RIP-ketju

  • 2 892 619
  • 11 664

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
RIP David Jacobs.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siinä on teema, joka on kestänyt aikaa.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Otamme hänen muistolleen suurimman themen tv-viihteen historiassa.


Onhan Dallas sellainen sarja, ettei toista samanlaista enää tule. Tuossa tunnarissakin on sellaista suuruudenhulluutta, joka nimenomaan 70-luvulla osattiin. Se on edelleen ilmakuvineen päivineen todella upea tunnari. Ja nimenomaan se ensimmäinen, sehän muuttui vähän vuosien varrella. Mutta siitä ekasta tulee kylmät väreet edelleenkin.
 

diavolo

Jäsen
Lisää suru-uutisia painimaailmasta: Windham Rotunda, joka Bray Wyattina paremmin tunnetaan, on kuollut vain 36-vuotiaana.

Aivan karmea uutinen. Tuonne WWE-ketjuun kirjoittelinkin jo enemmän, mutta tämä on kyllä valtava menetys. Moni Brayn tietävä varmasti ajatteli ensimmäisenä että lähti oman käden kautta, mutta nähtävästi sydänkohtaus vei.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kiitos Faija kaikesta. Paljoa ei puhuttu mutta ikuisesti olen kiitollinen sinulle. Paljon opetit minulle ja olot apuna silloin kuin itse syövän sairastin. Nyt minä puolestani toivotan sinulle hyvää matkaa tuonne toiselle puolelle.


Kiitos Faija
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Aivan karmea uutinen. Tuonne WWE-ketjuun kirjoittelinkin jo enemmän, mutta tämä on kyllä valtava menetys. Moni Brayn tietävä varmasti ajatteli ensimmäisenä että lähti oman käden kautta, mutta nähtävästi sydänkohtaus vei.
Koronavirustartunta vaivasi miestä alkuvuodesta lähtien. Hän oli juuri kuntoutunut lähes ottelukuntoon, mutta sitten sydänkohtaus vei ennenaikaisesti. Korona toki vielä edesauttoi tilannetta.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Kiitos Faija kaikesta. Paljoa ei puhuttu mutta ikuisesti olen kiitollinen sinulle. Paljon opetit minulle ja olot apuna silloin kuin itse syövän sairastin. Nyt minä puolestani toivotan sinulle hyvää matkaa tuonne toiselle puolelle.


Kiitos Faija
Osanottoni
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
RIP Bernie Marsden, Whitesnaken entinen kitaristi 72-vuotiaana (Ikä tarkistettu Wikipediasta).

Kesälomalla tuli paljon kuunneltua Bernien leppoisaa juttelua haastattelijoiden kanssa Youtubessa. Aiheina keräillyt kitarat, tehdyt levyt jne. Bernie ei ollut mikään tiluttelija mutta silti tunnistettavasaundinen kitaristi joka rakasti instrumenttiaan. Haikea sininen saundi jää hänestä resonoimaan.
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Bernie ei ollut mikään tiluttelija mutta silti tunnistettavasaundinen kitaristi joka rakasti instrumenttiaan. Haikea sininen saundi jää hänestä resonoimaan.
Hän oli mitä parhain esimerkki "vähemmän on enemmän" -soittajasta. Upeita ja mieleenpainuvia melodioita saa aikaan hillitylläkin tyylillä. Ehkä juuri siksi.

Pakko katsoa taas livevideo kymmenen vuoden takaa, kun Marsden nousi lavalle Whitesnaken kanssa. Ilmeisesti hän lopetti aktiivisen keikkailun jo kauan aikaa sitten, mutta vieraili silloin tällöin lavalla, kun bändillä oli show lähellä kotikulmia. Tuo on todellinen hyvän mielen video, kun katsoo Marsdenin vilpitöntä fiilistä olla taas lavalla Coverdalen kanssa. Nyt taltiointia katsoo tietty haikeammin mielin.
B.M. ei näytä ulkoisesti tuossa enää rokkikitaristilta, mutta niin vaan tutut sävelet lähtivät kuin +30 vuotta aikaisemminkin. Rest in peace.

 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos Faija kaikesta. Paljoa ei puhuttu mutta ikuisesti olen kiitollinen sinulle. Paljon opetit minulle ja olot apuna silloin kuin itse syövän sairastin. Nyt minä puolestani toivotan sinulle hyvää matkaa tuonne toiselle puolelle.


Kiitos Faija
Otan syvästi osaa suruusi, itselläni on lähiaikoina sama tilanne edessä. Isä siirtyi saattohoitoon kotiinsa viikko sitten. Suolistosyöpä, raskaat ajat edessä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Bob Feldman, jonka kynästä on lähtenyt sellaisia klassikkobiisejä kuin Hang On Sloopy ja I Want Candy, on kuollut 83-vuotiaana.

 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Bernie Marsdenille RIP. Muistetaan nyt kuitenkin, että aika aikaisessa vaiheessa oli hommissa mukana.

Valkokäärme on ehkä maailman paras esimerkki siitä, kuinka brittiläinen pubrockbändi käännetään kansainväliseksi glamrockbändiksi.

Ja kyllä, tykkään Whitesnakesta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Legendaarinen visailujuontaja Bob Barker on kuollut 99-vuotiaana. Hänet muistetaan mm. The Price is Right -visailusta, jota hän juonsi peräti 35 vuotta (1972-2007). Joulukuussa miehen mittariin olisi tullut 100 vuotta.

 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös