Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mitä vittua?
Hieno mies voi toki kuolla kaksi kertaa.
Entä Elvis?
Mitä vittua?
Hieno mies voi toki kuolla kaksi kertaa.
Hän elää vielä.Entä Elvis?
Eli jos vaikka joku kommentoi Humble Brag-ketjussa, että "Vitun Elvis!", niin automaattinen 1kk hermoloma Jatkoajasta?Hän elää vielä.
Hän elää vielä.
Pitkäikäiseksi elivät sekä Jaakko Syrjä, että Kirsi Kunnas-Syrjä.Kirjailija Jaakko Syrjä kuollut 96-vuotiaana.
Eppu Normaalien Martti ja Mikko Syrjän isä.
Toivasen Erkki, laadun merkki. Eikä ole huonolla vitsillä sanottu, vaan piti paikkansa.Kevyet mullat Aarne Tanniselle.
Aarne Tanninen oli silloin takavuosina sama asia kuin uutiset Jenkeistä. Sama juttu kuin Erkki Toivanen ja Lontoo. Se oli sitä yhtenäiskulttuurin aikaa.
Enää tällaisia ei tule.
Näillä ulkomaan toimittajillahan oli takavuosina todella paljon valtaa. He olivat monille ainoa kanava johonkin vieraaseen maahan. Se mitä he sanoivat ja kirjoittivat, oli lähestulkoon totuus Suomessa. Nykyään tilanne on ihan toinen.Toivasen Erkki, laadun merkki. Eikä ole huonolla vitsillä sanottu, vaan piti paikkansa.
Näillä ulkomaan toimittajillahan oli takavuosina todella paljon valtaa. He olivat monille ainoa kanava johonkin vieraaseen maahan. Se mitä he sanoivat ja kirjoittivat, oli lähestulkoon totuus Suomessa. Nykyään tilanne on ihan toinen.
Vaikka olen itse täpärästi suomettumisen ajan lapsi, en muista Tannisen tai Toivasen olleen kovin suomettuneita. Kovia uutismiehiä olivat molemmat. Sellaista arvostan aina ja iänkaiken. Ja tottahan se asuinmaa näkyy kaikessa, mutta ihme olisi, jos ei näkyisi.
Saakelin kovia ukkoja nämä vanhan liiton ulkomaan toimittajat olivat.
Länsipuro oli toki legendaarinen, muistan hänet toki myös. Mutta kuten kaikki sen ajan eläneet muistavat, ei sieltä kovin kriittistä raporttia koskaan tullut. Mikä ei toki ollut Länsipuron vika.Heidän lisäkseen minulle on jäänyt lapsuudesta vain yksi edes läheisesti samaan kaliiberiin yltävä nimi mieleen: "Yrjö Länsipuro, Moskova". Mutta kyllä hän jää tässä kirjeenvaihtajien legendaarisuudessa silti selkeästi pronssille ainakin minun tuomariäänilläni.
Ja tästä kun mennään hissillä kellarikerroksiin löytyy Helena Petäistö, Pariisi.Tanninen ja Toivanen ovat todennäköisesti aika laajan konsensuksen mukaan nuo kaksi suurinta legendaa. Heidän lisäkseen minulle on jäänyt lapsuudesta vain yksi edes läheisesti samaan kaliiberiin yltävä nimi mieleen: "Yrjö Länsipuro, Moskova". Mutta kyllä hän jää tässä kirjeenvaihtajien legendaarisuudessa silti selkeästi pronssille ainakin minun tuomariäänilläni.
Länsipuro oli toki legendaarinen, muistan hänet toki myös. Mutta kuten kaikki sen ajan eläneet muistavat, ei sieltä kovin kriittistä raporttia koskaan tullut. Mikä ei toki ollut Länsipuron vika.
Vähän sama juttu kuin tilaisi nykyään Markku Kangaspurolta kriittistä raporttia Venäjästä.
Ja tästä kun mennään hissillä kellarikerroksiin löytyy Helena Petäjistö, Pariisi.
Enää tällaisia ei tule.
Ja tästä kun mennään hissillä kellarikerroksiin löytyy Helena Petäjistö, Pariisi.
Länsipuro oli toki legendaarinen, muistan hänet toki myös. Mutta kuten kaikki sen ajan eläneet muistavat, ei sieltä kovin kriittistä raporttia koskaan tullut. Mikä ei toki ollut Länsipuron vika.
Vähän sama juttu kuin tilaisi nykyään Markku Kangaspurolta kriittistä raporttia Venäjästä.