Paitsi Elon maalihan oli ihan lahja Ässille.
Nimenomaan, Rocky turpa kiinni ja ole tyytyväinen yhdestä pisteestä.
Paitsi Elon maalihan oli ihan lahja Ässille.
Tai hyvän karvauspelin tulosta mahdollisesti?Paitsi Elon maalihan oli ihan lahja Ässille.
Nimenomaan. Lähteenmäelle olisi tuohon maaliin kuulunut vähintäänkin se syöttöpiste.Tai hyvän karvauspelin tulosta mahdollisesti?
Eikö se kiekko jopa mennytkin Lähteenmäen mailan kautta Elolle? Ei mikään tarkoituksenomainen syöttö, mutta loistavaa karvausta ja Elolta hyvä sijoittuminen ja laukauskin meni ilmeisesti Markkasen läpi osittain, sen verran oli potkua.Nimenomaan. Lähteenmäelle olisi tuohon maaliin kuulunut vähintäänkin se syöttöpiste.
Tai hyvän karvauspelin tulosta mahdollisesti?
Joo, olis tullut joka tapauksessa. Mitäs näistä.Noniinno, Saipan pakki antoi paineen alla syötön vastustajalle parhaaseen vetosektoriin.
Toki Lähteenmäen karvaus edesauttoi tilannetta, mutta lahjamaaliksi minä tuon näkisin.
Joo, olis tullut joka tapauksessa. Mitäs näistä.
Varmaan näinkin, molarien lahjat vaan näkyy aina taululla, pakkien vain joskus. Mutta ei miekkailla näistä, kaikki toivovat ja jotkut näkevät Rinteen potentiaalin, minä olen juuri nyt siihen potentiaaliin aika skeptinen. Toivottavasti maalivahtipeli saadaan kuosiin muutaman pelin aika heikon jakson jälkeen, mahdollisuuksia siihen lahjakkuuden ja taitojenkin puitteissa varmasti on. Molarin homma vaan on niin raadollista, että tulokset näkyy, no tiedätte kaikki missä.Samoilla perusteilla voidaan nollata Rinteen lahja Mankiselle, jos tuolle linjalle haluaa lähteä.
Miten tää on jumalauta mahdollista? Omiin menee maaleja ihan liikaa ja johtoasema kustaan joka pelissä.
Rocky ulos. Olinko ensimmäinen?