Nuorempi Nelson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
mixu kirjoitti:.
Tyrmistynyt ja pettynyt ole kaiken kaikkiaan.
Hyvin kiteytetty. Edessä on taas vuosi keskikastissa.
mixu kirjoitti:.
Tyrmistynyt ja pettynyt ole kaiken kaikkiaan.
avojääpommi kirjoitti:Kertokaapa mulle, miksi tää on niin paska jengi?
Hyökkääjät:
Petrell-Guolla-Kuhta
Laakkonen-XXXX-Pesonen
Keränen-Murray-Pikkarainen
Fagerstedt-Porthen-Nielikäinen
Back-upit: Jouhkimainen, Wärn, A-junnut
Pakit:
Heikkinen-Laakso/stuntti
Karalahti-Kovanen
Seppänen-Turunen
Holmberg-Haverinen
Korhonen
Veskarit:
Lundell
Ahlqvist
Nieminen
2-ketjun sentteriksi joku Murrayn tasonen kaveri, Laaksolle (jos lähtee) stuntiksi joku köyhän miehen Zidlicky. Jos nää kaksi täsmähankintaa onnistuu, on kasassa mun mielestä ihan perkeleen kova jengi.
Moderaattorit kirjoitti:Ketju on n. 5 minuuttia kiinni. Tämä on mennyt pelkäksi chattaamiseksi viimeisen puolen tunnin osalta. Mikäli ketjun avaamisen jälkeen sama linja jatkuu, jokaisesta rikkeestä tulee pelikieltoa ilman eri varoitusta. Irc on chattaamista varten, ei palstan ketjut.
Ei jokaista ideaa varmaan tarvitse pistää palstalle, vaikka jännää onkin.
Moderaattorit
avojääpommi kirjoitti:2-ketjun sentteriksi joku Murrayn tasonen kaveri, Laaksolle (jos lähtee) stuntiksi joku köyhän miehen Zidlicky. Jos nää kaksi täsmähankintaa onnistuu, on kasassa mun mielestä ihan perkeleen kova jengi.
Laitetaan muutama syy, miksi tuo jengi ei riitä finaalipaikkaan:avojääpommi kirjoitti:Kertokaapa mulle, miksi tää on niin paska jengi?
Hyökkääjät:
Petrell-Guolla-Kuhta
Laakkonen-XXXX-Pesonen
Pakit:
Heikkinen-Laakso/stuntti
Karalahti-Kovanen
Seppänen-Turunen
Holmberg-Haverinen
Korhonen
Veskarit:
Lundell
Ahlqvist
Nieminen
Hyökkääjät:
Petrell-Guolla-Kuhta
Laakkonen-XXXX-Pesonen
Pakit:
Heikkinen-Laakso/stuntti
Karalahti-Kovanen
Seppänen-Turunen
Holmberg-Haverinen
Korhonen
Veskarit:
Lundell
Ahlqvist
Nieminen
2-ketjun sentteriksi joku Murrayn tasonen kaveri, Laaksolle (jos lähtee) stuntiksi joku köyhän miehen Zidlicky. Jos nää kaksi täsmähankintaa onnistuu, on kasassa mun mielestä ihan perkeleen kova jengi.
mixu kirjoitti:Ei voi kuin nauraa myös puheille että Penaan ollaan jo väsytty Hifkin johdossa ja nyt Pena kokoaa joukkueen joka varmasti menestyy.
mixu kirjoitti:No Laakso on jo poissa kokokoonpanosta joten se siitä.
Ja kysyn että millä ilveellä saat tuosta kovan jengin?
Meillä oli viime kaudella vastaavan tasoinen + Murphy ja oltiin kuudensia.
Järkeäkin saa käyttää joskus.
Kyllä Heikkinen ja Pesonen ovat vahvistuksia eivätkä "vahvistuksia". He eivät vaan yksin riitä. Ei ole tietenkään Penan vika, jos joku Lupa on tehnyt sopparin ja sitten duunaakin oharit. Kauden alkuun on vielä aikaa, joten ikuisena optimistina uskon rosterin vielä tuosta kohenevan.Maalituomari kirjoitti:voivittuheikkinenpesonenmikkihiirilaakkonen.
bozik kirjoitti:Eihän tuo joukkue välttämättä paska ole, mutta pakisto on iso kysymysmerkki. avojääpommin kokoonpanon pakkipareja kun katselee niin löytää helposti aika paljon kysymyksiä. Ykköspariksi on merkitty juuri liigapaikan Lukossa vakiinnuttanut Heikkinen ja parikseen onnistuva tai epäonnistuva stuntti. Ei vakuuta, mutta voi onnistua. Kakkospari Jere-Kovanen on OK, jos Jere on kondiksessa ja loput pakit ovat nuoria kysymysmerkkejä. Tuossa listassa ei ole yhtään takuuvarmaa liigapakkia tyyliin Saarinen, eikä yhtään huippua tyyliin Murphy.
.
Senior kirjoitti:En nyt viittaa esimerkiksi laivalla kerrottuun laihaan listaan sainauksista, mutta siitä saat olla varma, että Penan tekemisiä tai tekemättäjättämisiä IFKn johdossa on seurattu hyvin tiiviisti parikin vuotta. Ensi kuussa on taas ylimmän johdon kokous, jossa käsitellään myös aihetta tj. Edellisessä vastaavassa käsittely kesti useamman tunnin, eikä lopputulos jatkosta ollut mitenkään itsestäänselvyys.
Isaksson kirjoitti:Lähdet siis siitä, että tuossa on lopullinen kokoonpano?
tuuski kirjoitti:Pettynyt minäkin olen päivän antiin. Syynä tietysti se, että nyt HIFK ilmoittautui samoille apajille kuin Kerho. Eli sentteri- ja pakkihakuun. Olisitte nyt ottaneet ne hirmuhintaiset Eskeliset ja Kohnit. Yhden hintansa pilviin nostaneen pakin veittekin nenän edestä.
Jos Pena tosissaan haluaa finaalijoukkueen koota, niin se vaatii tosiaan sen 6-7 pelaajaa lisää. Itse näkisin että:
- 2 sentteriä, vapauttaisi Murrayn laitaan tai mahdollistaisi kolme oikeasti kovaa ketjua+reserviä pitää olla, ettei tarvitse kuhtia ja salosia :) keskellä tuhlata.
- 3 pakkia, joka pakkiparista puuttuu tällä hetkellä toinen
- 1 Petrellin paikkaaja, eli 1-ketjun laituri
- Lisäksi itse katselisin Länkien tilalle jotain, mutta sitä tuskin tapahtuu.
Bedrock kirjoitti:PS.Onko Hannu Pikkaraisen joukkueella vielä kausi kesken?