RIP-ketju

  • 2 967 599
  • 11 964

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vene laituriin ja päivän uutistarjonta kännykästä esiin.

Voi voi, ikäviä uutisia sieltä valitettavasti tuli. Jotenkin tämä kosketti koska olihan Tapsa parhaimpina päivinään palttiarallaa lyömätön kaveri TV- ruudun takana. Legenda.

Pakko korkata viski.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rauhaisaa lepoa Suomiselle. Nyt ei tarvitse enää kärsiä.



Joko olet vahingossa aika harkitsemattoman videolinkin pistänyt, tai sitten tämä on hassutteluna jopa omankin mustan ja huonon huumorintajuni alittava typeryys. Koska en itse oikein keksi miten Kari Tapion ”Juna kulkee” liittyy ihmisen kuolemaan ja/tai Tapio Suomiseen, muuten kuin täälläkin spekuloidun lähtötavan takia, luulen että tässä on kyseessä jälkimmäinen vaihtoehto.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joko olet vahingossa aika harkitsemattoman videolinkin pistänyt, tai sitten tämä on hassutteluna jopa omankin mustan ja huonon huumorintajuni alittava typeryys. Koska en itse oikein keksi miten Kari Tapion ”Juna kulkee” liittyy ihmisen kuolemaan ja/tai Tapio Suomiseen, muuten kuin täälläkin spekuloidun lähtötavan takia, luulen että tässä on kyseessä jälkimmäinen vaihtoehto.
Taisi olla ensimmäinen viesti palstalle joten joo, veikkaan itsekin jälkimmäistä.
 

Tomi0-0

Jäsen
Joko olet vahingossa aika harkitsemattoman videolinkin pistänyt, tai sitten tämä on hassutteluna jopa omankin mustan ja huonon huumorintajuni alittava typeryys. Koska en itse oikein keksi miten Kari Tapion ”Juna kulkee” liittyy ihmisen kuolemaan ja/tai Tapio Suomiseen, muuten kuin täälläkin spekuloidun lähtötavan takia, luulen että tässä on kyseessä jälkimmäinen vaihtoehto.
Minun ei tarvitse sinulle tai kenellekään muulle perustella suruvalittelujani. Varsinkin kun kyseessä on itselleni puolituttu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Minun ei tarvitse sinulle tai kenellekään muulle perustella suruvalittelujani. Varsinkin kun kyseessä on itselleni puolituttu.
Siinä kohtaa, kun voidaan pitää käytännössä varmana tietona, että ihminen on jäänyt junan alle ja kuollut, sinun "Juna kulkee" -linkkauksesi on yksinomaan totaalista perseilyä ja kuolleelle vittuilua. Et antanut videolinkillesi mitään saatetta ja nyt pitäisi sitten uskoa hyviin tarkoitusperiin kun oli kerran "puolituttukin".

Niin vissiin!

Perustella sinun ei tarvitse, mutta usko pois, että tuon tasoisella sisääntulolla palstalle et pystyisi kyllä perusteluillakaan tilannettasi parantamaan. Häpeäisit edes.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Taitaa olla yksi paskimmista sisääntuloista ikinä. Vielä perään marttyyripahoittelut. Melko kusipäistä touhua, enkä aio perustella mielipidettäni.

Lepää rauhassa Tapsa. Omalle ikäpolvelleni kiistaton legenda. Aina ei asiat suju kuten toivoa voisi, mutta ainakaan ei enää tarvitse kärsiä.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Juuri EM-kisojen seurantaketjussa mehusteltiin jos saisi Tapsan vielä studioon tai selostamaan, voi että.

Kevyet mullat legendalle.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Me emme tiedä mitä linnunsydän tuntee,
kun siipi ei enää kanna
ja alla on meren hauta.

Yhtä vähän me tiedämme
pienestä suloisesta sisarestamme,
yhtä vähän kultasydämisestä veljestämme, kun he putoavat.

Ihmiselämä ja linnun lento
ovat yhtä huimia, yhtä katkeavia
ja muistomerkin arvoisia.

Viljo Kajava



Lepää rauhassa, Tapio Suominen.
 
En oikein osaa edes tulkita miksi, mutta jostain syystä tämä sai kyllä mielen apeaksi.

Kaikilla meillä se polku ei ole helpoin. Uskon puhuvani useammalla suulla todeten, että Tapsa olit yksi alasi parhaista ja olemme onnekkaita, että juuri sinä elit kanssamme useita hienoja hetkiä vuosien saatossa. Satuttaa kirjoittaa, mutta olisinpa voinut lausua nämä sanat kasvotusten.

Kevyet mullat.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko näillä yhteys. Pelkkää spekulaatiota.


On tainnut jo muutamaankin kertaan olla täällä spekuloinnin aiheena. Eiköhän tuo ajan kanssa selviä.

Kyseessä on Tapio Suominen. Viranomaisuutisissa todetaan, että vanhemman miehen epäillään juosseen itsemurhatarkoituksessa junan eteen Parolan asemailla. Oli kuollut välittömästi. Juna oli matkalla kohti Tamperetta ja mies oli juossut radalle asemalaiturin Toijalan puoleisesta päästä.

Suominen asui noin kilometrin päässä asemasta. Kertoi aiemmin muistelmissaan kävelleensä useamman kerran asemalle ja harkinneensa junan eteen menemistä, mutta ei ollut toteuttanut sitä. Tuttuni asuu Hattulassa ja asemalle oli ilmestynyt kynttilöitä kirjoituksella Rip Tapsa.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
RIP Tapsa.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Kevyet mullat Tapsalle.
Tässä kun luki nuo eilisen suru-uutisen jälkeen tulleet viestit tässä ketjussa, on pakko todeta Suomisen olleen palstalaisille tärkeä henkilö.
Ja sitähän hän olikin, loistava studioisäntä, selostaja laji kuin laji, toimittaja ja TV-kasvo aina niin rakkaassa Urheiluruudussa.

Lepää rauhassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös