Kaikki eurooppalaiset NHL-pelaajat ovat isossa kiitollisuudenvelassa Börje Salmingille. Long live The King.
Long live 'The King'
Long live 'The King'
Kaikki eurooppalaiset NHL-pelaajat ovat isossa kiitollisuudenvelassa Börje Salmingille. Long live The King.
Long live 'The King'
Siis ALS:n lisäksi?RIP Börje Salming. Onneksi hänen ei tarvinnut kärsiä enempää Alzheimer-taudista.
Myönnän tyhmyyteni: Olen ajatellut ALS-taudin olevan lyhenne Alzheimer-taudista.Siis ALS:n lisäksi?
Varsinkin Dr. Feelgoodista muistettu Wilko Johnson on poistunut taivaallisille areenoille 75-vuotiaana.
Kitaristilegenda Wilko Johnson on kuollut - Rumba.fi
Dr. Feelgood -yhtyeestä ja soolourastaan tunnettu Wilko Johnson on kuollut. Wilko Johnson oli kuolleessaan 75-vuotias. Asiasta kerrottiin Wilko Johnsonin virallisilla Facebook-sivuilla. Johnson kuoli maanantaina 21. päivä marraskuuta. The Wilko Johnson Bandin viimeisin levy ilmestyi vuonna 2018...www.rumba.fi
Börjeä murjottiin uran varrella aikas paljon. Jostain lehtijutusta bongasin tuon luistimen viiltohaavan lisäksi naamaa tikattiin nelisenkymmentä kertaa, 5 kertaa klyyvari murtui ja kummatkin polvet jouduttiin leikkaamaan.200 tikkiä naamaan - kolmen päivän kuluttua takaisin treeneihin.
“Could’ve been worse, my eye was still there, so I was happy about thathat
Just olin laittamassa @CuJo#31 samaa. Kuten ennenkin on todettu, sul on mun luonto.
Mun suosikki
Yksi homoikoni taas meni.
Varmasti enemmän. Nää on vain näitä mitä ette välttämättä tajua.Paljon on mennyt heteroikonejakin.
Mutta joo, kevyet mullat.
No se heteroikoni oli vain väsynyt läppä. Tiedämme kyllä, välttämättä emme tajua.Varmasti enemmän. Nää on vain näitä mitä ette välttämättä tajua.
Juu, tajusin kyllä.No se heteroikoni oli vain väsynyt läppä. Tiedämme kyllä, välttämättä emme tajua.
Homoikonien tärkeyttä ja olemassaoloa en tietenkään kiistä. Nämähän ovat artisteja, jotka ovat siinä yhteisössä merkityksellisiä. Ja saavat tottakai ollakin. Mutta sitä merkitystä saa varmaan tällaiselle(kin) heterojuntille hakata aika paljon päähän. Kysymyshän on koko kulttuurista eikä vain musiikista.
Itselleni on vain ollut aina niin vaikeaa arvottaa artisteja minkään muun kuin musiikin kautta. Joku heitti joskus hyvän huomion, että tykkään keskimääräistä enemmän sellaisista rockbändeistä, joissa on naislaulaja tai muutenkin naisia. Tarkastelin levyhyllyäni ja totesin, että varmaan se näin onkin. Ikinä en silti ollut tuota miettinyt.
Nyt on kyllä kovan kulttuurin merkki, kun ihan jo myllytetään siitä, ketkä ovat ikoneita. Tämä siis lempeästi naureskellen ja ymmärtäen. Samanlaisia kiistoja voisi löytää esimerkiksi lätkästä vaikka kuinka. Kun joku asia on tärkeä, se herättää intohimoja.Vaikka noistakin saadaan varmasti tappelu "piireissä" onko noi nyt ihan oikeasti niitä ikoneita.
Homopiirit on riitaisat. Kuten yleensä pienet sisäpiirin jutut. Ilmankos mä en niissä viihdy, ei oo mun mesta.Nyt on kyllä kovan kulttuurin merkki, kun ihan jo myllytetään siitä, ketkä ovat ikoneita. Tämä siis lempeästi naureskellen ja ymmärtäen. Samanlaisia kiistoja voisi löytää esimerkiksi lätkästä vaikka kuinka. Kun joku asia on tärkeä, se herättää intohimoja.
Homopiirit on riitaisat. Kuten yleensä pienet sisäpiirin jutut. Ilmankos mä en niissä viihdy, ei oo mun mesta.