Risto Dufvan käyttäytyminen puolivälieräsarjan ratkettua

  • 63 646
  • 352

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Voin vain kuvitella sen itkun ja katkeruuden määrän mikä Dufvalta tulee jos ja kun Jyp ei voita mestaruutta.

Aivan läsittämätön kaveri on kyllä kyseessä. Huvittavaa onkin miehen luulot itsestään. Mestis-valmentaja on luotsannut joukkueensa välieriin niin ollaan kuin maailmanmestareita.

Ja yksi asia jäi kaikilta huomaamatta: Dufva otti hienosti kaiken kunnian välieräpaikasta. "Meillä on 19 mestis lähtöistä pelaajaa..." Tuskin edes Dufva on niin typerä, että väittää mestisporukan pääsevän välieriin sm-liigassa. Halusi vain sanoa, että on onnnistunut luotsaamaan paskajengin näin pitkälle.
 

tiikeri

Jäsen
Voin vain kuvitella sen itkun ja katkeruuden määrän mikä Dufvalta tulee jos ja kun Jyp ei voita mestaruutta.

Minä puolestaan voin vain kuvitella sitä itkun ja katkeruuden määrää, jos Dufva ja JYP sattuisivat jollain ilveellä mestaruuden voittamaan. Siis siitä kitinästä ei ihan heti loppua tulisi, kun kerran näinkin hyvään alkuun on jo nyt päästy. Onhan tämä nyt ihan naurettavaa touhua, mutta hupinsa kullakin.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ja yksi asia jäi kaikilta huomaamatta: Dufva otti hienosti kaiken kunnian välieräpaikasta. "Meillä on 19 mestis lähtöistä pelaajaa..." Tuskin edes Dufva on niin typerä, että väittää mestisporukan pääsevän välieriin sm-liigassa. Halusi vain sanoa, että on onnnistunut luotsaamaan paskajengin näin pitkälle.

Tai sitten sulla ei vaan kompetenssi riittänyt ymmärtämään, mitä Dufva sanoillaan tarkoitti ja mihin sillä viittasi, sillä tosiasia on, että sanansa pitivät takusti paikkansa.

Ymmäränhän myöskin, että siellä sun täällä kilpailijoilla tuntuu puntti jostain syystä vapisevan ja jotain virtuaalietua yritellään mitä pehmoisimmilla väännöksillä saavuttaa, toki myös ihan provomielessäkin ja mikäs siinä.

Huomaatkos, kuinka trendi on, että etelän vetelät täällä käy marmattelemassa tolla "äiti, Dufva kiusaa" asenteella, mutta toi meidän vastus kannattajineen keskittyy vain omaan tekemiseensä ja siksi on odotettavissakin kova ja tasokas sarja, kovaa ja tasokasta joukkuetta vastaan, jonka olisi suonut olevan finaali, eikä välierä. Analogiaa voi johtaa siihen, että 2/3 pääkaupunkiseudun jengeistä puhaltelee jo rantsussa sinisenä pakkasessa pallejaan, ja pian siellä on joukossa jo kolmaskin, luulen.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eiköhän anneta trollien tehdä oma työnsä ja keskitytään mekin omaan tekemiseen. Ei me taidettu ihan HMV-jengi olla kuitenkaan. Tutinaa, tötinää ja löpinää Keski-Suomesta. Jatka Risto vaan samaan malliin.
 

ahal

Jäsen
Kyllä se, että RD palaa parin päivän päästä uudelleen alkuviikon sanomisiinsa osoittaa herralta jotenkin outoa suhtautumista vastustajiin ja heidän kannattajiinsa. Iät ja ajat on vastustajille buuattu ja vihelletty syystä jos toisestakin, ja se vaan kuuluu palloilukulttuuriin. On myös aluksi naurettu monille "pommeille" (vrt. Immosen niskalaukaus), jotka ovat voineet olla lopulta vaarallisiakin. Mutta katsomosta sitä ei aina heti tiedä mihin osuu, joten joku tilanne voi aluksi olla hilpeä.

Ripa olisi kuitannut parhaiten koko episodin olemalla hiljaa ja antanut joukkueen tekojen puhua puolestaan. Kukaan ei olisi viikon päästä asiaa muistanut. Mutta nyt takuulla muistaa. Ehkä tuo tokaisu jollekin toimittajalle kysymykseen ("miten lähdette illan otteluun?"): "ihan normaalisti, bussilla mennään" osoittaa, että Ripan suhde ainakin osaan toimittajista on ongelmallinen. Sama pisti korvaan viime syksyltä, kun RD kommentoi joskus Ritarin selostamia Mestis-pelejä. Savolaisen kieroja, sarkastisia heittoja riitti.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
On se meidän Jarkko kova jätkä. Saa tunteita pintaan vähän kuin kaimansa #73 tuolla NHL:ssä. Taitaa tuo Ristokin olla Suomen Don Cherry, kun noin kiistanalaisia lausuntoja jakaa. Hyvät kesälomat.
 

Jarzki

Jäsen
Ehkä tuo tokaisu jollekin toimittajalle kysymykseen ("miten lähdette illan otteluun?"): "ihan normaalisti, bussilla mennään" osoittaa, että Ripan suhde ainakin osaan toimittajista on ongelmallinen. Sama pisti korvaan viime syksyltä, kun RD kommentoi joskus Ritarin selostamia Mestis-pelejä. Savolaisen kieroja, sarkastisia heittoja riitti.

Niin no, tuoko nyt osoittaa todellakin sen? Samanlaisia humoristisia, sarkastisia ja kieroja heittoja on tullut tasaisesti näiden kahden kauden ajan eikä tuo tee mitään poikkeusta siitä. Minä ainakin tykkään kuunnella lehdistötilaisuutta, jossa vastaan muutakin kuin että "tehtiin parhaamme, se riitti tänään tähän ja seuraavaan peliin lähdetään taas pelaamaan sitä omaa peliä ja katsotaan mihin riittää". Ei noita kannata missään tapauksessa ottaa vakavasti, mutta mikäli sen virheen tekee, niin mennään jo pahasti hakoteille.

Sitä paitsi, täällä kun tuo paikallinen lehtikin on jo sitä sorttia, että jos tulee vaikeuksia, niin haukutaan joukkue ja valmentaja pystyyn ja vaaditaan kuut taivaalta, joten tuo medialle kuittailu lähtee jo sieltä. Ja ihan aiheesta pitääkin joskus huomauttaa siitä, että siellä kyllä usein positiivisiakin asioita tapahtuu, eikä vain kaiveta niitä negatiivisia.
 

Crocodile

Jäsen
Voi Dufva parkaa, ihan myötähäpeähän tässä kiirii puseroon. "Meidän poikiahan ette enää kiusaa!" Huhhuh, mitä skeidaa... Voisin pistää pääni pantiksi, että tässä Dufvan katkeran makuisessa avautumisessa oli kyse vain ja ainoastaan siitä, että Dufvaa potutti, ettei media tarjonnutkaan enää hänelle itselleen ja hänen joukkueelleen pääroolia tuhkimotarinassa. Se rooli meni Suikkaselle ja TPS:lle.

Muutenkin ihan käsittämätöntä etenkin tuo yleisön arvostelu. Jos kerrankin aneemiseen suomalaiseen katsomokulttuuriin saadaan tunteita ja ääntä, niin sen pitäisi olla kaikille osapuolille pelkästään helvetin hieno asia.

Ja JYPin kannattajille tiedoksi, ettei joukkueestanne ole todellakaan vielä tullut "suuri ja paha", jota koko muu Suomi vihaa. Ei, vaikka kuinka toivoisitte. Sympaattinen pikkujoukkue kyseessä ja tää viime aikojen menestys vaan lisää sympatiaa. Siihen menestyksen iloon on muidenkin helppo yhtyä.

JYP:ä vastaan mulla ei sit oo yhtään mitään, turha kuvitella. Oon ollu iloinen teidän menestyksestä ja toivottavasti sitä tulee jatkossakin. En pistä pahakseni, jos voitatte mestaruuden, ennemminkin olen siitä iloinen.
 

Acid

Jäsen
Huomaatkos, kuinka trendi on, että etelän vetelät täällä käy marmattelemassa tolla "äiti, Dufva kiusaa" asenteella,
Kuka täällä on käynyt marmattelemassa tolla " äiti, Dufva kiusaa" asenteella? Asiallisesti ollaan otettu kantaa Risto "kakara" Dufvan naurettaviin itkemisiin, kuinka hän ja Jyp ei ole saanut riittävästi positiivista huomiota. Jyp-fanien asenne onkin sitten sama kuin sinulla eli ala-arvoista toisten kirjoittajien haukkumista, mutta tota samaa tasoahan noi teidän jutut on ollut koko kauden. Onko sitä niin vaikea ymmärtää, että joidenkin mielestä noi Dufvan jutut ovat hiekkalaatikko tasoa. Kunnon "lälläs lää me voitettiin" ja "miksi kaikki eivät kato äiti". Sarjojen sisällä on usein koviakin vääntöjä, mutta ei sen jälkeen kun sarja on poikki. Ymärrän että omia puolustetaan, mutta ei sitä täysin sokea tarvitse olla. Käsittääkseni täällä ei kukaan ole arvostellut Dufvan kykyjä valmentajana, ainoastaan hänen "pienuuttaan" ihmisenä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ripa olisi kuitannut parhaiten koko episodin olemalla hiljaa ja antanut joukkueen tekojen puhua puolestaan. Kukaan ei olisi viikon päästä asiaa muistanut. Mutta nyt takuulla muistaa. Ehkä tuo tokaisu jollekin toimittajalle kysymykseen ("miten lähdette illan otteluun?"): "ihan normaalisti, bussilla mennään" osoittaa, että Ripan suhde ainakin osaan toimittajista on ongelmallinen. Sama pisti korvaan viime syksyltä, kun RD kommentoi joskus Ritarin selostamia Mestis-pelejä. Savolaisen kieroja, sarkastisia heittoja riitti.

Ensinkään minä en ainakaan näe mitään syytä, miksi Dufvan pitäisi olla hiljaa, kerrankin jollakulla tässä lajissa on jotakin ajateltuakin sanottavaa, sen ainaisen "veriarvot on kohdillaan ja uloste hyvän näköstä, näillä mennään ja voitosta taistellaan".Toisekseen, oiskohan tuo oletukses sittenkin lopulta ihan päin vastoin , se ongelmallinen tilanne taitaa olla niillä toimittajilla eikä Dufvalla, luulen ma.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kuka täällä on käynyt marmattelemassa tolla " äiti, Dufva kiusaa" asenteella?

Esimerkiksi juuri sinä, juuri tässä sepustuksessasi.

Asiallisesti ollaan otettu kantaa Risto "kakara" Dufvan naurettaviin itkemisiin, kuinka hän ja Jyp ei ole saanut riittävästi positiivista huomiota. Jyp-fanien asenne onkin sitten sama kuin sinulla eli ala-arvoista toisten kirjoittajien haukkumista, mutta tota samaa tasoahan noi teidän jutut on ollut koko kauden. Onko sitä niin vaikea ymmärtää, että joidenkin mielestä noi Dufvan jutut ovat hiekkalaatikko tasoa. Kunnon "lälläs lää me voitettiin" ja "miksi kaikki eivät kato äiti". Sarjojen sisällä on usein koviakin vääntöjä, mutta ei sen jälkeen kun sarja on poikki. Ymärrän että omia puolustetaan, mutta ei sitä täysin sokea tarvitse olla. Käsittääkseni täällä ei kukaan ole arvostellut Dufvan kykyjä valmentajana, ainoastaan hänen "pienuuttaan" ihmisenä.

Minä puolestani otan ihan asiallisesti kantaa teitin vielä naurettavammalle itkullenne, joka ei pidä sisällään edes tapahtuneita tosiasiota, vaan on tarkoitushakuista vääristelyä.

Jos lainkaan hokasit, kumpikaan valmentaja ei sen kummemmin toisiaan "onnitellu", mikä kai kuuluu sinne etelän koodistoon, mutta vain toinen on "pieni" ihmisenä? jep jep. Lomalaisilla on aikaa hauskuuttaa näppistä.

Mielestäni minun ei näissä kirjoituksissa ole tarvinnut edes alentua ketään haukkumaan, kyllä nämä sankarit(te) tuntuvat osaavan tehdä sen ihan itse ilman apuakin.

Ihan ehdotuksena, laittakaa tonne vapaan puolelle oma ketjunne aiheesta "kuinka paljon Dufva ahdistaakaan", ettei tarvitse asiallisia ketjuja tulla sotkemaan, ainakin minun mielestä, kovin vajavaisella annilla itse otsikon aiheeseen.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ihan ehdotuksena, laittakaa tonne vapaan puolelle oma ketjunne aiheesta "kuinka paljon Dufva ahdistaakaan", ettei tarvitse asiallisia ketjuja tulla sotkemaan, ainakin minun mielestä, kovin vajavaisella annilla itse otsikon aiheeseen.

Ihan asiallisesti, mitenkään provoamatta haluan kertoa mikä itseäni ihmetytti Dufvan toiminnassa. Olisin odottanut että runkosarjan voittaneen joukkueen valmentaja nostaisi itsensä yleisön yläpuolelle eikä alkaisi piikittelyyn, varsinkaan sarjan juuri päätyttyä voitokkaasti. Kun tähän yhdistää jo aikasemmin sarjassa tapahtuneen "30sekunnin lakko vei latautumisen", alkoi yhdelle valmentajalla olla jo aikamonta erikoista lausuntoa.

Toisekseen kommentti Immoselle viheltelystä ja Immosen "suojelusta" oli ylimitoitettua. Viheltely tähtipelaajia kohtaan on globaali ilmiö. Viime keväänä Leinolle ja Pesoselle vihellettiin joka hallissa ja puutavaraa tuli niskaan eri muodoissa mutta kyseiset herrat ja heidän valmentajansa keksittyivät olennaiseen, sulkien yleisön ulkopuolelle. Kuten JP Haataja sen hyvin totesi: ei ne nobodyeille viheltele.

Eli pähkinänkuoressa provoamatta: ihmettelin että RD laski itsensä yleisön ja median tasolle ja teki kärpäsestä härkäsen.
 

Acid

Jäsen
joka ei pidä sisällään edes tapahtuneita tosiasiota, vaan on tarkoitushakuista vääristelyä.
Mikä ei pidä paikkaansa? Mitä on vääristelty? Oletko kuullut ollenkaan Risto "kakara" Dufvan haastattelua tai lukenut hänen juttujaan lehdestä? Ristohan ihan itse itkee, että media on kohdellut väärin. Mitä minä vääristelen tuossa? Dufva myös itse suunnilleen ilkkuu, kuten 5 vuotiailla on tapana " hähää me voitettiinkiin". Dufva ihan itse "itkee" kun Immoselle aivan aiheesta buuattiin. Kerro nyt mitä minä vääristelen? Pystytkö tekemään sen menemättä henkilökohtaisuuksiin? Tähän asti, et siihen ole pystynyt.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Eli pähkinänkuoressa provoamatta: ihmettelin että RD laski itsensä yleisön ja median tasolle ja teki kärpäsestä härkäsen.

Mää taas nään, että on hienoa, että mies elää tunteillaan tilanteet, antaa sen näkyä ja kuulua kumartelematta. Mulle ei ole tullut tunnetta, että RD olisi teeskennellyt ja vetänyt jotain roolia, vaan on juuri sitä mitä on, jollekin toiselle taas on luonnomukaista hymistellä mitään sanomatta perus jadda jaddaa ja sekin suotakoon, jos on mitä on, ei siinä mitään sen kummempaa ole.

Se taas, että mies sanoo _aina puolustavansa joukkuettaan_ saa varmasti siinä joukkueessa olevilta vastakaikunsa ja siivittää kovempiin suorituksiin ja saa sitämyötä minulta 100% luottamuksen ja tämä viimein tangenteeraa edes hitusen otsikossa mainittua keskustelun aihetta, eli luottamusta Dufvaan ja pelitapaan on.

Minä olen sitä mieltä, että media alensi itsensä ja teki kärpäsestä härkäsen, saaden joukon "kiekkoasiantuntijoita"(sen yleisön), kenet mistäkin syystä, jollottamaan samaa idiomin tynkää ilman oman ajattelun tynkääkään mukaansa. Miten helposti manipulointi onnistuukaan, varsinkin kun kohteena on joukko puusilmäisiä tosikkoja.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Minä olen sitä mieltä, että media alensi itsensä ja teki kärpäsestä härkäsen, saaden joukon "kiekkoasiantuntijoita"(sen yleisön), kenet mistäkin syystä, jollottamaan samaa idiomin tynkää ilman oman ajattelun tynkääkään mukaansa. Miten helposti manipulointi onnistuukaan, varsinkin kun kohteena on joukko puusilmäisiä tosikkoja.

Itse en koe että manipulointi olisi mitenkään onnistunut, jos ei sitten kolahtanut omaan nilkkaan.

Vertaisin tätä tavallaan tilanteeseen jossa playoffeissa pelaavat joukkueet eivät paljasta pelaajiensa fyysisiä loukkaantumisia. Onko fiksua paljastaa niitä henkisiäkään? En väitä että RD olisi yöuniaan menettänyt ja tai vaihtoehtoisesti itkenyt itsensä uniin mutta tuosta kohun herättäneestä Canalin haastattelusta ainakin itselle välittyi kuva että tavallaan on keskitytty vääriin asioihin ja otettu asioita henkilökohtaisesti. Voi miettiä kannattaako tälläistä kuvaa antaa itsestään muille joukkueille kevään pelien ollessa kovimillaan?

No mutta se siitä, tapaus on historiaa ja välierät käyntiin. Pääasia että keskusteltavaa riittää.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mikä ei pidä paikkaansa? Mitä on vääristelty? Oletko kuullut ollenkaan Risto "kakara" Dufvan haastattelua tai lukenut hänen juttujaan lehdestä? Ristohan ihan itse itkee, että media on kohdellut väärin. Mitä minä vääristelen tuossa? Dufva myös itse suunnilleen ilkkuu, kuten 5 vuotiailla on tapana " hähää me voitettiinkiin". Dufva ihan itse "itkee" kun Immoselle aivan aiheesta buuattiin. Kerro nyt mitä minä vääristelen? Pystytkö tekemään sen menemättä henkilökohtaisuuksiin? Tähän asti, et siihen ole pystynyt.

Luehan tekstisi uudestaan ajatuksella ja esitä arviosi monenkohan vanha kirjoittaja on?

Pystytkö itse mahdollisesti keskustelemaan otsikon aiheesta? Tähän asti ei ole liipannut edes läheltä.

Perusta ihmeessä jatkikseen tai vaikka facebookiin oma Dufvan viharyhmäsi, ihan sama, mutta täällä on käsittääkseni ainakin pyrkimys, ellei ihan tarkoitus pysytellä otsikon mukaisessa aiheessa tai avata uusi ketju, jos haluaa jotain muuta asiaa keskustella.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Oletko kuullut ollenkaan Risto "kakara" Dufvan haastattelua tai lukenut hänen juttujaan lehdestä?

Olen. Sata kertaa viihdyttävämpää kuin teidän Hanlonin ja Lehkosen "anteeksiettäolenolemassa" lausunnot. Teidän pelaajat joutuvat kommentoimaan esim. Lingin aivopierua, kun valmentajilla ei ole mitään sanottavaa. Ehkä Ara ensi vuonna on hieman värikkäämpi persoona kuin Hanlon ja Ika tänä vuonna. Ikalle tosin propsit siitä, että oli ainoa, kuka tajusi mitä Dufva ajoi takaa kommenteillaan, eikä alkanut itkemään takaisin.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Mää taas nään, että on hienoa, että mies elää tunteillaan tilanteet, antaa sen näkyä ja kuulua kumartelematta. Mulle ei ole tullut tunnetta, että RD olisi teeskennellyt ja vetänyt jotain roolia, vaan on juuri sitä mitä on, jollekin toiselle taas on luonnomukaista hymistellä mitään sanomatta perus jadda jaddaa ja sekin suotakoon, jos on mitä on, ei siinä mitään sen kummempaa ole.

Se taas, että mies sanoo _aina puolustavansa joukkuettaan_ saa varmasti siinä joukkueessa olevilta vastakaikunsa ja siivittää kovempiin suorituksiin ja saa sitämyötä minulta 100% luottamuksen ja tämä viimein tangenteeraa edes hitusen otsikossa mainittua keskustelun aihetta, eli luottamusta Dufvaan ja pelitapaan on.

Minä olen sitä mieltä, että media alensi itsensä ja teki kärpäsestä härkäsen, saaden joukon "kiekkoasiantuntijoita"(sen yleisön), kenet mistäkin syystä, jollottamaan samaa idiomin tynkää ilman oman ajattelun tynkääkään mukaansa. Miten helposti manipulointi onnistuukaan, varsinkin kun kohteena on joukko puusilmäisiä tosikkoja.

Onko mahdollista, että näet tämän asian värilasien takaa koska kannatat Dufvan valmentamaa seuraa? Ota huomioon, että tapausta kommentoineista muiden joukkueiden kannattajista 90%(mutulla, luultavasti enemmänkin) on "tuominnut" Dufvan kommentit, samoin Canal+:n lähetyksessä niitä ihmeteltiin, kuten myös tuossa MTV3:n kirjoituksessa. Se, että sinä satut muutaman muun JYP-kirjoittelijan lisäksi näkemään Dufvan kommentit hienoina tarkoittaa joko sitä, että ette ymmärrä tosiasioita, ette halua tunnustaa tosiasioita, tai sitten on käynyt niin erikoinen sattuma, että kaikki muut ovat väärässä ja ainoastaan muutama JYP-kirjoittelija on oikeassa. Todennäköisyydet viimeiselle ovat pirun pienet. Itse veikkaisin kahta ensimmäistä.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Kylläpä RD on tehnyt jotain oikein, kun käsittämättömän karvasta itkua nähdään tälläkin palstalla. Todennäköisesti tilanne on samankaltainen suuremmassakin mittakaavassa, joten toivon Dufvan jatkavan näitä erilaisia esiintulojaan mediassa. Helvetin hieno homma, että joku uskaltaa sanoa muutakin kuin perinteiset "Peli oli kovaa, vastustaja taisteli hyvin, ollaan kaikki kavereita, voi harmi kun ei hävitty ja päästy leikkimään rantaleluilla." Hämmennystä vaan lisää!

Ota huomioon, että tapausta kommentoineista muiden joukkueiden kannattajista 90%(mutulla, luultavasti enemmänkin) on "tuominnut" Dufvan kommentit, samoin Canal+:n lähetyksessä niitä ihmeteltiin, kuten myös tuossa MTV3:n kirjoituksessa.

Subjektiivisen otannan perusteella voin sanoa, että noin 90 % ihmisistä on täysiä puusilmiä ja vähä-älyisiä laumaeläimiä ilman omaa tahtoa. Näinpä näkisin tämänkin tilanteen kääntyvän selvästi JYPin eduksi. Toivoisin myös, että MTV3:a ei mainittaisi missään yhteydessä tässä JYPin osiossa. On se koko kanava vaan nykyään sellaista paskaa, että sääliksi käy, jos joku kyseisen idioottimedian perusteella muodostaa omia mielipiteitään. Katsokaa nyt hyvät ihmiset tuloksia, CHL-paikka löytyy, ollaan SM-Liigan välierissä, valmentaja aiheuttaa hämmennystä roskamediassa ja peli kulkee neljän ketjun voimin. Vihatkaa meitä, inhotkaa meitä, ei voisi vähempää kiinnostaa.
 

vsop

Jäsen
.. Ehkä tuo tokaisu jollekin toimittajalle kysymykseen ("miten lähdette illan otteluun?"): "ihan normaalisti, bussilla mennään" osoittaa, että Ripan suhde ainakin osaan toimittajista on ongelmallinen. Sama pisti korvaan viime syksyltä, kun RD kommentoi joskus Ritarin selostamia Mestis-pelejä. Savolaisen kieroja, sarkastisia heittoja riitti.
Jos toimittajat ovat tosikkoja, niin miksi esittää noinkin typerää kysymystä "miten lähdette otteluun". Kaikkihan sen tietävät, että taistelumielellä ja voittoa hakemaan tjsp-tyyppistä vastausta toimittaja haki. Jo kysymys on tyhmä, niin siihen pitääkin vastata, että toimittaja ymmärtää kysyneensä perusjuttuja, joihin ei tarvinne vastata peruskaavan mukaan. Olenkin havainnut Dufvan vastauksissa monia eri vivahteita, joihin viisas eivät sano mitään, tyhmät eivät ymmärrä sanoa mitään ja ne loput ovat jo saunan ulkopuolella.

Nyt on havaittavissa eripuolilla Suomea asuvien ihmisten ajatukset. Joillekin voi vastata dufvamaisesti, joillekin voi vastata asian vierestä, joillekin pitää vastata juuri perusasioita, joillekin pitäisi vastata pitämällä leipälaukkunsa kiinni, jne. Parhaiten toimittajan pitäisikin paneutua oman kysymykseensä eikä kysyä perusjuttuja. Missä päin Suomea ne tosikot asuikaan?
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Dufvan tyhmyydelle ei kyllä näy loppua. "Yleisö vihelsi kun "Jakelle" tuli kiekko niskaan". No mitä yleisön olisi pitänyt tehdä? Hurrata? Kaveri vaikuttaa ihan kuin olisi repäisty jostain c-junioreiden sarjasta. Siis eikö kukaan ole kertonut Dufvalle miten lehdistön edessä pitää toimia? Olisi kyllä hauska nähdä miten tälläinen junttijanari kestäisi lehdistön paineen ja kritiikin jos olisi vaikkapa Jokereiden valmentaja.

Lapsellisin kiekkopersoona 2009: Risto Dufva.

Sen verran tähän kommenttia, että yleisö nimenomaan hurrasi, kun Jakke sai kiekon päähänsä. Onkos tähän lehdistön edessä toimimiseen olemassa jotkut pätevät ohjeet, millä kaikki valmentajat voidaankin muuttaa seipäännielleiksi lausuntoautomaateiksi? En millään voi ymmärtää näitä muiden joukkueiden kannattajien itkuisia ristiretkiä JYPin valmentajaa kohtaan tai ylipäätään sitä, miksi asia ottaa niin koville. Olisitte vaan hyvillänne, että SM-Liigaan on saatu vähän väriä, eikä tarvitse toistella näitä iänikuisia kiekkojargoneita. Voitto tai kuolema! Hahahahah.
 
Taitaa vaan tämä "uimalakin" tuoma väri olla niin lapsellista ja typerää että luulen että oman joukkueen pelaajatkin häpeävät moisia lausuntoja.

P***a on noussu tälle RD:lle aika pahoin päähän vaikka olen kuullut ettei mies ollut edes surkuhupaisalla Oulun keikallaan nöyrimmästä päästä vaikka juuri hänen sitä olisi kuulunut olla niillä näytöillä, mutta silloinhan pelaajat taisivatkin "ulostaa" Riston.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Nice guys finish last...

Taitaa vaan tämä "uimalakin" tuoma väri olla niin lapsellista ja typerää että luulen että oman joukkueen pelaajatkin häpeävät moisia lausuntoja.

Muistan ajan, kun meillä on mattialatalomaisia HMV valmentajia ja joukkue ei menestynyt. Nyt meillä on kusipäävalmentaja ja joukkue menestyy.

Risto saa minulta paljon anteeksi, niin kauan kun talk the talk:ia tuetaan walk the walk:lla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös