RIP-ketju

  • 2 906 051
  • 11 694

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luin joiltakin tietäjiltä, että hänellä olisi sellainen neuroepätyypillisyys, jossa on yhtenä oireena, että levy jää helposti pyörimään. Se selittäisi osaltaan kannanottoja. Tietysti en ole itse ollut kuolemansairaana, niin paha sanoa senkään vaikutuksesta yksilöön.

Rauhallista lepoa!

OCD tai Touretten syndrooma? Tai jotain sellaista. Mulla on toi eka ja kieltämättä joskus jumittaa. Multahan vietiin noi ketjunavausoikeudet.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ajastettuja ne oli, jossain kirjoituksessaan Netta mainitsi, että aikanaan hänen kuoleman jälkeen ajastetut julkaisut paljastavat kiusaajien ja lääkäreiden nimet.
Ihminen ei kuitenkaan kuolinpäiväänsä tiedä, joten siksi mietin tuota ajastamista, että onko siihen osallistunut sittenkin joku muu. Nämä nimet paljastavat julkaisuthan ilmestyivät heti kuolinpäivän jälkeisenä päivänä, ja oletan, ettei kuolemansairas ihan loppumetreillä pysty enää tuollaisia tekemään. Ja itse julkaisuthan ovat sen verran kovaa tavaraa, että niistä voisi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Netta ei tietenkään itse enää joudu, mutta jos joku muu olisi julkaissut ne hänen puolestaan, niin sekin voisi olla rikos. Eli toivottavasti omaiset eivät ole sotkeutuneet tuohon mitenkään, heillä on varmasti muutenkin ihan tarpeeksi kestämistä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihminen ei kuitenkaan kuolinpäiväänsä tiedä, joten siksi mietin tuota ajastamista, että onko siihen osallistunut sittenkin joku muu. Nämä nimet paljastavat julkaisuthan ilmestyivät heti kuolinpäivän jälkeisenä päivänä, ja oletan, ettei kuolemansairas ihan loppumetreillä pysty enää tuollaisia tekemään. Ja itse julkaisuthan ovat sen verran kovaa tavaraa, että niistä voisi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Netta ei tietenkään itse enää joudu, mutta jos joku muu olisi julkaissut ne hänen puolestaan, niin sekin voisi olla rikos. Eli toivottavasti omaiset eivät ole sotkeutuneet tuohon mitenkään, heillä on varmasti muutenkin ihan tarpeeksi kestämistä.

Niin mä mietin lähinnä sellaista, että saako tuonne rakennettua jonkun automaation jos et ole esim 24 tuntiin loggautunut sisään niin automaattijulkaisut toteutuvat. Mutta enpä tunne tuota sivualustaa ja sen tarjoamaa automatiikkaa.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Ihminen ei kuitenkaan kuolinpäiväänsä tiedä, joten siksi mietin tuota ajastamista, että onko siihen osallistunut sittenkin joku muu. Nämä nimet paljastavat julkaisuthan ilmestyivät heti kuolinpäivän jälkeisenä päivänä, ja oletan, ettei kuolemansairas ihan loppumetreillä pysty enää tuollaisia tekemään. Ja itse julkaisuthan ovat sen verran kovaa tavaraa, että niistä voisi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Netta ei tietenkään itse enää joudu, mutta jos joku muu olisi julkaissut ne hänen puolestaan, niin sekin voisi olla rikos. Eli toivottavasti omaiset eivät ole sotkeutuneet tuohon mitenkään, heillä on varmasti muutenkin ihan tarpeeksi kestämistä.

Ns. Kuolleen miehen kytkin aktivoitu kun "loppuhetket" olleet käsillä. Kello juoksee kohti nollaa ja kun et ole enää aikaa lisäämässä niin...

Rauhaisat levot Netta.
 

Ferris

Jäsen
Niin mä mietin lähinnä sellaista, että saako tuonne rakennettua jonkun automaation jos et ole esim 24 tuntiin loggautunut sisään niin automaattijulkaisut toteutuvat. Mutta enpä tunne tuota sivualustaa ja sen tarjoamaa automatiikkaa.

Jotain tuon tyylistä siinä varmaan on ollut alla olevan Netan tekstin perusteella:

Teen tämän asian suhteen samanlailla kuin työnantajankin: ajastan heidän nimensä julkaistavaksi ja jos en ole tuota ajastusta perumassa, nimet tulevat julki. Joten seuratkaa tätä ja toivokaa, etteivät nuo nimet koskaan tule julki. Koska se tarkoittaa sitä, että olen edelleen hengissä.
 

Ferris

Jäsen
Ihminen ei kuitenkaan kuolinpäiväänsä tiedä, joten siksi mietin tuota ajastamista, että onko siihen osallistunut sittenkin joku muu. Nämä nimet paljastavat julkaisuthan ilmestyivät heti kuolinpäivän jälkeisenä päivänä, ja oletan, ettei kuolemansairas ihan loppumetreillä pysty enää tuollaisia tekemään. Ja itse julkaisuthan ovat sen verran kovaa tavaraa, että niistä voisi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Netta ei tietenkään itse enää joudu, mutta jos joku muu olisi julkaissut ne hänen puolestaan, niin sekin voisi olla rikos. Eli toivottavasti omaiset eivät ole sotkeutuneet tuohon mitenkään, heillä on varmasti muutenkin ihan tarpeeksi kestämistä.

Nyt on ilmeisesti tullut jotain sanomista nimien julkaisun suhteen, koska kyseiset viestit on sivuilta poistettu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt on ilmeisesti tullut jotain sanomista nimien julkaisun suhteen, koska kyseiset viestit on sivuilta poistettu.
Huomasin saman. Mutta eiväthän ne nimet netistä tuolla katoa, vaan ne pyörivät edelleen jossain Ylilaudalla. Ja aika moni ehti nähdä sen blogipostauksen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Skottijalkapallolegenda Walter Smith. Muistetaan mm. Rangersin, Skotlannin ja Evertonin päävalmentajapesteistään.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Malcolm Dome RIP. Legendaarinen heavy-metal toimittaja Englannista.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Malcolm Dome RIP. Legendaarinen heavy-metal toimittaja Englannista.

Olin tulossa tätä itsekin kirjoittamaan. Tuli teininä luettua äijän juttuja melkoisen paljon.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Karmea viikko Bratislava Capitalsin jääkiekkojoukkueella. Seuraa edustanut Boris Sadecky kuoli sydämenpysähdykseen keskiviikkona ja tänään tuli tieto seurajohtaja Dusan Pasek juniorin itsemurhasta. Hänen isänsähän oli hienon uran tehnyt Dusan Pasek, joka myöskin tappoi itsensä alta nelikymppisinä.

Kriisiavulle on kyllä tarvetta Capitalsissa, toivottavasti ikävät uutiset päättyisivät tältä erää tähän.

RIP molemmille, nuorina lähtivät tästä maailmasta.

Linkki Iltalehden uutiseen Pasekista.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No 29 syntynyt, niin ymmärrä kommentia. 92v on arvostettu ikä.
Katsoin tuota elokuvaa joskus, on ajat olleet erit.
Aira Samulin on 94 vuotta ja käsittääkseni vielä ihan hyvässä kunnossa. Ei tästä ole kauaa, kun oli telkkarissa, ja oli kuntavaaliehdokkaanakin.

Mutta hassuttelu sikseen. Kyllähän Kirsti Paakkanen eli pitkän elämän ja sai paljon aikaankin. Kevyet mullat.
 
K

Kiekkokatsoja

Aira Samulin on 94 vuotta ja käsittääkseni vielä ihan hyvässä kunnossa. Ei tästä ole kauaa, kun oli telkkarissa, ja oli kuntavaaliehdokkaanakin.

Mutta hassuttelu sikseen. Kyllähän Kirsti Paakkanen eli pitkän elämän ja sai paljon aikaankin. Kevyet mullat.
Niinpä.
Itselläkin arkunkanto pian, niin veti hiljaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Kevyet mullat Paakkaselle. Missähän Marimekko olisi yrityksenä/brändinä ilman häntä.

En tiedä, että pitääkö tarina paikkansa, mutta hän oli ilmeisesti järjestänyt satunnaiselle taksikuskille kaksi potkupukua kun kuskille oli syntynyt kaksoset keskosina. Tarinan mukaan Paakkanen oli oli kesken taksikyydin sanonut kuskille, että auto ympäri ja nokka kohti Marimekon ompelimoa. Sitten vaan suunnittelijat ja ompelijat hommiin ja kuskin vauvoille uniikit potkupuvut.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Vuoden 2018 Mr. Olympia Shawn Rhoden on kuollut 46-vuotiaana sydänkohtaukseen.

Viimeisen IG-postauksensa päätti kolme päivää sitten sanoihin "see you on the other side".

Voi tietysti olla sattumaakin, mutta näitä voimailijoita tuntuu menevän poikkeuksellisen kovaan tahtiin tänä vuonna.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös