Vance seuraa aitiopaikalta molemmat Ilveksen maalit, kärkipakki tuosta jengistä edelleen puuttuu.
Ykköskenttä katselee peliä lasaretin puolelta. :)Puuttuu vähän muutakin...
Katsokaapa liigan sivuilta ekan erän laukaisukarttaa. Kertoo täysin erän kuva.
Vance seuraa aitiopaikalta molemmat Ilveksen maalit, kärkipakki tuosta jengistä edelleen puuttuu.
Eka maali Uden luokattoman rännikiekon piikkkin, toinenkin lähti surkeasta purusta (Viljanen?).
Ihan turha puolustella Vancea (jos sitä yritit), etenkin Ilveksen toinen maali meni aivan täysin Vancen ihmettelyn piikkiin.. ja tuota laukaisukarttaa katsoessa ei tosiaan näe näppistä kyyneliltä. Ässillä yksi ainoa laukaus siltä kuuluisalta maalintekosektorilta, Ilveksellä 2/3 laukauksista maalintekosektorilta..
Enpä ole hetkeen saanut todistaa noin säälittävää patalaumaa. Kiekollinen peli on täysin naurettavaa neppailua ja omassa päässä emämunauksia toisen perään.
Heti kun tunnetaso nousi niin nuo puukädet alkavat saada jotain aikaiseksi.
E: No se tunnetaso kesti hurjat 3min ja taas palattiin samaan pelleilyyn.
Kuka uskaltaa sanoa "sen" ensimmäisenä? Ei tuo peli tuosta maagisesti käänny hyväksi viikossa tai parissa.
No kerro mitä sen vaihtaminen auttaisi? Rahaa ei ole hankintoihin ja ykköskenttä kaukana pelikunnosta.
Joukkue on jäljessä ipaa, turhautuu eikä noudata pelisuunnitelmaa. Äijät juoksee kolmella kiekollisen perässä ja kuumenee taklauksista.
Näillä mennään pitkälle talveen ja jossain vaiheessa tulee joku Kotkaniemi vetämään seuraavaa projektia.
Jos tuo fossiili on ängennyt hanskat täyteen pikaliimaa, ja fyysisyys on täysin poissa niin pihalle vaan koko konkkaronkka. Myönnän kyllä olleeni väärässä, eikä moisia pelaajia olisi kannattanut joukkueeseen hankkia. Ikävä talvi tiedossa jos Navetassa pyörii pelkkiä mikkihiiriä. Eipä ainakaan ole ruuhkaa makkarakioskilla.No toivottavasti täällä nyt muutamas sitten tykkäävät, että saatiin tällainen "fyysinen" ja "porilainen" joukkue. Itse olisin mieluummin ottanut vaikka pari "vojtekpolakkia" ja junnuja ja lähettänyt koko konkkaronkan Gratton, SBA&co muille maille vierahille.
Mikä se pelisuunnitelma on?
Mä en saa tuosta oikein mitenkään kiinni. Ryntäillään ja koohotetaan ja juostaan perässä.
Itse olen ainakin nähnyt Rautakallion joukkueilta aika paljon parempaa vieraspelin. Nyt joukkue turhautunut, roiskii ja säntäilee.
Oikeastaan Toivola ja Rautakallio voisivat vaihtaa paikkoja, ja Mika saisi hoitaa rakentamansa paskan maaliin.
Milloin se Ryan tulee ratkaisemaan?