Joo, kevyet mullat 6464! Pystyi kuitenkin noin kahdessa viikossa pistämään IFK-osion pasmat sekaisin, joten saavutus sekin! Itse olisin halunnut nähdä schollin kohtaamisen tämän nimimerkin kanssa :DRIP 6464, taipaleesi palstalla oli kuin ensimmäinen kertani naisen kanssa - lyhyt mutta kaunis.
Hemmetti. Legenda... Rauhaisat levot.RIP Glen A. Larson. Toi meille Ritari Ässän, Magnumin, Taisteluplaneetta Galactican ja paljon muuta
Oli avovaimon luokkakaveri koulussa. Pidetty ihminen jo siihen aikaan.EFFIstä ja tekijänoikeuskeisseistä tunnettu Ville Oksanen on kuollut vain 37-vuotiaana: http://www.hs.fi/kotimaa/a1305900522646
Valmentajalegenda Viktor Tihonov on Iltasanomien mukaan kuollut:
http://m.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-1288780277963.html
...Kun poikansa Vasili valmensi Lukkoa, hän lupasi tuoda isänsä Rauman torille, kun Lukko voittaa mestaruuden. Valitettavasti tuo ei toteutunut, ja nyt molemmat ovat poissa...
Porissa ollessaan Vasili toi ZSKA:n harjoittelemaan Poriin. Tässä yhteydessä sain kunnian tavata herran, mukava seuramies muutaman votkan jälkeen.
Kukaan tuskin voi kiistää Tihonovin arvoa neuvostokiekolle, mutta se millä hinnalla menestys hänen valtakaudella hankittiin jätti jälkensä suureen joukkoon punakoneen kiekkoilijoita, joten vaikka tavallaan Viktor Tihonovin työtä arvostaa en osaa kunnioittaa puna-armeijan kenraali Viktor Tihonovin työtä kiekon hyväksi.
vlad.
Totuudessa lienee vähän molempia. Tihonovia todennäköisesti käskettiin ylempien toimesta tehdä silloisesta Neuvostoliitosta sen ajan voittamaton jääkiekkojoukkue miten keinoin tahansa. Pappa Tihonov sitten toteutti käskyä epäinhimillisellä kurilla ja vaatimustasolla.Olen kanssasi samoilla linjoilla. Tihonovin meriittejä voi tuskin kukaan kiistää. Mutta ne menetelmät, joilla tulos saavutettiin, olivat epäinhimillisen järjestelmän ilmentymiä. Toki voidaan aina spekuloida, oliko Tihonov itsekin vain järjestelmän uhri, vai oliko hän aktiivisesti luomassa järjestelmästä sellaista jollaisena sen nyt tunnemme.
Olen kanssasi samoilla linjoilla. Tihonovin meriittejä voi tuskin kukaan kiistää. Mutta ne menetelmät, joilla tulos saavutettiin, olivat epäinhimillisen järjestelmän ilmentymiä. Toki voidaan aina spekuloida, oliko Tihonov itsekin vain järjestelmän uhri, vai oliko hän aktiivisesti luomassa järjestelmästä sellaista jollaisena sen nyt tunnemme.