nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Just olin laittamassa @CuJo#31 samaa. Kuten ennenkin on todettu, sul on mun luonto.
Mun suosikki
Yksi homoikoni taas meni.
Paljon on mennyt heteroikonejakin.
Mutta joo, kevyet mullat.
Just olin laittamassa @CuJo#31 samaa. Kuten ennenkin on todettu, sul on mun luonto.
Mun suosikki
Yksi homoikoni taas meni.
Varmasti enemmän. Nää on vain näitä mitä ette välttämättä tajua.Paljon on mennyt heteroikonejakin.
Mutta joo, kevyet mullat.
No se heteroikoni oli vain väsynyt läppä. Tiedämme kyllä, välttämättä emme tajua.Varmasti enemmän. Nää on vain näitä mitä ette välttämättä tajua.
Juu, tajusin kyllä.No se heteroikoni oli vain väsynyt läppä. Tiedämme kyllä, välttämättä emme tajua.
Homoikonien tärkeyttä ja olemassaoloa en tietenkään kiistä. Nämähän ovat artisteja, jotka ovat siinä yhteisössä merkityksellisiä. Ja saavat tottakai ollakin. Mutta sitä merkitystä saa varmaan tällaiselle(kin) heterojuntille hakata aika paljon päähän. Kysymyshän on koko kulttuurista eikä vain musiikista.
Itselleni on vain ollut aina niin vaikeaa arvottaa artisteja minkään muun kuin musiikin kautta. Joku heitti joskus hyvän huomion, että tykkään keskimääräistä enemmän sellaisista rockbändeistä, joissa on naislaulaja tai muutenkin naisia. Tarkastelin levyhyllyäni ja totesin, että varmaan se näin onkin. Ikinä en silti ollut tuota miettinyt.
Nyt on kyllä kovan kulttuurin merkki, kun ihan jo myllytetään siitä, ketkä ovat ikoneita. Tämä siis lempeästi naureskellen ja ymmärtäen. Samanlaisia kiistoja voisi löytää esimerkiksi lätkästä vaikka kuinka. Kun joku asia on tärkeä, se herättää intohimoja.Vaikka noistakin saadaan varmasti tappelu "piireissä" onko noi nyt ihan oikeasti niitä ikoneita.
Homopiirit on riitaisat. Kuten yleensä pienet sisäpiirin jutut. Ilmankos mä en niissä viihdy, ei oo mun mesta.Nyt on kyllä kovan kulttuurin merkki, kun ihan jo myllytetään siitä, ketkä ovat ikoneita. Tämä siis lempeästi naureskellen ja ymmärtäen. Samanlaisia kiistoja voisi löytää esimerkiksi lätkästä vaikka kuinka. Kun joku asia on tärkeä, se herättää intohimoja.
Homopiirit on riitaisat. Kuten yleensä pienet sisäpiirin jutut. Ilmankos mä en niissä viihdy, ei oo mun mesta.
Christine McVie - Fleetwood Mac ei koskaan ole ollut itselle niitä tärkeimpiä bändejä, alkuunkaan. Mutta tiedättekö, kun in niitä yksittäisiä biisejä, jotka iskee ikuisesti? Noh Little Lies on sellainen videoineen, maaginen ja siihen ei koskaan kyllästy.
Yhtyeen jättihiteistä myös Don’t Stop oli hänen käsialaansa. Ja toki bändillä on vaikuttava määrä hienoa tuotantoa ja McVien laulusta diggasin myös.
Kiitos C.McVie
Niin IFK-fanina kuin Chisun musiikin ystävänä tuo oli niitä uutisia, jotka lukiessaan tunsi säpsähdyksen. Garyhan taisi kirjaimellisesti omasta pussistaan pelastaa HIFK-jalkapallon silloin vuosituhannen vaihteen jälkeisen konkurssin jälkeen, joten jo siksikin suuri IFK-lainen.RIP Gary Sundberg, tunnetaan myös Chisun isänä, mutta ennen kaikkea HIFK:n jalkapallon suurena tukijana ja entisenä pelaajana takavuosilta. Laittoi jokusen kerran kättä taskuun aikoinaan jotta Rödan jalkapallo pystyi toimimaan. Osanotot läheisille, poikia jonkun verran nuoruusvuosina bileissä tapasin.