Minulle tulee Vilhusesta ihan välittömästi mieleen "urts, urts". Jos en nyt ihan väärin muista, niin Vilhusen esittämä Mikko Juusteen sai elokuvassa "Metsästys Joulun alla" kuulla juuri taksikuskiltaan tätä hokemaa?Minulle tulee Aapo Vilhusesta aina mieleen TV-sarja ”Hamsterit”.
Ihosyöpään meni, toisaalta ei ihme, julkisuuteen annettu kuva oli mereen liittyvää, purjeveneet jne. Bissnekset teki miehestä miljardöörin, ilkeä huhu tiesi kertoa että alkurahoitus tuli marihuanan salakuljetuksesta.Legendaarinen kantrilaulaja Jimmy Buffett on kuollut 76-vuotiaana.
'Margaritaville' Singer Jimmy Buffett Dead at 76
'Margaritaville' singer Jimmy Buffett died at the age of 76 on Sept. 1, 2023.ultimateclassicrock.com
Majoneesi kuolee Tilastokeskuksen mukaan 35 vuoden päästä.
No sehän kävikin sitten äkkiä. Juuri aamulla linkitin toiseen ketjuun uutisen Harwellin saattohoidosta.Steve Harwell, Voice of the Band Smash Mouth, Is Dead at 56 (Published 2023)
He was a founding member of the band, which broke out in the late 1990s with hit songs like “Walkin’ on the Sun” and “All Star.”www.nytimes.com
Oho... olipa ikävä yllätys nähdä moinen uutinen.Lepää rauhassa Brendan Croker.
...
Ostin levyn heti, kun se tuli kauppoihin. Tykkäsin levystä ja seuraavaksi piti hankkia Brendanin soolo The Great Indoors. Lisäksi Joskus hyllyyni eksyi Hillbilliesin live-levy Swan Hunter. Heräteostoksia... ja nyt taas viimepäivinä tullut kuunneltua.Oho... olipa ikävä yllätys nähdä moinen uutinen.
Minun muistoissani Brendan Croker liittyy vahvasti juurikin tuohon yo. kappaleeseen, Feel Like Going Home, jonka olen ensimmäisen kerran nähnyt/kuullut televisiosta jo 90-luvun alkupuolella. Kappale jäi jo silloin mieleeni soimaan niin, että tuli hankittua tuo The Notting Hillbillies'in ainoaksi jäänyt studiolevy Missing...Presumed Having a Good Time.
RIP Brendan!
Roger Whittaker on kuollut 87-vuotiaana. Tämä kappale herättää aina nostalgisia lapsuusmuistoja.
Folkmuusikko Roger Whittaker, 87, on kuollut - Maailmankuulu viheltäjä oli suomalaisille erityisen tuttu
Brittiläinen folkmuusikko ja laulaja-lauluntekijä Roger Whittaker menehtyi 13. syyskuuta 87-vuotiaana. Suru-uutisesta on kertonut muun muassa The Guardian. Baritoniäänestä ja viheltämisestä tunnettu, maailmanlaajuisesti yli 50 miljoonaa levyä urallaan myynyt ja satoja platina- ja kultalevyjä...www.soundi.fi
Roger Whittaker on kuollut 87-vuotiaana. Tämä kappale herättää aina nostalgisia lapsuusmuistoja.
Folkmuusikko Roger Whittaker, 87, on kuollut - Maailmankuulu viheltäjä oli suomalaisille erityisen tuttu
Brittiläinen folkmuusikko ja laulaja-lauluntekijä Roger Whittaker menehtyi 13. syyskuuta 87-vuotiaana. Suru-uutisesta on kertonut muun muassa The Guardian. Baritoniäänestä ja viheltämisestä tunnettu, maailmanlaajuisesti yli 50 miljoonaa levyä urallaan myynyt ja satoja platina- ja kultalevyjä...www.soundi.fi