakioskilla.
 

papa durdin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voi isäkilin vehkeet mitä kuraa!

Omille kasvateille peliaikaa ja A:sta nostoja edustukseen niin saadaan pojille pelikokemusta. Onpa kokeneempaa runkoa kasassa ensi kautta varten. Parempi saada häkkiin taisteleva jätkäsäkki, joka antaa itsestään kaiken kentälle vaikka turpiin pääosin tuliskin.

Nyt tulee turpiin sellaisella pelillä, jota ei tee mieli mennä katsomaan vaikka kausari onkin.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Mikä se pelisuunnitelma on?

Mä en saa tuosta oikein mitenkään kiinni. Ryntäillään ja koohotetaan ja juostaan perässä.


Itse olen ainakin nähnyt Rautakallion joukkueilta aika paljon parempaa vieraspelin. Nyt joukkue turhautunut, roiskii ja säntäilee.
Oikeastaan Toivola ja Rautakallio voisivat vaihtaa paikkoja, ja Mika saisi hoitaa rakentamansa paskan maaliin.
Milloin se Ryan tulee ratkaisemaan?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen ainakin nähnyt Rautakallion joukkueilta aika paljon parempaa vieraspelin. Nyt joukkue turhautunut, roiskii ja säntäilee.
Oikeastaan Toivola ja Rautakallio voisivat vaihtaa paikkoja, ja Mika saisi hoitaa rakentamansa paskan maaliin.
Milloin se Ryan tulee ratkaisemaan?

Mäkin oon nähnyt, silloin peli on ollut omista lähtiessäkin jo aivan erillaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös