RIP-ketju

  • 2 892 487
  • 11 664

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tina Turner on kuollut 83-vuotiaana. Yksi parhaista. We don't need another hero ja Grease ovat lapsuuteni suuria hittejä.
Voi ei. Yksi kaikkien aikojen naislaulajista. Tämä tuli todellisena shokkina, sillä olin kuvitellut hänen olevan vielä varsin hyvässä kunnossa ikäisekseen. Loistava ääni, äärimmäisen karismaattinen ja taitava esiintyjä ja cv, joka hakee vertaistaan. Lepää rauhassa, Tina.



 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tina Turner on kuollut 83-vuotiaana. Yksi parhaista. We don't need another hero ja Simply the best ovat lapsuuteni suuria hittejä.
Nyt lähti kova nimi. Rankka elämä takana (kahden lapsen kuolema, Ike Turner ym.).

Ura kesti reilut 65 vuotta. Hattu päästä!

RIP
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt lähti kova mimmi...
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Yksi kovimmista ikinä. RIP Tina. Proud Mary Tinan versiona on kyllä sellainen tulkinta, että oksat pois.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Siinä lähti Leidi isolla L:llä. Aivan kerta kaikkisen huikea viihdyttäjä. Pistin heti "Foreign affair"-biisin soimaan, se aiheuttaa itselle väristyksiä joka kerta.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Osa lapsuuden soundtrackia oli minullakin We Don't Need Another Hero. Plus monta muuta Turnerin biisiä.

Karismaattinen ja energinen esiintyjä kyllä. RIP.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Yksi suurimmista mun elämässä. Tämä pysäytti.

Lepää rauhassa, Tina. You were simply the best. Better than all the rest..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi ei. Yksi kaikkien aikojen naislaulajista. Tämä tuli todellisena shokkina, sillä olin kuvitellut hänen olevan vielä varsin hyvässä kunnossa ikäisekseen.

Näin olin itsekin käsittänyt, mutta HS:n artikkeli syksyltä 2021 kertoi kuitenkin tällaista:

Todellisuudessa HS:llä ei voi olla varmuutta, onko Tina Turner vastannut kysymyksiin suoraan itse vai näkyykö niissä avustajan tai pr-henkilön kädenjälki. Suora haastattelu oli mahdoton toteuttaa agentin mukaan Turnerin terveydentilan vuoksi.

Musiikki | Tina Turner on rock-legenda, joka on selvinnyt uskomattomista vastoinkäymisistä

Ja toisaalta tuossa iässä kyllä hyväkuntoisiakin kuolee usein sairauskohtauksiin.

Komea ura. Jotain Turnerista kertoo sekin, että tiesin tämän nimeltä jo 80-luvun puolivälissä, eli alle kouluikäisenä. Äärettömän karismaattinen esiintyjä. Ei hänen musiikkinsa sellaista ollut, että olisin levyjä ostanut. Mutta arvostustani se ei vähennä. Ei tuollaisia uria tee välttämättä enää kukaan muu.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
River Deep Mountain High...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös