Risto Dufvan käyttäytyminen puolivälieräsarjan ratkettua

  • 63 644
  • 352

12961

Jäsen
Hieman surullista on se, että vastustajalle viheltäminen on ainoa kannustustapa, jota yleisö turussa harrastaa. Siellä istutaan muuten turpa rullalla koko matsin ajan, mutta aina löytyy joku jolle viheltää, oma tai vieras. No, kukin tyylillään.

Mahtaakohan tämä viesti sisältää mitään katkeruutta Calounin melko totaalisesta pimentymisestä aikanaan? Taisipa tuokin lähteä silloin kunnon sukelluksesta liikkeelle.

Kannattaisi myös kuunnella/katsoa pätkiä esimerkiksi tämän kauden puolivälieristä, ääntä olin enemmän kuin nordiksella ikinä. Ja kyllä, koko yleisö oli mukana.

Asiaan, mielestäni melko lailla fiksu ulostulo RD:lta tämän pelin jälkeen.
 

Kurppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hartford Whalers
Mahtaakohan tämä viesti sisältää mitään katkeruutta Calounin melko totaalisesta pimentymisestä aikanaan? Taisipa tuokin lähteä silloin kunnon sukelluksesta liikkeelle.

Kannattaisi myös kuunnella/katsoa pätkiä esimerkiksi tämän kauden puolivälieristä, ääntä olin enemmän kuin nordiksella ikinä. Ja kyllä, koko yleisö oli mukana.

Turkulaiset ovat puolestani vapaita kannustamaan parhaaksi katsomallaan tavalla, komppaan vain RD:tä siinä, että sikäläinen tapa on huono.

Se, että siellä on kahdessa matsissa kymmenen vuoden aikana kuulunut muutakin kuin vihellystä ei muuta kokonaisuutta miksikään.
 

Vietävä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KPS
Youtubesta löysin videon tuosta turkulaisyleisön irstaasta viheltämisestä, Dufvan on syytäkin olla närkästynyt. Itse en kuitenkaan syyttäisi koko turkulaisyleisöä vaan enemmänkin yhtä (linkin videon) henkilöä, jonka on todettu harrastavan tätä todella ikävää, turkulaiseen kannatuskulttuuriin syvään iskostunutta tapaa jo kymmeniä vuosia.

http://www.youtube.com/watch?v=m1Uzn-EJdPc (vihellys)

Pro Dufva - toivottavasti ohjaa JYP:in lisäksi myös suomen maajoukkueen menestykseen!

Toivonmukaan tuo videon viheltelijä pysyy poissa MM-kaukaloista, olisi ikävää jos mustamaalaisi koko Suomen kannattajat kyseenalaisiksi viheltelijöiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös